Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7227 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם , האם מישהו יודעעל מקום שמחזיקים שם רנו טווינגו הכוונה היא לפירוקיות

או מקום אשר מייבא מנועים אשר מתעסקים עם רנו .

אודה לכם אם תוכלי לתת לי תשובה מהירה כי יש לי אפשרות לקנות מנוע מפירוק

ב2000 ש"ח ואני לא יודע אם זה יקר מדי .

תודה רבה .

פורסם

אני מאיזור המרכז (רחובות) והאם אני חייב מנוע של טווינגו או שיש מנועים של רנו

אשר יכולים להכנס בטווינגו שלי מבלי הרבה בלאגן .

מחפש גם מקום אשר מייבא מנועים בזול ??

פורסם

ברבו בוי .המנוע של רנו 5 1250 ,זהה למנוע שיש בטווינגו משנת 94 ועד 96 , אבל המנוע ברנו 5 עם קרבורטור ובשלך יש מערכת הזרקהצריך לבדוק את הכדאיות ההסבה. אגב מה קרה לבסוף עם שיפוץ הראש מנוע?

ח חי חיפ חיפו חיפושי חיפושית שלי שלי:)

פורסם

ידידי!

 

מנסיון רב מנועים וגירים לא קונים מפרוקיות בארץ כי חבל לעבוד פעמיים אתה פשוט קונה חתול בשק !

ישנו בחור שמייבא מנועים ובעיקר רנו יש לו אחלה סחורה והוא מבין עניין הוא נמצא בירושלים אבל בפעם האחרונה שחיפשתי דגם גיר DPO מיוחד מצאתי רק אצלו קוראים לו טל 0577555156 המחיר אולי קצת יותר יקר אבל אתה מקבל אחלה סחורה ואתה מרכיב עם ראש שקט .

אם הכיוון לא מדבר אליך אני יודע שבק.מ.ר (נצר סרני ) יש מנוע וגיר איזי .

בברכה !

 

KamiTech

פורסם

תודה רבה על התשובות , הבעיה היא עם הראש מנוע שהמכונאי אומר שהראש כנראה סדוק ,

והוא מעדיף לא לשחק עם המנוע יותר מדי יש לציין שהאוטו עבר 200 אלף ק"מ .

יש לכם רעיונות מה לעשות , הוא אומר שיש בוכנה דופקת , סליחה על הבורוצ אבל מה זה בוכנה דופקת ?.

תודה רבה לכם אתם עושים בפורום עבודת קודש .

פורסם

את האמת, ברגע שהמכונאי לא יודע לאתר בדיוק את התקלה, המצאת שם כמו בוכנות דופקות נראית מקצועית כלפי הלקוח.., עובדה.

 

סדק בראש מנוע מחייב אותך להחיף את המנוע כולו, למה להסתכן ובסוף לשלם כפול ?

לך על אופציה של החלפת מנוע מיבוא בלבד, אולי יקר יותר, אך בסופו של דבר יצא זול הרבה יותר..

אם יש לך מערכת איזי, זה גם הזמן להסב את הרכב לידני מלא, זה יגיע בסופו של דבר, ואם כבר אז כבר.

 

מקנא בך על הטווינגו..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

מנוע מיבוא ( ללא עבודה) לא יעבור 2000 שקל לטוינגו רגילב (רנו 5 סופר)

צור קשר בה"פ = אפנה אותך למוסכניק שלי (גם לי יש טוינגו)

לגבי הבחור שאמר שגיר האיזי משבית חיו

אז ככה

הגיר הוא אותו הגיר

יש מנוע +מחשב שאחראיים על הצמדת הקלאצ במקום הרגל שלך

ככה שמה שהולך - זה בעצם המנוע.

אם תחליף קלאצ ביד ולא תמשוך הילוכים (למצב שהגיר דופק בהעברה 1-2) לא תהיה בעייה. אני מכיר בעלי טוינגו (מקרוב) עם תיבת איזי שעברו כ261 אלף קמ (שנת 95). גיר ראשון. קלאצ שלישי.

  • ספונסר פורום
פורסם

בוכנה דופקת זה דבר שכיח מאד במנועים עם קמ גבוה

 

הבוכנה שנעה בתוך הצילינדר מעלה ומטה חייבת בהתאמה מקסימלית לצילינדר מידתה של בוכנה

תקינה כ -4 מאיות הממ פחות ממידת הצילינדר שהיא נעה בתוכו מרווח זה ניתן לבוכנה כ מקדם

התפשטות בחום -לאחר התחממות הבוכנה בטמפרטורת העבודה שלה היא מגיע למידת הצילינדר

ופעולתה הופכת חלקה

בוכנות במנוע שעבר התחממות יתר מקבלות דפורמציה -עיוות וזה קורה כשהחום הגבוהה גורם לבוכנה

להתפשת מאד קרי מותחת את מבנה הבוכנה -ואז כשהיא מתקררת שוב מידתה קטנה יותר -נומר 8 מאיות הממ פחות ממידת הצילינדר במצב זה כשהבוכנה עולה ויורדת עם שינוי כוון הטלטל בנקודה מתה עליונה

ותחתונה הבוכנה נוקשת בדפנות הצילינדר ומשמיע דפיקה

מידת בוכנה קטנה גם בפעולה טיבעית של המנוע אחרי קמ גבוהה כתוצאה של המגע שלה בדפנות הצילינדר לאורך זמן

ניתן לזהות נקישה של בוכנה די בקלות-רעש עמום ממרכז בלוק המנוע שנחלש באופן משמעותי כשהמנוע חם

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...