Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7250 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

1. קיבלתי לידיי כסא של מזדה לאנטיס (כך הוא נראה לפחות),

אני מעוניין מחר בבוקר לנסות להתאים אותו במקום הכסא הקיים בטנדר,

מבחינת רוחב, על פניו לפי מדידה עם מטר, המרחק בין המסילות זהה.

מבחינת אורך, לא זהה,

כיצד מבצעים התאמה בדרך כלל? האם ניתן לקדוח חור נוסף במסילה על מנת להתאים אותו באורך לתושבות הקיימות ברכב?

יש לציין שחגורת הבטיחות ברכב אינה מחוברת לכסא וכך היא תשאר. תופסן החגורה אשר מחובר לכסא של הלאנטיס יפורק.

כך שעומס בשעת תאונה לא יווצר במלואו על הכסא.

אני אשמח לעוד הערות בנושא.

 

2. קצת פחות קריטי - התאמת הגה, קיבלתי בנוסף הגה של שברולט אסטרו עד שנת 94, בהנחה שהשיניים אינן תואמות, כיצד בדרך כלל מתבצעת התאמת הגה?

 

תודה רבה, ארז.

פורסם

מאיפה אתה מקבל לידך חלקים כאלו?

עפ"י מה שזכור לי מנסיעות רבות בטנדרים מכמה שנתונים של איסוזו, הכסא שלו די טוב , למה לך להחליף אותו?

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם
מאיפה אתה מקבל לידך חלקים כאלו?

?

גם קיבוצניק וגם חימושניק, יש לי רשת כמו לנסראללה.

 

בכל מקרה, הכסא בטנדר שלי גמור, והוא ממש לא דומה למשהו נוח, אין לו בכלל כיוונים מעבר למשענת ומרחק, בכסא של הלאנטיס יש גם גם גובה מקדימה, גובה מאחורה, גב תחתון, וכמובן מרחק ומשענת.

וגם קצת קשה לעבור מקסנטיה לטנדר, מעבר לכך, הכסא של הלאנטיס בחינם, אז למה לא? :-D

פורסם

לפי נסיוני הכיסא של הלנטיס ממש לא נוח בנסיעות ארוכות.

אם אתה כבר עומד בפני ביצוע פרוייקט התאמה,

הייתי ממליץ לך להביא כיסא של צרפתיה (ברמת גימור גבוהה) , או אפילו כסא כמו של גולף ג'נריישן

שיש לי היכרות אישית איתו ומכיל שפע תמיכות וכיוונונים לכל הכיוונים.

(תמונה שלו ניתן לראות בגלריית הרכב שלי שמופיעה בחתימה)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

מתעלק על השירשור,

 

גם אני מעוניין להחליף את הכסאות ברכבי - סובארו טנדר, איזה כסא יתאים ויהיה מפנק? ולא ידרוש ריתוכים ועבודת התאמה מסובכת.

תודה

פורסם

מניסיון אישי שלי,מושב הנהג של האיפון,כשהוא במצב טוב וחדש יחסית,נוח למדי ובעל תמיכות צד טובות.

בכל מקרה,אתה חייב מושב נהג נמוך יחסית בשל תנוחת הנהיגה הדי נמוכה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
מניסיון אישי שלי,מושב הנהג של האיפון,כשהוא במצב טוב וחדש יחסית,נוח למדי ובעל תמיכות צד טובות.

בכל מקרה,אתה חייב מושב נהג נמוך יחסית בשל תנוחת הנהיגה הדי נמוכה.

יכול להיות שכסא היה מצוין כשהוא היה חדש, כרגע אין שום תמיכת צד, ובסיבובים אני בבעיה, הכסא שקיבלתי דווקא נראה דומה בגובהו לכסא המקורי.

בכל מקרה, ONCE AGAIN החום הכניע אותי.

פורסם
מתעלק על השירשור,

 

גם אני מעוניין להחליף את הכסאות ברכבי - סובארו טנדר, איזה כסא יתאים ויהיה מפנק? ולא ידרוש ריתוכים ועבודת התאמה מסובכת.

תודה

אם כבר להחליף איפשהו כיסאות אז זה בטנדר של סובארו ,ממש לא נוחים.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

כסאות של לאנטיס - אם כבר, אז רק של דגם ה-GLX. ה-LX זוועתיים.

 

סובארו טנדר - כסאות של GL מהשנים המתקדמות יותר (85 וצפונה) ניתנים להתאמה ללא חיתוכים/ריתוכים וכו'.)

פורסם

שמר הכסא שיש לי, זה הכסא עם כל הכיוונים האפשריים, לא יכול להיות שללנטיס יש כסא עם יותר כיוונים מזה...

 

אבל זה פרוייקט לערב, קצת מסוכן לעמוד בחוץ.

פורסם

כסאות של גרנד לאונה מתאימים כמעט לגמרי רק שצריך לקדוח במסילה הקיימת זוג חורים חדש בצד הנוסע, ובצד הנהג יש צורך בחיבור האחורי בשני זוויות בגלל שיש שם מנגנון שמרים ומוריד את הכסא, בגדול ממש לא סיפור מצד שני לפחות אצלי בלאונה 88 הבדל עצום בנוחות , אנשים שנוסעים איתי לא מאמינים שזאת סובארו.

×
×
  • תוכן חדש...