Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6556 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סוווופאאאאר (בצוחפתית),

 

בני כל הכבוד על ההתמדה הקפדה והנחישות למי שתוהה זהוא המתכון לשיפוץ מושלם ,(אה ודיסלקציה :lol:).

 

 

שבת שלום אבי.

בברכה אבי.

אסקורט MK1 בתהליך שיפוץ כאן

כל מידע על חלק למכירה\נטוש לאסקורט יתקבל בברכה.

  • תגובות 461
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בני ,

 

האם הדביקו את הסקאי של הגג בקנט של מסגרת השמשה הקדמית בכדי שלו ישתחרר בזמן השחלת הגומיה של החלון?

בברכה אבי.

אסקורט MK1 בתהליך שיפוץ כאן

כל מידע על חלק למכירה\נטוש לאסקורט יתקבל בברכה.

פורסם
בני ,

 

האם הדביקו את הסקאי של הגג בקנט של מסגרת השמשה הקדמית בכדי שלו ישתחרר בזמן השחלת הגומיה של החלון?

 

 

שלום.

כן הדביקו גם מלפנים מאחור ומסביב.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
בני או מי שיודע הגרילר והמסגרות הקדמיות של הרנו של בני מתאימים לרנו 12שנת 76 ?

 

 

שלום

מברוק על הרנו 12 בהצלחה.

הגריל לא מתאים כי החזית שונה לגמרי אמנם כצת דומה אבל לא יותר.

באיבי ניתן למצוע כול מה שאתה רק חולם ורוצה לרנו 12 לרנו 15 זה סיפור מהתחת

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

שלום.

 

אני מודה לכולם על הפרגונים!!!

מאחל לכולם את הכי טוב שיש.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

בני אחרי שהתקשרת אליי שיגרתי את עצמי לחפש לך את מה שביקשת....

אני יכול להגיד לך שלאחד היה את החלק המבוקש....ביקשתי ממנו לבדוק שהוא תקין ואחרי זה נדבר על המחיר.

אחה"צ הוא אמור להתקשר אליי ולהודיע לי האם החלק (כולל המנגנון דרך אגב) תקין ועובד.

 

דרך אגב...את האתר הזה כבר ראית?

http://r15r17.com/

 

נראה לי שתפיק ממנו הנאה מסויימת.

אבי מאיר

יש יותר מטוסים בים מאשר צוללות באויר....

פורסם
בני אחרי שהתקשרת אליי שיגרתי את עצמי לחפש לך את מה שביקשת....

אני יכול להגיד לך שלאחד היה את החלק המבוקש....ביקשתי ממנו לבדוק שהוא תקין ואחרי זה נדבר על המחיר.

אחה"צ הוא אמור להתקשר אליי ולהודיע לי האם החלק (כולל המנגנון דרך אגב) תקין ועובד.

 

דרך אגב...את האתר הזה כבר ראית?

http://r15r17.com/

 

נראה לי שתפיק ממנו הנאה מסויימת.

אבי מאיר

יש משהו בשבילי?

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם
בני או מי שיודע הגרילר והמסגרות הקדמיות של הרנו של בני מתאימים לרנו 12שנת 76 ?

בני מצטער שאני משתמש בשירשור שלך. הפנסים הקדמים של הדלתא שנת 88 מתאימים לרנו? איפה אני יכול לקנות כאלה ?

פורסם
בני מצטער שאני משתמש בשירשור שלך. הפנסים הקדמים של הדלתא שנת 88 מתאימים לרנו? איפה אני יכול לקנות כאלה ?

 

 

שלום.

צרף תמונה ואני אגיד לך אם הם מתאימים ואולי יש גם למישהוא בחיפה.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
הבאתי גרילר ומסגרות כמו שלך נראה אולי נצליח להתאים אותו . במידה ויש לך חלקים או מידע אני ישמח

 

 

שלום.

 

פנסים של דלתא לא מתאימים כי בדלתא הולכים 4 פנסים ראשים עגולים.

הפנסים של רנו 16 , 15 , 12 זהים.

ומאיפה לכול הרוחות השגתה גריל ומיסגרות של רנו 15 אולי אתה טועה?

והאם יש להשיג עוד חלקים לרנו 15 ? יש לך אפשרות לצלם את הגריל שהבאתה?

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

בני... העם דורש פוטוגרפים.

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם

לירוי, נסיעה קצרה לרומניה ויש לך איזה חלק של תרצה לרנו שלך. שם היא נקראת "דאצ'יה 1300" בניגוד לדצ'יה "1310" "מתוחת הפנים" הזוועתית שיובאה ארצה. ניתן להשיג שם חלפים חדשים באיכות טובה לרנו 12.


×
×
  • תוכן חדש...