Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6558 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בני

האם האוטו בא במקור עם צלחות בילום כפולות ומאוורות או שעשית הסבה ?

ואם הזמנת מחו"ל זאת אומרת שלא ניתן להשיג בארץ ? מה תעשה כל פעם שהם יגמרו ?

 

אופיר

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

  • תגובות 461
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בני

האם האוטו בא במקור עם צלחות בילום כפולות ומאוורות או שעשית הסבה ?

ואם הזמנת מחו"ל זאת אומרת שלא ניתן להשיג בארץ ? מה תעשה כל פעם שהם יגמרו ?

 

אופיר

 

 

 

שלום אופיר.

א] למה שיגמרו מה זה לחמניות?

ב] הרכב בא עם צלחות מאווררות במקור ולא שיניתי כלום. הרי ידוע שהצוחפתים תמיד היו ראשונים בטכנולוגיה!!!

ג] כן, הבאתי מחו"ל את הצלחות כמו שהבאתי 80% מהחלקים מחו"ל.

ד] צלחות ניגמרות אצל נהג אהבל שלא מחליף דסקיות בזמן, או שלא מטפל ברכב כראוי.

 

 

בברכה, בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

לא מבין מה ההתלהבות, לא מדובר בפרויקט מיוחד. סתם עוד עבודה של בני, לא משהו רציני בכלל :wink:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

בני , האם יש סיבה מיוחדת שבגללה הרכבת כבר את סט הגלגלים והחישוקים המקוריים על הרכב ?

 

אין סכנה שהם יפגמו בזמן הצביעה ?

פורסם

לחישוקי הסגסוגת הקלה שבני הרכיב יש מרווח ברגים שונה מחישוקי הפלדה המקוריים שהורכבו על הרכב. על כן, נעשה שינוי בנאבה, ולא ניתן להרכיב את חישוקי הפלדה. במקום זה, בני שומר את יהלומי המשפחה של הצבעי בכספת, ואם יגרם נזק לחישוקים, אזי הם לא יוחזרו לו במצב תקין.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
לחישוקי הסגסוגת הקלה שבני הרכיב יש מרווח ברגים שונה מחישוקי הפלדה המקוריים שהורכבו על הרכב. על כן, נעשה שינוי בנאבה, ולא ניתן להרכיב את חישוקי הפלדה. במקום זה, בני שומר את יהלומי המשפחה של הצבעי בכספת, ואם יגרם נזק לחישוקים, אזי הם לא יוחזרו לו במצב תקין.

ומה קורה עם הרכב שלך יש התקדמות תמונות?-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

למה לזהם לבני את השרשור עם זוטות?

כל מה שנותר ברכב שלי הוא טיפול במתלים, בבלמים ובקוסמטיקה. אני נמצא כרגע בשלבי האיסוף האחרונים של מס' חלקי מתלה, וברגע שזה יושלם, הרכב יגרר אחר כבוד ממקומו הנוכחי, ויובא בתקווה למצב נסיעה עצמאי. אחרי זה צביעה ורפדות, ובא לציון גואל. מכיוון שאני נמצא בחו"ל כרגע, העסק זז לאט, אבל בכל זאת רואים סימני התקדמות.

מצורפת תמונה של החלקים האחרונים שקיבלתי בUPS.

parts.jpg

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
למה לזהם לבני את השרשור עם זוטות?

כל מה שנותר ברכב שלי הוא טיפול במתלים, בבלמים ובקוסמטיקה. אני נמצא כרגע בשלבי האיסוף האחרונים של מס' חלקי מתלה, וברגע שזה יושלם, הרכב יגרר אחר כבוד ממקומו הנוכחי, ויובא בתקווה למצב נסיעה עצמאי. אחרי זה צביעה ורפדות, ובא לציון גואל. מכיוון שאני נמצא בחו"ל כרגע, העסק זז לאט, אבל בכל זאת רואים סימני התקדמות.

מצורפת תמונה של החלקים האחרונים שקיבלתי בUPS.

 

 

ליעד המזוהם בנגע שיפוץ מכוניתו.

אתה לא מזהם ואתה מוזמן לשתף את החבר'ה!

תרשו לי להגיב: כולם יודעים שהיום כל העולם הוא כפר גלובלי קטן באינטרנט.

ליעד אמנם בחו"ל, אבל הבחור שוקד ומחפש וקונה את כל מה שצריך לאוטו שלו, וגם יומו יבוא.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שלום.

נו, מה התחדש ברנו? לא מסקרן אף אחד?

אז כך - שיפוץ לוח שעונים כללי + שיפוץ מערכת החשמל.

כמו כן, הרכבת יחידת המזגן בתוך הרכב.

תיכנון עיצוב ובניה של הקונסולה המרכזית (ארון למערכת).

כמובן תמונות להנאתכם.

 

 

בברכה בני ל.

CIMG3616.JPG

CIMG3619.JPG

CIMG3621.JPG

CIMG3622.JPG

CIMG3623.JPG

CIMG3636.JPG

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

כל הכבוד באופן כללי, ועל לוח השעונים היפה באופן ספציפי.

 

לגבי הקונסולה המרכזית, שתי הערות:

הראשונה, שהיא צריכה להיות נפרדת מהתעלה המרכזית של האוטו ואטומה מלמטה. אם לא תתן לה רצפה משלה, יפלו לך כל מיני מטבעות וליכלוכים בין הדופן מעץ לתעלה, ושום שואב אבק לא יוציא אותם משם.

הערה שניה היא שצריך להיות מרווח טוב בין דוושת הגז לצד של הקונסולה כדי שאפשר יהיה לנהוג בנוחות גם עם נעליים רחבות.

 

נמרוד

פורסם
כל הכבוד באופן כללי, ועל לוח השעונים היפה באופן ספציפי.

 

לגבי הקונסולה המרכזית, שתי הערות:

הראשונה, שהיא צריכה להיות נפרדת מהתעלה המרכזית של האוטו ואטומה מלמטה. אם לא תתן לה רצפה משלה, יפלו לך כל מיני מטבעות וליכלוכים בין הדופן מעץ לתעלה, ושום שואב אבק לא יוציא אותם משם.

הערה שניה היא שצריך להיות מרווח טוב בין דוושת הגז לצד של הקונסולה כדי שאפשר יהיה לנהוג בנוחות גם עם נעליים רחבות.

 

נמרוד

 

שלום.

קודם כל נמרוד, אתה צודק לגבי הבעיה בדוושת הגז. לקחתי לתשומת לבי ושיניתי את הארון!!!

לגבי הכסף הקטן, אין לי כסף. הכל כבר ממילא הלך לרנו :lol:.

היום גמרתי לבנות את הקונסולה למערכת. סיפור מהתחת, אבל מקווה שיצא יפה!

כמובן תמונות מצורפות.

 

בברכה בני ל.

CIMG3657.JPG

CIMG3667.JPG

CIMG3676.JPG

CIMG3677.JPG

CIMG3680.JPG

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

בני שלום,

אני לא מבין גדול, אבל רציתי לשתף אותך בסיפור שיכול לעניין אותך:

אני יליד צרפת ושם גדלתי.(כן צפרדעים זה טעים אבל פחות מאסקרגו!!!)

לאבי היתה R-16 ומאוחר יותר R-17, צהובה אגב.

את הרכב הוא רכש בסוכנות משולבת מוסך מורשה בבעלות אדון בשם רדלה.

השם בטח לא אומר לך כלום ולכן אספר בקצרה שהאדון הנכבד היה נהג מירוצים ולאחר שפרש הקים/ניהל את חטיבת רנו ספורט כאשר הרנו אלפין חתומה על שמו!

למה זה מעניין? האדון הנכבד ואבי התיידדו, וללא תמורה נוספת במסגרת טיפול הוא עשה שינויים במערכות הרכב והפך אותה למפלצת מוטורית שהיתה נותנת בראש לכל רכב ספורט מאותה תקופה!

לצערי לא יכול לספק מידע מקצועי כי א' הייתי בן 4 וב'... גם אבא שלי לא יודע מה אותו רדלה עשה שם.

אבי נפרד מהאוטו שנים אחרי מסיבות של בלאי ענק, אבל עד היום הוא מספר בחיוך, על איך בעלי 911 היו נעלבים מהרנו שהשאירה להם אבק!

בלי קשר לסיפור העבודה שלך מאלפת!!!


×
×
  • תוכן חדש...