Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7273 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

1. רק בגלל שסאב אחד ממוקם נמוך מהשני זה לא גורם לכך שיהיו הבדלים במהלך. ההבדל היחידי שיהיה הוא שיהיו הפרשי פאזות קלים עקב ההבדל במיקומם, הבדל זה ישאר גם אם תחלק את התיבה ובכל מקרה הוא לא קריטי.

2. התלות היחידה שיש היא ששני הסאבים יהיו תקינים, מעבר לכך אין שום תלות.

3. עדיין לא הסברת בהסבר שמניח את הדעת מדוע נוצר DELAY.

4. אתה לא יכול לענות מפני שהן לא נוקטות בשום שיטה על מנת למנוע את התופעה וזאת משום שאין תופעה כזו.

5. אם אין משתנים נוספים אז אתה בעצם אומר שרק באמצעות קביעת נפח מסויים מונעים את התופעה, אם זה נכון (וזה לא כי אין את התופעה) אז אין שום בעיה לתכנן תיבה לפי המלצות היצרן ולהמנע מהתופעה (שאיננה קיימת).

6. האוויר הכלוא לא משמש כרזוננס, אני מניח שהתבלבלת והתכוונת להתנגדות. בסעיף זה לא הוסבר דבר.

 

סימון, התשובות שלך מבוססות על השערות שלך ולא על הסבר מדעי כלשהו. כמו שאמרתי, בוא נשאר עם דעות חלוקות.

פורסם
1. רק בגלל שסאב אחד ממוקם נמוך מהשני זה לא גורם לכך שיהיו הבדלים במהלך. ההבדל היחידי שיהיה הוא שיהיו הפרשי פאזות קלים עקב ההבדל במיקומם, הבדל זה ישאר גם אם תחלק את התיבה ובכל מקרה הוא לא קריטי.

2. התלות היחידה שיש היא ששני הסאבים יהיו תקינים, מעבר לכך אין שום תלות.

3. עדיין לא הסברת בהסבר שמניח את הדעת מדוע נוצר DELAY.

4. אתה לא יכול לענות מפני שהן לא נוקטות בשום שיטה על מנת למנוע את התופעה וזאת משום שאין תופעה כזו.

5. אם אין משתנים נוספים אז אתה בעצם אומר שרק באמצעות קביעת נפח מסויים מונעים את התופעה, אם זה נכון (וזה לא כי אין את התופעה) אז אין שום בעיה לתכנן תיבה לפי המלצות היצרן ולהמנע מהתופעה (שאיננה קיימת).

6. האוויר הכלוא לא משמש כרזוננס, אני מניח שהתבלבלת והתכוונת להתנגדות. בסעיף זה לא הוסבר דבר.

 

סימון, התשובות שלך מבוססות על השערות שלך ולא על הסבר מדעי כלשהו. כמו שאמרתי, בוא נשאר עם דעות חלוקות.

אוקיי - דעותינו בעניין חלוקות. נאמר שכל מה שרשמתי פה הן השערות בלבד (מה שאגב - נכון. העניין הוא שהן השערות שמבוססות על הבנה כלשהי בתחום - וכמסקנות מתופעות שונות, שאכן קיימות. קיימות עובדתית אפילו).

תראה, כרגע התיבה הפועלת ברכב היא האטומה בעלת המחיצות.

כשהתיבה האטומה המשותפת נמצאת ברכב, עם אותם סאבים ואותו הנפח - גוון, איכות ועוצמת הבאס פשוט אחרים לגמרי - לרעה.

אני אפרט: מבלי להתייחס לכך שהסאבים ומהלכם מבולבל לגמרי, כמו שכבר ציינתי לא-אחת, אסביר ואף אשמח להדגים - הבאס ברכב פשוט לא נשמע טוב.

הוא מרוח, מפוזר, חסר דיוק לגמרי וחלש יחסית ל 4 וופרים. הוא פשוט פחות טוב בכל פרמטר מאשר אותה התיבה, אותם הסאבים רק עם מחיצות. כמובן שזה מתבטא גם במבט מוחשי על מהלך הסאבים, שנראה בבירור נכון וראוי יותר.

ההסברים (ההשערות, לדברייך) שמצאתי לסיבות של הבעיות הנ"ל - הם אלו שאותם כתבתי.

בכל אופן, אין לי בעיה, דעותינו בעניין - חלוקות.

סימון.

SPL - 143.6DB

"


×
×
  • תוכן חדש...