Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7272 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רק דבר אחדד...

 

ממה שהבנתי המדינה הקפיאה את החירי הגז ל5 שנים...

אז אם זה נכון(אבא שלי אמר לי אז תבדקו..)

אז יכול להיות שהמחיר לא ישתנה ..

 

אבל עדין נראה לי שכדי ללכת על דיזל..

נשמע לי יותר בטוח...לודע למה ..

אבל זאת סיבה מספיק טובה..

פורסם

קיימת הבטחה של הממשלה לא להעלות את המיסוי על גפ"מ עד סוף 2006.

זה יוצא עוד 5 חודשים ושבוע.

אחרי זה - הכל יכול להיות.

יכול להיות שלא יעלו מיסוי עוד כמה שנים טובות.

יכול להיות שיעלו מיסוי על גפ"מ לתחבורה בלבד, ואז יתחילו הקומבינות של מילוי פיראטי ממיכלים ביתיים.

יכול להיות שיעלו מיסוי בהדרגה לאורך 3-4 שנים.

ויכול להיות גם שיקפיצו את המס ב-1.1.2007 ישירות לרמה שכבר לא יהיה כדאי להתקין מערכת גז ברכב.

 

לגבי חניונים - למיטב ידיעתי רוב החניונים התת-קרקעיים (קניונים וכו' למשל) אינם מאווררים.

בנוסף - איך בכלל אפשר לזהות לפני הכניסה לחניון האם הוא מאוורר או לא?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אממ אבא שלי רוצה להחליף רכב ואחת מהאפשרוית שהוא חשב עליהם זה לקנות בי4 חדשה לעשות לה גז המחיר של זה הוא בערך 7 אלף שקל

 

האם ההמרה לגז פוגעת בכוח של המנוע??? ועד כמה זה משתלם

בקיצור לא הבנתי כלום מהדיון הזה :x

פורסם

כולם מציינים שמחיר הגז יעלה. אבל בק"מ שאתה נוסע גם אם יעלה הוצאת את מחיר השינוי של הגז.

 

להזכיר לכם שגם הסולר היה זול מאד לפני 10 שנים ועכשיו הוא יחסית יקר וממשיך להתייקר, אבל בכל זאת לקח לו 10 שנים!! וזה גם מה שצפוי לגז. זאת אומרת אחרי בערך 7-10 חודשים תוציא את עלות המערכת ולאחר מכן יש לך מספר שנים להנות מהמערכת.

 

פורסם

ברכבי דיזל מקובל להניח ממוצע ק"מ שנתי גבוה יותר, וגם המנועים בד"כ מחזיקים מעמד קילומטרז' גדול יותר. לכן למכור אחרי שנתיים רכב בנזין עם 120,000 ק"מ = שחיטה במחיר, במקרה הטוב שמצאת קונה. לעומת זאת רכב דיזל ימכר בקלות יותר ובפחות ירידת ערך.

פורסם
אממ אבא שלי רוצה להחליף רכב ואחת מהאפשרוית שהוא חשב עליהם זה לקנות בי4 חדשה לעשות לה גז המחיר של זה הוא בערך 7 אלף שקל

 

האם ההמרה לגז פוגעת בכוח של המנוע??? ועד כמה זה משתלם

בקיצור לא הבנתי כלום מהדיון הזה :x

לנו יש B4 חדשה (כמו שאתה רואה...) אבל ביבואן אמרו לנו שאי אפשר להסב אותה לגז. בגלל מערכת כזאת או אחרת (לא זוכר ממש....הרחבה? מישהו?). בכל אופן שאלתי כמה חברות שעוסקות בהתקנת גז, והם גם אמרו לי שאי אפשר להסב את הרכב הנ"ל לגז. בכל אופן, רכב מ-ע-ו-ל-ה, אני הייתי ממליץ עליו, ובנסיעה רגועה (אבא.....לא אני) האוטו עושה 1:12 ובנסיעות ארוכות יותר אפילו פחות, בקיצור הרכב יחסית חסכוני.

 

 

ועוד דבר על מערכות גז:

אני הבנתי שבבוקר לפני מעבר לגז צריך להניע+לחמם את המנוע על בנזין, כמה דקות....אז בכל מקרה ייצא לך למלא מיכל בנזין פעם בשבוע ככה. אז צריך להביא את זה בחשבון (אם רוב הנסיעות קצרות, אין טעם לגז...לפי דעתי.....תקנו אותי אם אני טועה)

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם

לא בדיוק,גז מתחמם לבד ובשלב עד שהוא מתחמם אתה נוסע על דלק.

אתה יכול לעמד 2-3 דק' ולתת לו להתחמם לבד זה לא משנה.

פורסם

מרגע התנעת הרכב, לוקח לרכב לעבור לגז בדיוק דקה אחת, בהנחה שהתחלת לנסוע ולא חיכית למשיח.

 

למלא מיכל בנזין פעם בשבוע? HARDLY, אם החלטת למלא מיכל מלא, פעם בחודשיים אולי.

 

יש מכוניות חדשות שלא ניתן להמיר בצורה הסטנדרטית לגז כי יש צורך בהוספה של מערכת שימון על מנת לשמן את השסתומים, ניתן להמיר לגז, אבל, יקר יותר? וסביר להניח שבמקרה כזה, אכן לא תהיה לך אחריות יצרן, אבל זוהי השערה.

במקרה זה, היעילות הכלכלית של המערכת מוטלת בספק. (לדעתי).

×
×
  • תוכן חדש...