Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7248 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איביזה טורבו 2001. נורת בקרת מנוע דולקת.רכב נוסע על תערובת עשירה.(תחושת "צ'וק בעזיבת מצערת).הסקנר בחברה הראה חיישן חמצן. החלפתי את הקדמי לאוניברסלי שלפי הסקנר מתקן כראוי (0.2-0.8-).הבעייה לא נפתרה. האם יתכן שהבעייתיים הם חיישן מסת אוויר או חיישן לחץ סעפת יניקה?

זכור לי שיחות בדבר זה שפילטר פתוח דופק את החיישן מסה.לרכב גם 110000 ק"מ. האם יש טעם לנסות לנקות קצת עם ספריי קרבורטור למרות שהסקנר לא הראה תקלה ספציפית בחיישן זה.לעומת זאת הצביע על איזושהיא בעייה בסעפת יניקה ולכן חשדתי בחיישן לחץ סעפת.אשמח לשמוע מיודעי דבר ובעלי ניסיון לפני שאני נכנס להוצאות...

תנוח...תגיע!!!:idea:

פורסם

בנוסף לסורק/מחשב אבחון צריך גם להשתמש במכשיר 4 גזים ולהיות עם ראש חושב ומאבחן ולהבין את כל קריאות נתוני החיישנים השונים.

אולי מכון הזרקות דלק טוב או מעבדה לרכב ממוחשב יאתרו ויתקנו התקלה.

מהיכן אתה בארץ?.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

היי רפי

 

תודה על ההתייחסות.אני מגבעתיים.

4 גזים תקין עם פילטר סגור מקורי. התחושה המוזרה עדיין קיימת.כולל תצרוכת דלק גבוהה מהרגיל.למרות למבדה תקינה.

מכיר את הפרוצדורה של ניקוי החיישן? אני יודע שעושים את זה.(ספריי קרבורטור).מה לגבי חיישן לחץ סעפת?

חיישן חמצן אחורי שאינו תקין יכול לדעתך לגרום לתחושה הזו של תערובת עשירה? למיטב ידיעתי הוא לא אחראי על התיקון אלא רק משמש לתת מידע האם הממיר מתפקד...

צור איתי קשר למייל הפרטי אם בא לך

[email protected]

נראה לי בכל מקרה שאני אפרק היום את החיישן מסה "ואשתעשע" איתו קצת...

שבת שלום

אייל

תנוח...תגיע!!!:idea:

  • ספונסר פורום
פורסם

לפני שאתה משתעשע..

 

בדוק דליפות אוייר מצנרת יניקה, גם דליפה קטנה גורמת לתערובת עשירה ולהדלקת מנורה(כמות האוויר נמדדת במסנן אוויר,כשבורחת גדישה נוצר מצב של תערובת עשירה)

בדוק גם אם הפורק הפלסטיק המקורי אוטם כמו שצריך.

 

לנקות את הmaf עם ספריי קרבורטורים יגרום לרוב לנזק פאטלי לחיישן,אפשרי לנקות עם קיסם אוזניים בעדינות או עם ספרי מגעים אלקטרוניים(למרות שלעולם לא נתקלתי בחיישן שנוקה והבעיה נפתרה)

×
×
  • תוכן חדש...