Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך מזהים מאזדה 6 פרימיום (2300) ?


20VT
שימו לב! השרשור הזה בן 7604 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כנראה שחלקכם תקבלו :shock: כשאני אספר שאחת האלטרנטיבות ששקלתי לשדרוג מהרכב הקודם שלי היתה מאזדה 6 פרימיום. בעד היו: נוחות ואבזור, תמורה לכסף ממש טובה, אוטומט (בפקקים). נגד היו: אוטומט (מחוץ לפקקים), לא מספיק סוסים (דעות, מישהו?), יפנית (עניין פסיכולוגי אצלי), תדמית יתר של מנהל-בן-45, ושיש אותה לכל כלב בליסינג.

 

מדי פעם מסקרן אותי לדעת אם הפסדתי משהו, אז אני מנסה להבין איך הן נוסעות מנסיעה לידן / מאחוריהן /לפניהן (כמובן שזה תלוי איך נוהג המאזדונר, אז מחפשים אחד עצבני). העניין הוא שמרחוק כל ה-6 נראות אותו דבר, מה שרק מגדיל את הנמאסות שלהן.

ה-6 הסטנדרטיות ממש לא מעניינות אותי ואני מחפש את הפרימיום. אז אני מחפש את השפריצרים של הקסנון מקדימה, ואת החתך הנמוך בצמיגים, שניהם מאפיינים שקצת קשה לראות בלי להתקרב יותר מדי, ועוד יותר קשה מאחורה. בלילה אפשר לזהות לפי האור של הקסנון. לאחרונה שמתי לב בכמה פרימיומים שיש שני אגזוזים, אבל אני לא יודע אם זה לא בכל המאזדות, וגם זה לא משהו שרואים מרחוק.

 

אז האם יש למישהו איזה משהו חיצוני מכריע שאפשר לחפש כדי להבדיל ?

 

נ.ב. ישי, עכשיו אחרי ששמעת ששקלתי 6, אני משוכנע שאתה חושב שאני לא ראוי ללאון.

My responses are limited. You must ask the right questions

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אם אני לא טועה, אז הפרמיום היא הדגם הקצר, 5 דלתות, שזה מתבטא במגב על החלון האחורי,

 

ואור ברקס שלישי שנמצא על המכסה תא-מטען בחלקו החיצוני, ולא מצדו הפנימי של החלון האחורי.

:puzzled:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נתחיל מזה שאני רכשתי לפני כמעט חצי שנה מאזדה 6 לקצו'רי (לא פרימיום) ואני

מממממממאאאאאוווווודדד מרוצה..

אני בעיקר שונא לשמוע את כל המשמיצים שמקשקשים לגבי רכב יפני ורכב של עדר..

האוטו מצויין, נוח, מאובזר בצורה מושלמת, מדהים ביופיו (לדעתי) ואולי היפה ביותר (ופה אני מעיף את הונדה אקורד שלקחה המון אלמנטים ממאזדה והעתיקה אותם)..

האוטו נותן תמורה מצויינת למחיר שמושקע בו ובעתיד יהיה לו שוק מעולה!!!!

המנוע חזק מאוד וגם ה-2.0 ליטר נותן המון תחושה של כוח והרבה נשמה..

קראתי גם שלמאזדה יש את אחד המנועים הגמישים ביותר+תיבה אוטומטית חכמה שבאמת יודעת לתת כוח שצריך ויודעת לשייט בצורה מעולה..

 

לגבי הפרימיום:

זה נכון שראית שיש לפרימיום שני אגזוזים.. רק לפרימיום יש שני אגזוזים!!

דבר חיצוני נוסף הוא 17 אינץ מגנזיום כאשר מי שמבין מבחין בקלות בהבדלי הגדלים גם מרחוק!! בנוסף גם המגנזיום של הפרימיום טיפה שונה בצורתו מהמגנזיום של המאזדה השניה.

 

דבר נוסף הוא מתזים שפונים לכיוון יחידת התאורה!!

 

הפרימיום מגיעה עם סאן-רוף מקורי, ריפודי עור, פנסי קסנון, וגיר אקטיבמטיק (בסגנון הטיפטרוניק) שמשודך למנוע חזק של 2.3 ליטר עם 166 כ"ס..

 

לדעתי זוהי המכונית המשתלמת ביותר שניתן לקנות ביחס מחיר-תמורה..

אני אישית מצטער שלא הוספתי עוד כ-17000 ש"ח בשביל כל ההבדלים האלה..

שווה כל שקל!!!!!!!

 

מומלץ-מומלץ-מומלץ!!!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל למתן - 4 או 5 דלתות הוא לא סימן למנוע. אני ראיתי מספר 2.3 4 דלתות.

 

 

מה אתה רוצה לבדוק מולם? אתה מחסל את הרכב הזה בכל תאוצה, מעמידה, מגלגול, רק עם תזרקו מצוק ביחד במהירות זהה תהיה תחרות.

 

היתרון היחדי שלו זה הקסנון :wink: ושוב :wink: לקשיי ההבנה.

 

אגב לא בטוח שהוא כ"כ נוח עם ג'אנט 17. האוטומטי אכן נוח יותר בפקקים, פה לא יעזור כלום, עמדתי היום באיילון חצי שעה בפקק, אושר זה לא היה.

 

האמת שלא נהגתי עדיין על מאזדה 6, אני מקווה להצליח לארגן נסיעה על אחת בקרוב. נסעתי על המונדיאו במשך שבוע בערך, היא היתה חביבה מאוד! מ-א-ו-ד נוחה, נחמדה לנהיגה. הרבה יותר מהפאסאט שלנו (TDI).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דגם ה-5 דלתות עם המגב והפנס ברקס הוא ה- האטצבק..

לפרימיום יש שני גימורים (כמו ל-6 הרגילה), גם סדאן רגיל-בגימור לקצו'רי

וגם האטצבק שגם הוא מגיע בגימור לקצו'רי..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם לא מעודכנים!

 

מזדה הוציאו גרסה חדשה ל- 6 שנקראת 23Z.

 

מידת ג'אנטים וצמיגים 215/45R18

 

ציטוט :

Features of '23Z' Atenza

1) Enhanced Performance

- Drivers will notice the benefits of the exclusively tuned suspension the moment they take to the road. Exclusive 18-inch aluminum wheels and 215/45R18 tires, large brake rotors (front: 16-inch, rear: 15-inch) complete the package. These enhancements further improve the Atenza's highly acclaimed combination of sharp handling, low road noise and superior ride comfort.

- Large muffler cutter (Sport only) and red brake calipers for a sportier appearance.

2) High quality interior

- The highly functional and refined cockpit features exclusive black half-leather seats (leather/suede-feel cloth) designed for increased comfort and support, a genuine leather-covered center armrest console, exclusive black leather-wrapped steering wheel for superb handling, a leather shift knob* and parking brake handle. The liberal use of black leather gives the interior a sporty, high quality feel.

- Aluminum foot pedals support precise operation for sporty driving, while the carbon-look instrument panel side garnish adds to the overall sense of refinement. Such attention to detail further increases the pleasure of owning and driving the 23Z.

*Shift knob for 5MT models is covered with authentic leather, as in the 23S.

 

שמוליק

atw03_004l.jpg

atw03_002l.jpg

ath03_007l.jpg

ath03_005l.jpg

ath03_002l.jpg

ath03_001l.jpg

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוטו מצויין, נוח, מאובזר בצורה מושלמת, מדהים ביופיו (לדעתי) ואולי היפה ביותר (ופה אני מעיף את הונדה אקורד שלקחה המון אלמנטים ממאזדה והעתיקה אותם)..

 

 

טעות קטנה ידידי, הונדה יצאה עם העיצוב החדש שלה לפני מאזדה, רק שמאזדה הורידו את העיצוב שלהם יותר מהר לכביש (לפס היצור)...

Finger's gonna kill me.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקווים של מאזדה תמיד היו בסגנון ה-6..

לאקורד הקודמים של הונדה אין טיפה דימיון לעיצוב החדש.. ואני מתכוון גם מאיבזור פנימי..

עוד לפני יציאת ה-6 ועוד בזמן הפיתוח של ה-rx8 מאזדה כבר תכננו את המכוניות בסגנון כזה רק שהוא היה ציור לקונספט מיוחדת ומאזדה יישרה את הקווים והגיעה לעיצוב המאזדה..

 

ועוד משהו לזה שכתב על הגרסה המחודשת עם הצמונות למעלה:

זו לא גרסה מחודשת.. זה גרסת ספורט של ה-6 שיצאה לשוק יחד עם ה-6 הרגילות...

היא לא משווקת בארץ וגם לא תשווק בזמן הקרוב..

ביפן ובאירופה היא כבר רצה הרבה.....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם לא מעודכנים!

 

מזדה הוציאו גרסה חדשה ל- 6 שנקראת 23Z.

 

מידת ג'אנטים וצמיגים 215/45R18

 

ציטוט :

Features of '23Z' Atenza

1) Enhanced Performance

- Drivers will notice the benefits of the exclusively tuned suspension the moment they take to the road. Exclusive 18-inch aluminum wheels and 215/45R18 tires, large brake rotors (front: 16-inch, rear: 15-inch) complete the package. These enhancements further improve the Atenza's highly acclaimed combination of sharp handling, low road noise and superior ride comfort.

- Large muffler cutter (Sport only) and red brake calipers for a sportier appearance.

2) High quality interior

- The highly functional and refined cockpit features exclusive black half-leather seats (leather/suede-feel cloth) designed for increased comfort and support, a genuine leather-covered center armrest console, exclusive black leather-wrapped steering wheel for superb handling, a leather shift knob* and parking brake handle. The liberal use of black leather gives the interior a sporty, high quality feel.

- Aluminum foot pedals support precise operation for sporty driving, while the carbon-look instrument panel side garnish adds to the overall sense of refinement. Such attention to detail further increases the pleasure of owning and driving the 23Z.

*Shift knob for 5MT models is covered with authentic leather, as in the 23S.

 

שמוליק

 

מה הקשר בין האם אנחנו מעודכנים או לא לבין השאלה פה?

 

לפחות תרשום - יש בחו"ל גרסה נוספת. השאלה נשאלה לגבי גרסה ספציפית בארץ.

 

גיא

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בעיקר שונא לשמוע את כל המשמיצים שמקשקשים לגבי רכב יפני ורכב של עדר..

לא השמצתי כלום. להיפך. שקלתי את הרכב ברצינות כי הוא באמת תמורה מצויינת לכסף, אכן יפה, ואכן מאובזר, ואולי חזק. פשוט יש ממנו כחול אשר על שפת הים, ואני אישית לא מתלהב מזה. אחת הסיבות שמעולם לא היתה לי גולף. שוק עתידי למכירה אף פעם לא היה שיקול אצלי. אני נהנה מהאוטו, ואם זה יעלה עוד איזה 2K במכירה, שווה. בסוף הרי הבחירה שלי היא מהפחות כלכליות שיש בעניין של שוק למכירה.

 

זה שייעצתם לי להסתכל על המתזים והג'אנטים: כמו שאמרתי את שניהם לא רואים מאחורה. חוצמזה ג'אנטים 17" זה לא הכי בולט, גם למבינים, ממרחק 30 מטר לעומת 16" למשל. חוצמזה מאזדה עשו עבודה ממש טובה בחיקוי הג'אנטים האלה בדגמים הנמוכים יותר.

 

הפרימיום מגיעה עם סאן-רוף מקורי, ריפודי עור, פנסי קסנון, וגיר אקטיבמטיק (בסגנון הטיפטרוניק) שמשודך למנוע חזק של 2.3 ליטר עם 166 כ"ס..

יופי, אבל את כל זה אני לא רואה מבחוץ. חבל שמאזדה 'מחביאים' כל כך טוב את הדגם הכי שווה שלהם.

 

מה אתה רוצה לבדוק מולם? אתה מחסל את הרכב הזה בכל תאוצה, מעמידה, מגלגול, רק עם תזרקו מצוק ביחד במהירות זהה תהיה תחרות.

:lol:

לא רוצה לבדוק מולם, רוצה לבדוק אותם. יש הבדל. אני רוצה לדעת כמה 'יותר עגלה' צריך להיות בשביל לקבל חבילת איבזור מפנקת באותו כסף. אני מסכים שלעשות נסיעת מבחן זה פתרון יותר חכם. איך כולם פה מארגנים נסיעות מבחן ? חברים ? הולכים לסוכנות ?

 

וכנראה שאני ממש קשה הבנה, כי לא הבנתי גם אחרי הקריצה השניה את עניין הקסנון :loco:

 

עמדתי היום באיילון חצי שעה בפקק, אושר זה לא היה.

תגיד תודה. אני בכמה ימים האחרונים (חוץ מהיום דווקא) נוסע 40-50 דקות מהרצליה לת"א. זה לא היה ככה, משהו ממש נדפק ביציאה לאיילון מהרצליה.

My responses are limited. You must ask the right questions

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הנסיעת מבחן, תתקשר לסוכנות תבקש, אין סיבה שלא יארגנו לך אחת.

ספר לנו איך היה.

 

לגבי להחביא את הדגם, מה יגיד בעלים של בימר 330? ההבדל גם פה בקושי נראה

לעין וההבדל במחיר גדול הרבה יותר. כנ"ל במרצדס.

 

הקטע עם הקסנון היה בדיחה... זה הכל.

 

גיא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה עושה את עצמך מתעניין בלקנות מאזדה, שואל שאלות וכל ההצגה ? או פשוט אומר "שלום באתי לעשות נסיעת מבחן כדי לראות כמה האוטו 'יותר עגלה' משלי, איפה שמתם את המפתחות" ?

My responses are limited. You must ask the right questions

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה עושה את עצמך מתעניין בלקנות מאזדה, שואל שאלות וכל ההצגה ? או פשוט אומר "שלום באתי לעשות נסיעת מבחן כדי לראות כמה האוטו 'יותר עגלה' משלי, איפה שמתם את המפתחות" ?

 

רוב הסיכויים שרכב המבחן לא יהיה פנוי על השניה, וחבל על הזמן שלך בלהגיע לסוכנות וכו'.

 

אני פשוט התקשרתי לסוכנות רנו ואמרתי שלום, אני רוצה לקבוע נסיעת מבחן לקליאו ספורט קבעו לי נסיעה תוך יומיים. כמובן שאתה צריך לשחק אותה שאתה מתעניין לרכוש אחת, (אני באמת התעניינתי בקליאו בזמן). לשחק אותה מתעניין ברכה זה לא קשה במיוחד ככה שאין בעיה.

 

גיא

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7604 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...