Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7292 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעיטת עונשין כואבת

רוח שטות או כוונת זדון? בבירת גרמניה, מארחת משחקי המונדיאל, פוזרו באחרונה עשרות כדורי-רגל עליהם רוסס הכיתוב המזמין "בעט בי". אוהדים שנענו לאתגר, הופתעו לגלות כי נפלו קורבן למתיחה אכזרית, מכיוון שהכדורים הקורצים מולאו במלט. שניים מבין האוהדים הרבים ששוהים בעיר לרגל המשחקים, שיסתיימו ביום ראשון, נפצעו כתוצאה מהבעיטות.

http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/445/423.html

 

:shock::twisted::lol:

פורסם

בהתחלה שאלתי את עצמי מי הדביל שעושה שטויות כאלה - כנראה גרמני..אבל אז נזכרתי שזה הופיע באיזה סרט של יהודה ברקן לפני איזה 15 שנה.

מישהו נגח.

אני משער שאת הקטע עם האמבולנס והשיקום לא הראו בסרט.

 

"שלחנו את מושון כשהוא ספוג בדלק להסתובב בלוע הר געש פעיל. אנחנו עוד נשוב אליו...."

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

LOL רעיון מעולה :).

מה שמזכיר לי את השטויות שהקנדים עושים בערוץ 11, פשוט תענוג לעיניים, ולא מתיחות מפגרות כמו יגאל שילון המשעמם הזה, יוחזר יהודה ברקן לאלתר.

ROOONEEYY

פורסם

מזכיר לי שהיה לנו בכיתה איזה "רולה" אחד, הוא היה מניף כדורי כוח ללא כל בעיה והיה זורק אותם למישהו שהיה עובר ליד ואמר "תבעט את הכדור בחזרה בבקשה"...

מצחיק כל פעם מחדש, במיוחד אילו שהיו מנסים לבעוט את הכדור שהוא באוויר...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
מזכיר לי שהיה לנו בכיתה איזה "רולה" אחד, הוא היה מניף כדורי כוח ללא כל בעיה והיה זורק אותם למישהו שהיה עובר ליד ואמר "תבעט את הכדור בחזרה בבקשה"...

מצחיק כל פעם מחדש, במיוחד אילו שהיו מנסים לבעוט את הכדור שהוא באוויר...

 

גילי

אני בטוח הייתי מנסה לעשות מספרת...:-D

×
×
  • תוכן חדש...