Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך מזהים מאזדה 6 פרימיום (2300) ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8368 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם אתם רוצים את אותה דעה מנומקת וצודקת - תקראו מה כתב הראל סגל במעריב בסוף שבוע שעבר. הבן אדם כתב שאין שום סיבה שהוא ייקח אחריות כלכלית על ילדים שאבא שלהם לא מוכן לקחת עליהם אחריות, ושמי שאין לו כסף שייקח בחשבון שאם הוא עושה ילדים הוא לא יוכל לתת להם הכל. במיוחד אם הוא מחזיק פלאפון ומוציא 300 שקל לחודש על סיגריות ולא יודע כמה על צבע לשיער ופן.

 

 

במילה אחת מרוקאים!!

 

*אני רואה איך ההודעה הזאת נמחקת בקרוב

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
במילה אחת מרוקאים!!

 

*אני רואה איך ההודעה הזאת נמחקת בקרוב

 

לדעתי אתה רואה נכון. סתם הכללה מטופשת. יש ים אשכנזים (ע"ע מאה שערים) שעושים ילדים בסיטונות ומצפים שאתה ואני נממן אותם. מהצד השני אני מכיר לא מעט מרוקאים/ות שמתפרנסים בכבוד, למשל בהיי-טק (כן עוד אפשר לעשות את זה), משלמים מס הכנסה ולא מבקשים ממני כלום.

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם

אני לא מדבר על יצור הילדים

אני מדבר על אורך חיים שבו סיגריות פן לשיער ובגדים חשובים יותר ממצרכים חשובים

למשפחה.

אח"כ באים ואמרים אין כסף

פורסם

עדכוני ויקי :

 

 

לויקי יש פה גדול וכושר של פולו SDI ---> תגיע לכנסת.

 

לבת של ויקי יש פרנסה מדוגמנות +עתיד ב"משחק החיים 2"

 

משפ' כנפו כבר לא תהיה מסכנה יותר אחרי הפרסום הנ"ל.

פורסם
קודם כל למתן - 4 או 5 דלתות הוא לא סימן למנוע. אני ראיתי מספר 2.3 4 דלתות.

 

 

מה אתה רוצה לבדוק מולם? אתה מחסל את הרכב הזה בכל תאוצה, מעמידה, מגלגול, רק עם תזרקו מצוק ביחד במהירות זהה תהיה תחרות.

 

היתרון היחדי שלו זה הקסנון :wink: ושוב :wink: לקשיי ההבנה.

 

אגב לא בטוח שהוא כ"כ נוח עם ג'אנט 17. האוטומטי אכן נוח יותר בפקקים, פה לא יעזור כלום, עמדתי היום באיילון חצי שעה בפקק, אושר זה לא היה.

 

האמת שלא נהגתי עדיין על מאזדה 6, אני מקווה להצליח לארגן נסיעה על אחת בקרוב. נסעתי על המונדיאו במשך שבוע בערך, היא היתה חביבה מאוד! מ-א-ו-ד נוחה, נחמדה לנהיגה. הרבה יותר מהפאסאט שלנו (TDI).

 

יש למונדיאו רק בעיה אחת קטנטנה

המושבים מאחור הרגו לי את ה ת ח ת ! ! !

לא הייתה נמלה חיפושית או כל בליטה הכי קטנה שרק יכולה להיות קיימת שלא הרגשתי

התחת שלי כאב במשך חצי שעה של נסיעה ועוד רבע שעה אחרי זה

זה היה ממש סיוט לתחת שלי, אבל חוץ מזה הרכב מצויין לפי דעתי

למכירה ספרים בעברית!!! נדירים ביותר לרנו מגאן החדשה לכל המעונינים נא לפנות אלי בפרטי

פורסם
קודם כל למתן - 4 או 5 דלתות הוא לא סימן למנוע. אני ראיתי מספר 2.3 4 דלתות.

 

 

מה אתה רוצה לבדוק מולם? אתה מחסל את הרכב הזה בכל תאוצה, מעמידה, מגלגול, רק עם תזרקו מצוק ביחד במהירות זהה תהיה תחרות.

 

היתרון היחדי שלו זה הקסנון :wink: ושוב :wink: לקשיי ההבנה.

 

אגב לא בטוח שהוא כ"כ נוח עם ג'אנט 17. האוטומטי אכן נוח יותר בפקקים, פה לא יעזור כלום, עמדתי היום באיילון חצי שעה בפקק, אושר זה לא היה.

 

האמת שלא נהגתי עדיין על מאזדה 6, אני מקווה להצליח לארגן נסיעה על אחת בקרוב. נסעתי על המונדיאו במשך שבוע בערך, היא היתה חביבה מאוד! מ-א-ו-ד נוחה, נחמדה לנהיגה. הרבה יותר מהפאסאט שלנו (TDI).

 

יש למונדיאו רק בעיה אחת קטנטנה

המושבים מאחור הרגו לי את ה ת ח ת ! ! !

לא הייתה נמלה חיפושית או כל בליטה הכי קטנה שרק יכולה להיות קיימת שלא הרגשתי

התחת שלי כאב במשך חצי שעה של נסיעה ועוד רבע שעה אחרי זה

זה היה ממש סיוט לתחת שלי, אבל חוץ מזה הרכב מצויין לפי דעתי

 

מאיזה שנה היתה המונדיאו שנסעת עליה? זה נשמע כאילו אנחנו לא מדברים

על אותו אוטו. :shock: ההסבר היחידי שאני יכול לחשוב עליו זה שנסעת

על רכב דור קודם (שאותו אני לא מכיר) או על אחד עם לחץ אוויר מטורף בצמיגים.

פורסם
עדכוני ויקי :

 

 

לויקי יש פה גדול וכושר של פולו SDI ---> תגיע לכנסת.

 

לבת של ויקי יש פרנסה מדוגמנות +עתיד ב"משחק החיים 2"

 

משפ' כנפו כבר לא תהיה מסכנה יותר אחרי הפרסום הנ"ל.

 

 

:mm_yeah: מישהו ראה יאיר לפיד כשהבת שלה התראיינה? היא הייתה לבושה לא בדיוק בבגדים זולים. וחוץ מזה היא אמרה שהיא דיברה עם אמא שלה כשהיא צעדה, זה כבר אומר שיש להם 2 פלאפונים ומאיפה הכסף? אז שיפסיקו לזיי* את השכל עאלק אין להם כסף לאוכל, לסיגריות יש להם כסף? ולבגדים יפים יש להם כסף? וללק על האצבעות יש כסף?

 

הלוואי ביבי לא יתן להם גרוש, שילכו לעבוד ולהרוויח כסף ולא לז**ן את השכל שאין להם מה לאכול.

פורסם
עדכוני ויקי :

 

 

לויקי יש פה גדול וכושר של פולו SDI ---> תגיע לכנסת.

 

לבת של ויקי יש פרנסה מדוגמנות +עתיד ב"משחק החיים 2"

 

משפ' כנפו כבר לא תהיה מסכנה יותר אחרי הפרסום הנ"ל.

 

 

:mm_yeah: מישהו ראה יאיר לפיד כשהבת שלה התראיינה? היא הייתה לבושה לא בדיוק בבגדים זולים. וחוץ מזה היא אמרה שהיא דיברה עם אמא שלה כשהיא צעדה, זה כבר אומר שיש להם 2 פלאפונים ומאיפה הכסף? אז שיפסיקו לזיי* את השכל עאלק אין להם כסף לאוכל, לסיגריות יש להם כסף? ולבגדים יפים יש להם כסף? וללק על האצבעות יש כסף?

 

הלוואי ביבי לא יתן להם גרוש, שילכו לעבוד ולהרוויח כסף ולא לז**ן את השכל שאין להם מה לאכול.

 

אתה צודק במאה אחוז!!!

 

אתמול בערוץ 10 היה בתוכנית של ירון לונדון מנקה מדרגות רוסי שהציל ילד קטן שנפל בבניין או משהו לא הבנתי בדיוק... ואיך הוא הציל אותו?! כי הוא 30 שנה ברוסיה היה רופא ילדים והיה סגן מנהל מחלקה ברוסיה ויש לו תעודות והכל לא איזה זיון שכל

 

ומה הוא עושה בארץ לעזעזל שוטף רצפות!!!

למה? ככה!

פורסם
עדכוני ויקי :

 

 

לויקי יש פה גדול וכושר של פולו SDI ---> תגיע לכנסת.

 

לבת של ויקי יש פרנסה מדוגמנות +עתיד ב"משחק החיים 2"

 

משפ' כנפו כבר לא תהיה מסכנה יותר אחרי הפרסום הנ"ל.

 

 

:mm_yeah: מישהו ראה יאיר לפיד כשהבת שלה התראיינה? היא הייתה לבושה לא בדיוק בבגדים זולים. וחוץ מזה היא אמרה שהיא דיברה עם אמא שלה כשהיא צעדה, זה כבר אומר שיש להם 2 פלאפונים ומאיפה הכסף? אז שיפסיקו לזיי* את השכל עאלק אין להם כסף לאוכל, לסיגריות יש להם כסף? ולבגדים יפים יש להם כסף? וללק על האצבעות יש כסף?

 

הלוואי ביבי לא יתן להם גרוש, שילכו לעבוד ולהרוויח כסף ולא לז**ן את השכל שאין להם מה לאכול.

 

אתה צודק במאה אחוז!!!

 

אתמול בערוץ 10 היה בתוכנית של ירון לונדון מנקה מדרגות רוסי שהציל ילד קטן שנפל בבניין או משהו לא הבנתי בדיוק... ואיך הוא הציל אותו?! כי הוא 30 שנה ברוסיה היה רופא ילדים והיה סגן מנהל מחלקה ברוסיה ויש לו תעודות והכל לא איזה זיון שכל

 

ומה הוא עושה בארץ לעזעזל שוטף רצפות!!!

 

 

נכון ככה מרבית עולי רוסיה (שגם אני נמנה בהם), רובם המכריע היו ברוסיה אנשים מכובדים בעלי תואר שני ושלישי ופרופסורים מכובדים והם עלו לארץ ועבדו בכל מיני עבודות שחורות, למה כדי שיהיה להם כסף. כנ"ל לגבי ויקי כנפו וכל חברותיה שילכו לעבוד.

פורסם
עדכוני ויקי :

 

 

לויקי יש פה גדול וכושר של פולו SDI ---> תגיע לכנסת.

 

לבת של ויקי יש פרנסה מדוגמנות +עתיד ב"משחק החיים 2"

 

משפ' כנפו כבר לא תהיה מסכנה יותר אחרי הפרסום הנ"ל.

 

 

:mm_yeah: מישהו ראה יאיר לפיד כשהבת שלה התראיינה? היא הייתה לבושה לא בדיוק בבגדים זולים. וחוץ מזה היא אמרה שהיא דיברה עם אמא שלה כשהיא צעדה, זה כבר אומר שיש להם 2 פלאפונים ומאיפה הכסף? אז שיפסיקו לזיי* את השכל עאלק אין להם כסף לאוכל, לסיגריות יש להם כסף? ולבגדים יפים יש להם כסף? וללק על האצבעות יש כסף?

 

הלוואי ביבי לא יתן להם גרוש, שילכו לעבוד ולהרוויח כסף ולא לז**ן את השכל שאין להם מה לאכול.

 

אתה צודק במאה אחוז!!!

 

אתמול בערוץ 10 היה בתוכנית של ירון לונדון מנקה מדרגות רוסי שהציל ילד קטן שנפל בבניין או משהו לא הבנתי בדיוק... ואיך הוא הציל אותו?! כי הוא 30 שנה ברוסיה היה רופא ילדים והיה סגן מנהל מחלקה ברוסיה ויש לו תעודות והכל לא איזה זיון שכל

 

ומה הוא עושה בארץ לעזעזל שוטף רצפות!!!

 

 

המורה שלי היה מרצה באוניברסיטה ברוסיה והוא פרופסור לפיזיקה.

היום בארץ הוא מלמד בבית ספר תיכון ברמה בסיסית רק בגלל שעברית זה לא הצד החזק שלו.

אז אל תדבר על דברים שפשוט אין לך מושג בהם

 

דבר שני. דודו טופז לא דיבר על התרבות המרוקאית. הוא אמר מנטליות של מגיע לי והוא מכיר את זה מנסיון ועל זה אני לא מתווכח איתו, הכללה זה דבר מגעיל אבל אין מה לעשות זה דודו טופז הטמבל.

 

דבר שלישי לויקי כנפו יש בת כוסית שמופיעה בכל חור בטלוויזיה עכשיו והולכת להיות דוגמנית תכשיטים, למשפחת כנפו לא יחסרו מזומנים בעתיד הקרוב בסוף בעלה יבקש מזונות...

ולגבי הבגדים, מה אתה מספיק טיפש כדי להאמין שיתנו לה להופיע בתוכנית עם סמרטוטים ?

אתה לא חושב שדאגו לה בקטע הזה ?

 

בכבוד רב, איתי.

החיים הם כמו מנה פלאפל, איך שלא תשים הטחינה - תמיד ינזל

פורסם
כנראה שחלקכם תקבלו :shock: כשאני אספר שאחת האלטרנטיבות ששקלתי לשדרוג מהרכב הקודם שלי היתה מאזדה 6 פרימיום. בעד היו: נוחות ואבזור, תמורה לכסף ממש טובה, אוטומט (בפקקים). נגד היו: אוטומט (מחוץ לפקקים), לא מספיק סוסים (דעות, מישהו?), יפנית (עניין פסיכולוגי אצלי), תדמית יתר של מנהל-בן-45, ושיש אותה לכל כלב בליסינג.

 

מדי פעם מסקרן אותי לדעת אם הפסדתי משהו, אז אני מנסה להבין איך הן נוסעות מנסיעה לידן / מאחוריהן /לפניהן (כמובן שזה תלוי איך נוהג המאזדונר, אז מחפשים אחד עצבני). העניין הוא שמרחוק כל ה-6 נראות אותו דבר, מה שרק מגדיל את הנמאסות שלהן.

ה-6 הסטנדרטיות ממש לא מעניינות אותי ואני מחפש את הפרימיום. אז אני מחפש את השפריצרים של הקסנון מקדימה, ואת החתך הנמוך בצמיגים, שניהם מאפיינים שקצת קשה לראות בלי להתקרב יותר מדי, ועוד יותר קשה מאחורה. בלילה אפשר לזהות לפי האור של הקסנון. לאחרונה שמתי לב בכמה פרימיומים שיש שני אגזוזים, אבל אני לא יודע אם זה לא בכל המאזדות, וגם זה לא משהו שרואים מרחוק.

 

אז האם יש למישהו איזה משהו חיצוני מכריע שאפשר לחפש כדי להבדיל ?

 

נ.ב. ישי, עכשיו אחרי ששמעת ששקלתי 6, אני משוכנע שאתה חושב שאני לא ראוי ללאון.

 

בקיצור לפרמיום יש סאן רוף ומושבי עור מבחינה חיצונית, פנימית יש להם מנוע גדול יותר וגיר חדש. זה ההבדל בין האלקצ'ורי לבין הפרמיום (יש לי אלקצ'ורי)

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
המורה שלי היה מרצה באוניברסיטה ברוסיה והוא פרופסור לפיזיקה.

היום בארץ הוא מלמד בבית ספר תיכון ברמה בסיסית רק בגלל שעברית זה לא הצד החזק שלו.

אז אל תדבר על דברים שפשוט אין לך מושג בהם

 

דבר שלישי לויקי כנפו יש בת כוסית שמופיעה בכל חור בטלוויזיה עכשיו והולכת להיות דוגמנית תכשיטים, למשפחת כנפו לא יחסרו מזומנים בעתיד הקרוב בסוף בעלה יבקש מזונות...

ולגבי הבגדים, מה אתה מספיק טיפש כדי להאמין שיתנו לה להופיע בתוכנית עם סמרטוטים ?

אתה לא חושב שדאגו לה בקטע הזה ?

 

בכבוד רב, איתי

 

לא הבנתי מה אתה רוצה להגיד בכך שהוא מלמד בתיכון?

 

שנית לויקי כנפו לא היה חבר מזומנים ובטח שלא יהיה חסר לה מזומנים בעתיד אחרי כל החשיפה שהתקשורת המטומטת שלנו נתנה לה. וכן מי שעני ואין לו כסף שלא יתלבש יפה. והבת שלה בת 17 ומה היא אומרת: אני מחפשת עבודה ואני לא מוצאת עבודה כי אין עבודה במצפה רמון", כן בטח ילדים בני 14 מוצאים עבודה והיא לא מוצאת למה? :?: כי היא לא רוצה למצוא. הרבה יותר קל ללכת ולהפגין שביבי יתן להם כסף. ואם היא הייתה רוצה למצוא עבודה אז נגיד ובמצפה אין עבודה אבל בבאר שבע יש מספיק עבודה אבל הבעיה זה שהיא לא רוצה. :x:mad:

פורסם
קודם כל למתן - 4 או 5 דלתות הוא לא סימן למנוע. אני ראיתי מספר 2.3 4 דלתות.

 

 

מה אתה רוצה לבדוק מולם? אתה מחסל את הרכב הזה בכל תאוצה, מעמידה, מגלגול, רק עם תזרקו מצוק ביחד במהירות זהה תהיה תחרות.

 

היתרון היחדי שלו זה הקסנון :wink: ושוב :wink: לקשיי ההבנה.

 

אגב לא בטוח שהוא כ"כ נוח עם ג'אנט 17. האוטומטי אכן נוח יותר בפקקים, פה לא יעזור כלום, עמדתי היום באיילון חצי שעה בפקק, אושר זה לא היה.

 

האמת שלא נהגתי עדיין על מאזדה 6, אני מקווה להצליח לארגן נסיעה על אחת בקרוב. נסעתי על המונדיאו במשך שבוע בערך, היא היתה חביבה מאוד! מ-א-ו-ד נוחה, נחמדה לנהיגה. הרבה יותר מהפאסאט שלנו (TDI).

 

יש למונדיאו רק בעיה אחת קטנטנה

המושבים מאחור הרגו לי את ה ת ח ת ! ! !

לא הייתה נמלה חיפושית או כל בליטה הכי קטנה שרק יכולה להיות קיימת שלא הרגשתי

התחת שלי כאב במשך חצי שעה של נסיעה ועוד רבע שעה אחרי זה

זה היה ממש סיוט לתחת שלי, אבל חוץ מזה הרכב מצויין לפי דעתי

 

אני לא יודע איך לבשר לך את זה ,אבל כנראה התיישבת על מישהו, כנראה גבר,

ולכן הכאבים בתחת.... :wink:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
קודם כל למתן - 4 או 5 דלתות הוא לא סימן למנוע. אני ראיתי מספר 2.3 4 דלתות.

 

 

מה אתה רוצה לבדוק מולם? אתה מחסל את הרכב הזה בכל תאוצה, מעמידה, מגלגול, רק עם תזרקו מצוק ביחד במהירות זהה תהיה תחרות.

 

היתרון היחדי שלו זה הקסנון :wink: ושוב :wink: לקשיי ההבנה.

 

אגב לא בטוח שהוא כ"כ נוח עם ג'אנט 17. האוטומטי אכן נוח יותר בפקקים, פה לא יעזור כלום, עמדתי היום באיילון חצי שעה בפקק, אושר זה לא היה.

 

האמת שלא נהגתי עדיין על מאזדה 6, אני מקווה להצליח לארגן נסיעה על אחת בקרוב. נסעתי על המונדיאו במשך שבוע בערך, היא היתה חביבה מאוד! מ-א-ו-ד נוחה, נחמדה לנהיגה. הרבה יותר מהפאסאט שלנו (TDI).

 

יש למונדיאו רק בעיה אחת קטנטנה

המושבים מאחור הרגו לי את ה ת ח ת ! ! !

לא הייתה נמלה חיפושית או כל בליטה הכי קטנה שרק יכולה להיות קיימת שלא הרגשתי

התחת שלי כאב במשך חצי שעה של נסיעה ועוד רבע שעה אחרי זה

זה היה ממש סיוט לתחת שלי, אבל חוץ מזה הרכב מצויין לפי דעתי

 

מאיזה שנה היתה המונדיאו שנסעת עליה? זה נשמע כאילו אנחנו לא מדברים

על אותו אוטו. :shock: ההסבר היחידי שאני יכול לחשוב עליו זה שנסעת

על רכב דור קודם (שאותו אני לא מכיר) או על אחד עם לחץ אוויר מטורף בצמיגים.

 

שנת 2003 חדשה דנדנש שמורה בטירוף! שייכת לרוסי (ורוסים יודעים לשמור על הרכב!)

האוטו לא עבר אפילו טיפול עשרת אלפים ממש חדש.

תשב מאחרוה פעם תעשה את הכביש מאשדוד לראשון, אחר כך נסעתי (גם מאחורה) בסקודה

1300 סמ''ק מתפרקת שנת 92 וזה היה ממש גן עדן לישבן שלי.

למכירה ספרים בעברית!!! נדירים ביותר לרנו מגאן החדשה לכל המעונינים נא לפנות אלי בפרטי


×
×
  • תוכן חדש...