Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6556 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האמת שמושקעת מערכת סואנד רצינית ביותר ולא בשביל בום טח!

אני אוהב מוזיקה באיכות ובשביל לקבל איכות צריך להשקיעה באקוסטיקה ורמקולים איכותיים.

וזה בדיוק מה שעשיתי! אני אצרף מיספר תמונות להבנת הניקרא.

 

ח"ח על הבנייה לסאב בבגאז', התקנה נקייה ביותר! (איזה מגבר זה?)

 

מחזק את דעתך לגבי חשיבות בחירת הרכיבים. את המערכת שלי

כבר שמעת כשביקרתי אצלך לא מזמן (גם עם רנו)...

 

סע בזהירות, ותהיה נחמד לפקיד הרישוי. בלי גסויות. 8)

  • תגובות 461
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

 

קצר ולעניין בשתי מילים

"סוף הדרך"

 

ובלשון העם " A crowd stopper"

נתי

=================================

גם אני מגיע קבוע למפגש שישי הצפוני של מועדון ה-5, Outlet חוצות המפרץ קפה Greg :lol:

Classic car parts hunter

פורסם

שלום.

 

 

וכדאי לברך על המוגמר שרמונטיה היום חגגה את לידתה מחדש במכון רשוי ועברה טסט מענין מאוד במכה ראשונה :shock:.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
בני, תמונות, תמונות ותמונות...:-P

 

אל תפרסם שום תמונות... אחרת לא יהיה טעם בהשקה, לא?

 

שמור את כולם במתח עד לארוע, ואז, כשתסיר עם זהבה את הכיסוי, הם יוכלו לראות...

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם

התקנה יפה אבל בבחירת ומיקום רכיבי האודיו פישלת.

לדעתי עדיף להשקיע יותר. תתיעץ אם אנשים מהפורום המיועד.

 

גיא

פורסם

שלום.

אין סיכוי שאני אפרסם תמונות!!!

קובי צודק מאה אחוז!!!

יתרה מזאת, היום צולם הרכב בראשל"צ ע"י מישהו בלי רשותי.

אני מבקש בכל לשון של בקשה מכל מי שצילם את הרכב שלי לא להפיץ את התמונות באינטרנט!!!!!!!!!

 

בתודה מראש בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

מזלללל טוב.

 

אני יודע שמחר אתה לא פנוי אז אל תשכח להשאיר לי את המפתחות של שרמונטיה, על השולחן במיטבח.

יש הובלת לבנים מלט וחול בתיפזורת

תודה מראש

חיים ל

פורסם
אל תפרסם שום תמונות... אחרת לא יהיה טעם בהשקה, לא?

 

 

צודק, את ההשקה הזו אסור לפספס.

 

יש הובלת לבנים מלט וחול בתיפזורת

 

:lol:

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם
מזלללל טוב.

 

אני יודע שמחר אתה לא פנוי אז אל תשכח להשאיר לי את המפתחות של שרמונטיה, על השולחן במיטבח.

יש הובלת לבנים מלט וחול בתיפזורת

תודה מראש

חיים ל

 

מה עם החצץ ? ...

עדי גולדנברג 13399

פורסם
וכדאי לברך על המוגמר שרמונטיה היום חגגה את לידתה מחדש במכון רשוי ועברה טסט מענין מאוד במכה ראשונה :shock:.

 

בטח עברה בקומבינה. הכל נזילות וחופשים.

 

:lol:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שאלה למר בני ל':

 

למה ההשקה של הרכב בפני הקהל הרחב היא ביום שישי לפני שבת,

ככה שיוצא שאדם ששומר שבת לא יוכל לראות את העבודה המופלאה שלך??!

 

חבל.:cry:

פורסם

[סמיילי מוריד את הכובע]

 

נראה שנעשתה עבודה ברמה שהמילה "מאוד גבוהה" אפילו לא קרובה לתאר.

 

עכשיו עברתי על משהו כמן 25 עמודים של תגובות ותמונות, ולקח לי חתיכת זמן :shock:.

 

בכל מקרה זכור שהצצתי על הפרוייקט שלך כאשר הוא עוד היה בדמות שלדה ירוקה וחלודה ואני לא מאמין שכבר סיימת :shock::shock:

 

בכל מקרה, או שהזמן עבר מאוד מהר (ואני לא מאמין שכך היה - נכון יש תאריכים מתועדים) או שהגיעה הזמן שאני כבר אסיים את התואר:shock::shock::shock: (וזה כבר סיפור לנושא אחר)

 

בכל מקרה, שיהיה המון בהצלחה, ותתחדש :-P

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 


×
×
  • תוכן חדש...