Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7297 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לקוח מהפוסט בבלוג שלי - איך אני נוהג?

kfotz.jpg

שימו לב לנוהל החדש:

 

מעקב אחר תלונות המתייחסות לנהיגת נהגים המעוסקים על ידי המפעל או הנוהגים ברכבו. (נוהגים ברכבו הכוונה לכל אדם יהיה תפקידו אשר יהיה הנוהג ברכב של המפעל לרבות כלי רכב הצמודים למנהלים)


 


תקנה 587 ג’ (א) לתקנות התעבורה התשכ”א 1961 (להלן “התקנות”)


מאפשרת ל”רשות” “להורות לבעל מפעל או לקצין הבטיחות כל הוראה שיש בה לדעתה צורך לקיום סדרי הבטיחות במפעל לפי הוראות חלק זה”


 


המעקב יתבצע באופן אשר יפורט להלן,


א. בעל מפעל יצמיד לחלקו האחורי של כל אחד מרכבי המפעל, במקום הנראה לעין, מדבקה בגודל של 40X10 ס”מ לפחות אשר תפרט את האופן בו ניתן להתקשר או לפנות אל המוקד המפורט בס”ק (ב) להלן לצורך מסירת דיווחים שוטפים בדבר אופן הנהיגה של הנהגים וציותם להוראות פקודת התעבורה והתקנות על פיה.


ב. בעל מפעל ידאג לקיומו של מענה טלפוני (להלן המוקד) לשם קבלת הדיווחים.


ג. המוקד יפעל בשעות הפעילות של המפעל ובכל מקרה בשעות שבין 08.00 - 16.30


ד. החל מהשעה 16.30 או משעת סיום פעילות המפעל, לפי המאוחר, ועד לשעה 08.00 בבוקר למחרת היום, תעשה שירות קבלת הודעות (אנושי או אוטומטי)


 


בעל מפעל ירכז את התלונות ויעביר כל 6 חודשים את התלונות לרשות.


הוראת נוהל זה חלה על כל החברות המחויבות בהעסקת קציני בטיחות בהתאם להוראות תקנה 579 לתקנות.


הוראות נוהל זה יכנסו לתוקפן ביום 01.07.05


 




אז…



אני ותום שקי חברי (מעתה; הפולנים), חמדנו לנו לצון והוצאנו ליין שמתקמבק באופן סאטירי על הסטיקרים אשר עכשיו יצוצו כמו פטריות אחרי הגשם.

בפרינטמול תוכלו לרכוש את הסטיקר (אם תרצו כמויות יותר גדולות, צרו קשר דרך האתר או בפלאפון ונארגן אתכם - 0508213896)

איך אני נוהג, סטיקר.



2006

סטיקר סאטירי על המדבקות בהוראת משרד הרישוי של ‘איך אני נוהג’

תום שקי

דוד אבוטבול

 

כן, זה קצת שיווקי, אבל עדיין, אני חושב שזה הפורום המתאים.

:smile:

כל הרווחים הולכים להוצאות על האתר שלי.

עלק רווחים. :lol:

פורסם

לא הכי מקורי...

 

בזמנו הדפסתי שלט שאמר:

"אנחנו בעזה נוהגים בזהירות, אם אתה חושב אחרת - לך תז*#@&"

הורדתי אותו אחרי שהתחלתי לדאוג לשלומו של הרכב כל פעם שהחניתי אותו...

פורסם

מזכיר לי שהדבקתי "סטיקר" שהכנתי שהיה כתוב בו "אם אני מפריע לתנועה, או אם לא נהגתי כשורה, צפור לי"... והדבקתי אותו על הדלת של האביר שלנו...

הנהג שלנו לא הבין למה צפצפו לו כל כך הרבה...;)

עוד "סטיקר" חביב היה שלט "למכירה" על הוואנדורה הצבאית שהיתה לנו עם טל' של המפקד שלי...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

אבוטבול..

 

יש לי פה פקולטה שלמה למדעי הרוח שהיו רוצים לפגוש אנשים משועממים כמוך

 

 

תתחיל למלא פה

 

בהצלחה!

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

ראיתי נהג מונית ששם סטיקר מאחורה: "עוצר פתאום".

 

לזכותו יאמר שהוא גם קיים.

 

 

ואם מדברים על צבא-

שמנו שלט באמצע הנגב בפניה מהכביש הראשי לבסיס שנמצא בשום מקום בערך:

 

"לחתונה"

פורסם
אבוטבול..

 

יש לי פה פקולטה שלמה למדעי הרוח שהיו רוצים לפגוש אנשים משועממים כמוך

 

 

תתחיל למלא פה

 

בהצלחה!

בעייתי

אין לכם בפורמט OO?

(Open office) אין לי אופיס רגיל

או שתעביר את זה לטקסט ותשלח לי למייל

david[a-sign-t]abutbul.com

פורסם

אוקי, תכין סטיקר כזה בפרינטמול

לבטח יהיו הרבה קונים

אבל מאז ומתמיד חיבבתי את שמר

הוא תמך בי עוד כשהייתי עם הראלי.

שמר

3>

×
×
  • תוכן חדש...