Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6558 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 461
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלום.

והיום נוכל לראות את עבדכם הנאמן מבצע חיזוקי ברגים כללי לכל מערכת המתלים.

לאחר מיכן שרמונטיה הועברה למכון כיוון פרונט ובוצע כיוון פרונט כמו בספרים :lol:.

כמובן תמונות להנאתכם.

 

 

בברכה בני ל.

CIMG4390.JPG

CIMG4392.JPG

CIMG4415.JPG

CIMG4420.JPG

CIMG4421.JPG

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

שלום וד"ש משרמונטיה.

היום ניתן לראות את ההכנות הסופיות לצבע.

בין היתר שפשפו את הכו-------- של האמא של השרמונטיה!!!

סתמו לה את כול החורים החליקו לה את הישבנים וסידרו לה את הפוזה.

בין היתר כול הרכב עבר כבר כמב שלבים של א' מיגון נגד חלודה ב' צביעת יסוד אפוקסי

שלוש שכבות של פיילר בריסוס וכול זה שהשרמוטנה תהיה גם מוגנת וגם כוסית.

השלב הבא הוא צביעת שכבה שנקרת קומבא וזה צבע מיוחד שמבליט כול פגם או עיות או חצ'קון בפח לפני הצביעה הסופית.

אם הכול ילך למישרין ביום ראשון יצבע הרכב כמו שכתוב בספרים.

כמובן תמונות של שרמונטיה מצורפות וגם תמונות של הפחח והצבעי.

 

 

בברכה בני ל אבא של שרמונטיה!!!

CIMG4591.JPG

CIMG4593.JPG

CIMG4596.JPG

CIMG4599.JPG

CIMG4606.JPG

CIMG4685.JPG

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
בני יש מצב שהמוריס תזכה למגע ידך? במידה ואתה כועס עלי אני

מתנצל ומבקש מחילה בפומבי

 

לירוי איך הצלחת להרגיז בן אדם רגוע כמו בני?

עדי גולדנברג 13399

פורסם
בני יש מצב שהמוריס תזכה למגע ידך? במידה ואתה כועס עלי אני

מתנצל ומבקש מחילה בפומבי

 

 

 

 

שלום.

 

אני מקבל את התנצלותך כעסתי אבל שכחתי !!!

אדם שיודע להודות בטעותו בעיני גבר!!!

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום וד"ש משרמונטיה.

היום ניתן לראות את ההכנות הסופיות לצבע.

בין היתר שפשפו את הכו-------- של האמא של השרמונטיה!!!

סתמו לה את כול החורים החליקו לה את הישבנים וסידרו לה את הפוזה.

בין היתר כול הרכב עבר כבר כמב שלבים של א' מיגון נגד חלודה ב' צביעת יסוד אפוקסי

שלוש שכבות של פיילר בריסוס וכול זה שהשרמוטנה תהיה גם מוגנת וגם כוסית.

השלב הבא הוא צביעת שכבה שנקרת קומבא וזה צבע מיוחד שמבליט כול פגם או עיות או חצ'קון בפח לפני הצביעה הסופית.

אם הכול ילך למישרין ביום ראשון יצבע הרכב כמו שכתוב בספרים.

כמובן תמונות של שרמונטיה מצורפות וגם תמונות של הפחח והצבעי.

 

 

בברכה בני ל אבא של שרמונטיה!!!

 

בני שלום,

האם אתה יכול לפרט את כל מערכת הצבע, שכבות, סוגים ותוצרת?

פורסם

שלום.

הבטחות צריך לקיים!!!

אז סוף סוף צבעו את שרמונטיה!!!

בתמונות הבאות תוכלו לראות את שלבי הצביעה השונים.

אחרי צביעה בקומבו שיפשופים וליטושים אחרונים ואז מגיע שלב הנקיון והסרת כתמים וליכלוך.

ניגוב מיספר רב של פעמים אים חומרים שונים , הפעלת חדר הצבע ושואבי האבק על מקסימום לשאיבת כול חלקיקי האבק.

לאחר מיכן הכנת הצבע ואז ניגוב אחרון אם מטלית מיוחדת שסופחת חלקקי אבק אם נישארו ברוב חוצפתם.

ומיד צביעה ראשונית אחרי הצביעה הראשונית ממתנים מיספר דקות שהצבע "יתישב וישקע"

ואז הצבעי מתחיל להרביך מיספר שכבות של צבע אם הפסקות למניעת נזילות וחוזר חלילה עד שהוא נירגע ואומר לי זה מספיק אם חיוך רחב!!! לאחר מיכן שכבת פיניש אם לקה שקופה.

אחרי רבע שעה מפעילים את התנור ומעלים את הטמפ' לה 45 מעלות למזך 20 דק' ושלום ולהתראות.

היתר התמונות יספרו.

 

 

בברכה בני ל.

CIMG4723.JPG

CIMG4728.JPG

CIMG4730.JPG

CIMG4733.JPG

CIMG4741.JPG

CIMG4744.JPG

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:


×
×
  • תוכן חדש...