Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7224 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי דניאל,



תודה על המחשבה והעצה. אכן פורק מכסה השסתומים אך איני יודע מהו מיקומו של הנשם או כיצד לזהות האם מצב הרכב כרגע הוא תוצאה של הטיפול ( קרי מכה מכסה שסטומים, אטמי יבשים וכ'ו)בכל מקרה כנראה שיש בסיס לתחושתי שמשהו בטיפול\תיקון לא מושלם.

יעזור לי לדעת מה כוללת בדיקה מקיפה של מערכת נשם המנוע ןעל מה לשים לב בביקור הקרוב במוסך. אגב כיצד נקרא באנגלית נשם המנוע?

אם כבר בבדיקות עסקינן, האם בדיקת לחץ הפוך תקינה שוללת נזק לרינגים לבוכנה ולצילינדר,או שוללת דליפה מהשסטומים?

תודה

יואל..

פורסם

למה שיעלה? עשו לך עבודה ומייד לאחריה התחילה תצרוכת שמן, שהמוסך שתיקן לך יבדוק את העבודה שלו עצמו.

 

Crankcase Ventilation System = נשם מנוע.

בדיקת לחץ הפוך, שוללת בעיית טבעות בוכנה שסתומים ופריצת אטם ראש, אך יש יש חריגים, לכן מומלץ לבצע בנוסף בדיקת דחיסה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון לכל המייעצים עד כה.



דניאל תודה ! סוף מעשה במחשבה תחילה!

נראה שעלית על הבעייה המרכזית והיא שסתום נשם מנוע תקול. ביקרתי אצל בני ל. שבצע את הבדיקה הרצינית ביותר עד כה לבעייה ושלל בעיית צילינדר בוכנות רינגים קומפרסיה שסתומים וגומיות שסתומים ( וגם בעיית תזמון...). נשאר השסתום הנ"ל ואולי רינגים שמן.

תענוג סוף סוף לפגוש מקצוען אמיתי וגם אדם כמו בני. ל.

בכל מקרה קבלתי ממנו שסתום שהיה לו ספייר במוסך ובעיית העשן צומצמה כמעט לגמרי ואין בעייה בסחיבה של האוטו למעט מדי פעם תחושה של כמו מכות רוח קטנות מלפנים ( ואולי אני רק מדמיין כבר...) אני רואה רק מעט עשן מדי פעם כאשר אני מאיץ, אבל לא בטוח שלא היה גם קודם רק לא ראיתי ( כי לא חיפשתי). מכיוון שאני נוסע פחות לא רוצה להתחייב עדיין על פחות שריפת שמן אך בנתיים נראה מעודד מבחינתי.

חוצמזה ישנה בעייה של נזילת שמן כרגע נראה לי שאינה גדולה במחזיר שמן בין מנוע לתיבת הלוכים אך פרט זה צויין לפני כבר לפני זמן רב ולא טפלתי בו

כרגע השמן במנוע הוא היא מינרלי 20-50 ( מעורבב עדיין בסינטטי 15-40 שמולא בטיפול).

1. האם כדאי להחליף את השמן ואת הפילטר?

2. ושוב שאלה שחוזרת על עצמה הרבה בפורום לאיזה שמן להחליף ?

 

תודה

יואל..

×
×
  • תוכן חדש...