Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7229 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עיקר הנזק הכרוך בהנעה מתייחס למנוע קר, שם יכולת השימון מאוד נמוכה היות והשמן צמיג.

 

במנוע חם (טמפ' עבודה נורמלית) הזמן שלוקח לבניית לחץ שמן מאוד קצר ולכן הבלאי זניח עד לא קיים.

הנזק היחיד שאותו אני רואה הוא לסטרטר, אם בכלל.

 

בנוסף, לא לשכוח שלא בריא לתת למנוע לעבוד הרבה זמן בסרק. הבערה של התערובת לא טובה וזה יוצר משקעי פיח על השסתומים.

פורסם
שאלה קצת סוטה מהנושא,

 

כדאי לשים את ההילוך על ניוטרל באוטומט? ברמזורים ובעצירות למספר שניות.

לא!

דובר בעניין זה רבות, ערוך חיפוש.

חיסכון בדלק אין, בלאי לתיבת ההילוכים יש, היבט בטיחותי: מסוכן.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
הסטטיסטיקה הפרטית שלי היא של כיבוי בכל עצירה של יותר ב 20 שניות כולל ברמזור

אז אתה מכבה את הרכב בכל רמזור אדום?, טוב.

 

לא זוכר, אל תכתוב

 

לא רשמתי משהו שאני לא זוכר, תקרא טוב, רשמתי שאני לא זוכר, ואת זה שאני לא זוכר אני בטוח זוכר.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם
לא!

דובר בעניין זה רבות, ערוך חיפוש.

חיסכון בדלק אין, בלאי לתיבת ההילוכים יש, היבט בטיחותי: מסוכן.

בברכה

צביקה

שלום צביקה,

בעניין הבלאי לתיבת הילוכים,

באופל אסטרה שנת 2000 התיבה עוברת בעצמה לניוטראל ברגע שהאוטו בעצירה מלאה ודוושת הבלם לחוצה, וחוזרת להילוך ברגע שעוזבים מעט את הבלם.

האם גם בתיבה זו ישנו בלאי לתיבה כתוצאה מכך או שזו תיבה בעל מבנה שונה\מיוחד? אם ישנו בלאי למה היצרן תכנן אותה כך?

האמת התיכנון הזה די מעצבן מפני שהחזרה להילוך מתבצעת כאשר הברקס לא לחוץ ולכן מרגישים מכה קלה, יש דרך לבטל את זה?

יום טוב גם לך

פורסם

לא רק בתיבת ההילוכים הזאת קיימת העברה אוטומטית לסרק בזמן עמידה.

בתיבות ההילוכים מתוצרת ZF שהותקנו באוטובוסים של מרצדס מדגמי O-303 ו-O\G-405 בשנים 92'-94' היתה גם התכונה הזאת, אלא שבדגמים מאוחרים יותר (למשל: במרצדס O-404) היא בוטלה, לא יודע מה היתה הסיבה לכך.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

בעתיד , עם כניסת מערכות ה42 וולט ומתנע/אלטרנטור משולב, המנוע ידומם מעצמו בכל עצירה, ויניע מחדש במהירות שיא, ברגע שתרפה מדוושת הבלם ותלחץ על דוושת המצערת.

 

אך, משאבת השמן החשמלית(!) תמשיך לעבוד, יחד עם מדחס המזגן החשמלי, כדי למנוע בלאי בכל הנעה.

 

המטרה היא הפחתת זיהום אויר והורדת תצרוכת דלק בנסיעה עירונית.

פורסם

אז לפי מה שרשמת דניאל, אכן נוצר בלאי כתוצאה מהנעה עם מנוע חם ברכבים הקיימים היום, מכיוון שמשאבת השמן לא נשארת לעבוד גם כאשר הרכב כבוי.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

×
×
  • תוכן חדש...