Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

307 / אוקטביה / ראנקס / אסטרה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7294 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלה אפשרויות האחרונות. ודייי.

(אפשר לנעול מבחינתי את השניים הישנים)

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=120188

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=119825

 

אין בעיה של דיזל יותר. (שיהיה דיזל או רגיל. לא משנה יותר)

בקיצור. דרישות מהרכבים האלו בלבד!! (בין 2000 ל 2003.)

תקציב. עדיף עד 80K. אבל אפשר למתוח עד 90K במקסימום.

ברכב תתוקן מערכת סטריאו. במשקל של 150 קילו בערך. (משפיע על הצריכת דלק מעוד)

ויוחלף האלטרנטור המקורי לאחד גדול יותר (כ 200A) מעלה את צריכת הדלק.

הרכב יהיה אוטומטי !!! אין אופציה לידני. ! ואני גר בירושלים. !! עליות.

 

צריכת דלק. מה הצריכת דלק הרגילה. (ומה הצריכת דלק עם 3/4 אנשים ברכב. )

בטיחות. !! כמה כוכבי ריסוק. וכמה כריות אוויר.

סחיבה בעליות. (כשיש ברכב כ 4 אנשים.)

וו גרירה בעתיד. (שיש מספיק כוח לגרור עגלה סבירה. (400 קילו)

טיפולים. מה סדר גודל? עלויות.. מחלות של כל רכב.

 

פרטים לגבי הראנקס אני יודע הכול. צריכה של 12 בממוצע עירוני. ו14 בחוץ.

אוקטביה דיזל. 1900TDI. עירוני 14. חוץ 16. ולא קשור למשקל. (לאחי יש את הרכב הרגיל 1600)

 

אני צריך פרטים של האסטרה. דיזל

ועל ה307 מנוע 2000. שנת 2003. אוטומטית. XT.

 

אגב. משהוא יודע לכמה אפשר להגדיל את האלטרנטור של הראנקס?

ומה הדגם של האלטרנטור. (מי שיש לו את הרכב. בבקשה שיסתכל מה כתוב עליו. ויגיד לי. )

 

האוטו יעבור ישור קו מהיר. וכולל. כול השמנים. פילטרים. פלגים וכל מה שצריך לשמור על הרכב.

בגלל שהרכב הולך להיות אצלי תקופה ארוכה.

 

תודה אלי

וסליחה על הכאב ראש.

בבית אף אחד כבר לא מדבר איתי. לכולם שיגעתי את המוח.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

הייתי הולך על ה307, היא ממש יפה ומאובזרת ביחס למתחרות

אבל יש לה ירדת שוק גבוהה, לא אמינה

הראנקס לפי דעתי האופציה הכי טובה פה

פורסם

במשפחה אצלנו יש ראנקס שאני לפעמים נוהג עליה (שייכת לאחותי)

יכול להגיד שהוא לא ביקר במוסך ב3 שנים האחרונות, אמין, מתלים מרוסנים בצורה חזקה ודיי גסה כמו שהאירופאיים אוהבים, מה יש להגיד רכב חביב במיוחד, סה"כ משפחתית קטנה, צריך לאוהב את הנהיגה שלה, אני אוהב :) לדעתי המשפחתית הטובה והמשתלמת בקטגוריה שלה בשנים הללו.

אני יכול להגיד לך שבקשר לסחיבה מנועי הדיזל טובים יותר ואני ממליץ לך לברר קצת יותר לעומק לגבי אמינות האוקטביה ושאר הדברים, אסטרה תאבד לך מחיר ואני בספק לגבי האמינות שלה.

לדוד שלי יש פיג'ו 307 ואני יכול להגיד שזה רכב ממוצע ונחמד, יש לו בעיות חשמל למיניהם, הוא מאבד מחירון ולא תקבל עליו מחירון כשתירצה לימכור אין בה משהו שהייתי מעדיף על הקורולה (הקורולה מרגישה יותר אירופאית והפיז'ו יותר צרפתית רכה שלא מהנה במיוחד לנהיגה של נהג צעיר).

הבעיה זו הסחיבה כפי שציינתי ומנועי דיזל יתנו לך מענה השאלה מה בעדיפות ראשונה אצלך.

פורסם

קודם כל בשביל סחיבה (מערכת של 150KG ו-4 אנשים, ואלטרנטור גדול יותר, וכל זה בעליות של ירושלים) רק דיזל

יש לו מומנט יותר גבוה בסל"ד יותר נמוך

כמובן טורבו דיזל בלבד

 

ביררתי לך לגבי האוקטביה

אין שום מחלות כרוניות, כמה אקזמפלרים מתחילת עד אמצע 2000 עם בעיות ביוניט חום מנוע (ממנה גם האוטו שלי סבל) שנפתרה ע"י החלפה

היה משלוח בודד של רצועות טיימינג פחות טובות שגרמו להחלפה ב-60K ק"מ במקום ב-90K ק"מ, הבעיה נפתרה ע"י החלפת הטיימינג לאחר 60K ק"מ, הרצועות החדשות מוחלפות כל 90K ק"מ

 

לא התנסיתי עם אף אחת מהאחרות, לכן אני לא אגיב עליהן

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

ה 307 ירדה. זוללת דלק. והרבה מחלות יחסית

 

האסטרה ירדה. חלש יחסית מבחינת מנוע. למרות שהרכב יפה.

 

אני חושב ברצינות על אוקטביה.

אני שמעתי שלרכב יש בעיות של גיר. וכדאי לשם רדיאטור לגיר. לקרר אותו. ??

זה נכון?

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אפשר לנעול מבחינתי.

 

תודה אלי.

 

ותודה לכל המגיבים.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

סאונדמן

עברו אצלנו במשפחה כמה עשרות אוקטביות (כן כן כמה עשרות) בערך מכל דגם, 1.6 בנזין, 1.9 טורבו דיזל, 1.9 טורבו דיזל חדשה, 2.0 טורבו דיזל חדשה

בקיצור כל הדגמים למעט ה-2 ליטר אוקטביה רגילה (Tour) בנזין, וה-2 ליטר FSI החדשה

 

1.9TDI בד"כ הולך גיר אחרי 250K ק"מ

 

באקזמפלרים משנת 2004 וקדימה נתקלתי באחוז הרבה יותר נמוך של זה

ב-2005/2006 יש אחוז מאוד נמוך שלהם

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...