Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 461
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלום.

קצת איתקונים מהשטח. :lol:.

בתמונות הבאות ניתן לראות שיחזור ויצור מסגרת לפנס ראשי היתה חסרה ולא השגתי בכל העולם.

בסוף יצרתי בעצמי.

כמו כן ניתן לראות התאמה והתקנה של פתיחה חשמלית לתא המטען, והכנת תשתית לרמקולים מאחור.

 

 

תמונות מצורפות

בברכה בני ל.

CIMG3716.JPG

CIMG3719.JPG

CIMG3720.JPG

CIMG3723.JPG

CIMG3727.JPG

CIMG3732.JPG

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

שלום

קצת תמונות של הרכבת רמקולים בדלתות קדמיות.

אחר י זה הרכבת טיוטרים גם בדלתות קדמיות וגם מאחור.

קצת הסבר על המערכת.

הרמקולים האחורים הם רמקולים ותיקים מאוד [היום לא מיצרים ברמה כזו] הם מתוצרת אמריקאן אודיו [למי שמיתמצא AR ]

חברה אמרקאית תותחית בתחום הרמקולים. כול רמקול מכיל, בס, מידרינג', וטויטר, [אגב המברנה מיוצרת תתפלאו מקליפות של בננות כי זה החומר הכי טוב בעולם לרמקולים והאוזון לא תוקף אותם] כאשר אתם רואים רמקולים שהיתפוררו "מהשמש"

זו טעות כי מי שהורס את הרמקולים זה האוזון.

הרמקולים הקדמים הם מיוחדים מתוצרת אינפיניטי [מיוצרים עבור קרייזלר].

הרמקולים הקדמים הם פול רינג' [כול התדרים] + מגבר מובנה על כול רמקול ובנוסף טויטרים מקורים גם של אינפניטי שמתחברים למגברים על הרמקול [תמונות יצורפו בקרוב].

ההרכבה בדלתות הקדמיות מאוד מסובכת ודרשה המון שעות עבודה.

בסיום ההתקנה של כול הרמקולים [אלה לא כולם] יתוספו סאב ועוד כול מיני ממתקים :roll:.

הדלתות הקדמיות יאטמו אקוסתית .

תמונות להנעתכם.

 

 

בברכה בני ל.

CIMG3768.JPG

CIMG3780.JPG

CIMG3781.JPG

CIMG3786.JPG

CIMG3788.JPG

CIMG3881.JPG

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

ישבתי עכשיו על כל השרשור כמעט מתחילתו ואני ממש ממש מוקסם מהפרוייקט, יישר כוח לאחים לבית לוי ולכל העוזרים.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום.

תודה לכול המפרגנים!!!

אם אין מפרגנים ואין מתענינים כול העסק לא שווה כלום!!!

בהמשך תראו תמונות של שיפוץ מקיף לדיפוני הדלתות ויצור מיסגרות לרמקולים הכול לבד.

בנוסף תראו תמונות ראשונות של יצור ובניה מקרבון את חובק ההגה שלא ניתן להשיג בכול העולם ואני נעלץ ליצר אותו בעצמי אם עזרתו של החתן שלי [מומחה בתחום הקרבון].

בברכה בני ל.

CIMG3770.JPG

CIMG3886.JPG

CIMG3888.JPG

CIMG3889.JPG

CIMG3899.JPG

CIMG3901.JPG

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

בני כל הכבוד על העבודה. מדהים.

שברולט קאמרו 76, שברולט מליבו שוול הארדטופ 68.

שברולט בלייזר שנת 91, מפלצת שטח.

וואגוניר שנת 76 בהליכי בניה.

אלפא 164.


×
×
  • תוכן חדש...