Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7302 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נ"מ... אם אתה לא טס, אף אחד לא טס...;)

סתם...

יש לי חבר שנפל מקורס טייס (אמנם בשלב מיתקדם יותר9 והוא הפך למטיס מזל"טים.. אחלה תפקיד, ואחרי זה הוא המשיך אותו לאזרחות ועשה לא מעט כסף בעבודות בחו"ל...

כמו כן, חבר אחר שגם נפל מקורס טייס הפך לפקח ההעמסה. אולי זה נישמע תפקיד חרא, אבל התפקיד מאוד מעניין...

 

לשיקולך/מזלך...

אני הייתי הולך על דברים שלא תעשה באזרחות... בקיצור, לא להיות נהג...:)

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

תעשה לעצמך טובה ואל תלך לשום דבר שקשור לנהיגה.

אם זומנתה לקורס טייס אז כנראה שיש לך קב"א טובה.

אם אתה הולך להיות משהו לא קרבי אני בטוח שתוכל לבחור לעצמך תפקיד מעניין. חבל להעביר 3 שנים בתור נהג במיוחד עם הנתונים שלך.

לקורס חובלים עם 72 לא ניתן להתקבל נכון? רק מ82 אני חושב.

בהצלחה בבחירת עתיד! :wink:

פורסם

קב"ן והביתה. כל נסיון למשהו אחר יוביל לעוגמת נפש. ניסית, זה יותר ממה שרבים אחרים יכולים לומר על עצמם. בהצלחה בהמשך דרכך.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

טוב, תגובות לכל אחד:

אירית- סרטון מרתק. נשמר על מחשבי. לא. לא הציעו לי כלום כי לא הגעתי סופית לקורס.

audi a8- אני יודע שאני לא רוצה הרבה דברים ואני "מפונק" כביכול, אבל אני לא מוכן להיות קרבי. אני לא הולך לדפוק את הברכיים שלי בשביל משהו שהוא לא טייס. יש גבול.

אני מוכן ללכת למשפט. מה המקסימום שיתנו לי? חודש? גג. ואז יתנו לי משהו פשוט. לא כך?

אורן 16V- זה הרבה כשאתה שוקל פחות מ40 ק"ג... פי 3 ויותר מהמשקל העצמי שלי. אה כן, הזכרתי שזה בגיל 15? זה המון. כל פעם שהמדריכים ראו אותי הם מהר מאוד הורידו לי חזרה את המשקל. אבל אני, ברוב טיפשותי, כל פעם שבחורה יפה הייתה עוברת, מקפיץ עוד כמה משקולות למכשיר...

redbaron- כן מכיר את הבדיחה. אבל לא מתאים לי נ"מ... שוב, ריצות- לא בנוי לזה... ולא הציעו לי מטיס מזל"טים. פקח העמסה לא בשבילי.

lethal acid- למה לא להיות נהג? לא נהג בוס (עוזר של המפקד), שאלתי אם יש משהו מבצעי ומעניין ומסוכן שקשור לנהיגה... והנתונים שלי לא מזהירים. פרופיל 72 קב"א 54. וחובלים קיבלתי ועברתי את הגיבוש והמיונים אבל חתמתי וויתור כי רציתי טייס... :-(

roee- אני מהצבא לא משתמט. לא באידאולוגיה שלי.

 

אורן (המדוכא)

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם
אורן

אני מצטערת בשבילך ואני מבינה אותך (ראה את חתימתי).

לא ממש ברור לי, לא הציעו לך שום אפשרות אחרת בחיל?

או שפסלת דברים מחוסר ידיעה, למשל מה עם קורס בקריי ירוט או פקחיי טיסה?

ישנם תפקידים רבים שאינם מחייבים פרופיל 97, שני הקורסים הנ"ל מאפשרים המשך באזרחות, כמובן יש להוציא רשיון אזרחי, בקר יירוט הוא גם בקר טיסה.

אירית

צור עמי קשר בה"פ

בקרי טיסה הם רק נפלי טייס שעשו את קורס הקצינים שלהם בקורס טייס עצמו(בעלי כנף ולא סיכת מ"מ סטנדרטית).

כמובן שיש יוצאים מן הכלל( מכיר אישית) אבל ישנם מעטים כאלו...וגם הם היו בשלב יחסית מאוחר בקורס טייס אך לפני שלב קורס קצינים.

כמוכן על מנת להמשיך באזרחות כבקר ATC צריך לעבור הסמכה מאוד ארוכה ולא ממש מקבלים את כולם.

העבודה שלהם היא שונה, בישראל מי שמחזיק את קווי התעופה הם בקרי טיסה(ATC) צבאיים, והאזרחיים הם רק כתגבור.

under construction..

פורסם
בקרי טיסה הם רק נפלי טייס שעשו את קורס הקצינים שלהם בקורס טייס עצמו(בעלי כנף ולא סיכת מ"מ סטנדרטית).

כמובן שיש יוצאים מן הכלל( מכיר אישית) אבל ישנם מעטים כאלו...וגם הם היו בשלב יחסית מאוחר בקורס טייס אך לפני שלב קורס קצינים.אמת ויציב כולל ההחרגה, קורס הראשון שכלל בנות היה בשנת 78 לא כולן הגיעו מקורס טייס למרות שהיו כמה נפלות טייס, כי הוא נסגר בתחילת אותה השנה לבנות נכון לעד לפני כמה שנים.

כמוכן על מנת להמשיך באזרחות כבקר ATC צריך לעבור הסמכה מאוד ארוכה ולא ממש מקבלים את כולם.

בין היתר בגלל מספר המקומות המאד מצומצם, אחת האפשרויות המוצעות אז הייתה למשל לעבוד בניקוסייה

העבודה שלהם היא שונה, בישראל מי שמחזיק את קווי התעופה הם בקרי טיסה(ATC) צבאיים, והאזרחיים הם רק כתגבור. זה לא תמיד היה כך, לפחות עד שנולדת.....:wink: , הבקרה המרחבית נעשתה בפועל ע"י בקר ATC, למעט בפיקוח קסטור (שארם) שם ישבו רק בקרים צבאיים כי יעודה הייה שונה.

ובהזדמנות זאת מילה על מקור ההשראה שלי ואני מאמינה של לא מעט , בחודש שעבר הלכה לעולמה, יעל רום (סא"ל בדימוס) האשה הראשונה שסיימה קורס טייס מלא מערבי היתה טייסת במבצע קדש. היא פעלה לקידום בנות במקצועות שיועדו לגברים בלבד - "אשה על הגובה" יהי זכרה ברוך.

בוקר טוב

אירית

פורסם

אורן להפך לא אמרתי שלהתפנק זה רע רק תדע שבגדול אין דבר כזה "לא רוצה" וישר ייתנו לך מה שבא לך, אלא, אתה צריך לשבת ולאכול חרא ואז לקבל תפקיד שנראה לך.

 

אגב אני עם קב"א 56 ואני טבח,באתי לצבא עם גישה חיובית ורצון לתרום ושהבנתי עם מי יש לי עסק המטרה שלי הייתה להשיג יציאות מעולות(חמש תשע יומיות) ולהיות פיזית כמה שפחות בבסיס בשלוש שנים האלו והשגתי אותם בסופו של דבר אבל לאחר הרבה ריבים וכאבי ראש.

פורסם

הכותרת שכתבת בכלל לא מתאימה. עוד לא התחלת את הקורס אז איך כבר עפת ממנו?

חוצמזה הדיון הזה מתחיל להישמע מוכר, ע"ע השרשור שלירון פתח בעניין קרבי או לא. חכה קצת, תראה איזה תפקידים יציעו לך, תתייעץ עם חברים ותחליט, מתוך ידיעה שהצבא קודם כל לוקח מה שהוא צריך.

המלצתי האישית, בתור אחד שבגיל 17.5 כושר לא היה הצד החזק שלו (הייתי מקלון במשקל 50 ק"ג)- תותחנים. המשפט שתפס אותי בזמנו היה "אם אתה חושב יותר מהר ממה שאתה רץ". טירונות קצרצרה של 4 חודשים כולל קורס מקצועי, והופ אתה כבר בסוללה עם אפשרות לקידום מהיר (סג"מ אחרי שנה ו8 חודשים), חבר'ה ברמה ואופציה לקורס האמרים, אם הגעת לMLRS או לעוד יחידה קטנה שלא אנקוב בשמה.

"פעם טייס- תמיד תותחן"

בהצלחה

נ.ב כמו שאתה רואה יש גם האמרים סגורים, הנהיגה בהם היא ללא קסדה ורוח לפנים וביום טוב וכביש ישר וריק מגיעים ל140 קמ"ש...

SSCN0958.JPG

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

tommy g.- אני מצטער אבל זה לא רק חוסר רצון להיות קרבי, זה גם חוסר יכולת. אני לא מסוגל לרוץ. הייתי מוכן בכיף לדפוק לעצמי את הברכיים לכל החיים בשביל טייס. אבל מצטער- לא בשביל שריון-תותחנים-נ"מ.

 

audi a8- אני יודע. אני אצטרך לעשות בלאגן. יתנו לי כלא. כמה זמן זה יכול להיות בערך? שווה להילחם בשביל זה? או שהמטרה אבודה? ישלחו אותי לכלא ואז פשוט יזרקו אותי מהצבא ואז אני יוצא קירח מכל הכיוונים?

 

שביט- בסדר אז זה לא מדויק. הועפתי מהמיונים האחרונים לטייס.

הציעו מודיעין האזנה ונפלתי. לא הציעו עוד דברים. אבל תאריך הגיוס שלי הוא עכשיו 19 לנובמבר, שזה קרבי. שריון ושות'.

שוב, בתותחנים וכל אלה רצים. אני לא מסוגל לזה. לא יכול.

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

עדכון- מבקש את עזרתכם די בדחיפות.

התקשרתי ללשכת הגיוס, הפנו אותי למשהו שאני לא זוכר את השם שלו, משהו לגבי קד"צים... ביקשתי זימון לנהג האמרים, אמרו לי שאני צריך להיות קודם ביחידה קרבית ואז לבקש לעבור להאמרים. האם זה נכון? אין דרך מסביב לתהליך?

מה שאני צריך את עזרתכם בו: הציעו לי להיות נהג יחידה. אמרו שיתקשרו אלי יותר מאוחר אם אני מעוניין. מה זה???

 

תודה

אורן

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

על תלך לשום דבר שקשור לנהיגה בצבא. נקודה.

 

אם אתה מחפש נהיגה מבצעית הדרך היחידה היא להיות נהג סופה של המ"פ בפלוגה מבצעית.

 

מי שמגיע לתפקיד הזה הוא חייל קרבי בפלוגה מבצעית שמקדמים אותו לתפקיד הזה (יוצאים לקורס בדומה למי שהולך להיות קשר מ"פ או חופ"ל).

 

בד"כ אלה גם חיילים טובים שרוצים לקדם אותם ושהם גם גרים באזור של המ"פ כי התפקיד הוא גם להיות אחראי על הרכב הלבן של הפלוגה.

 

בכל מקרה, כל תפקיד אחר בצבא שקשורה בו המלה נהיגה מומלץ להתרחק ממנו. אתה תהיה "מסונג'ר" מספר פעמים גדול יותר ממספר ההקפות של שומכאר בעונת פורמולה 1. ובפעמים האחרות אתה פשוט תהיה משועמם, מאוד, מ-א-ו-ד.

SAY MY NAME | www.alonadler.com


×
×
  • תוכן חדש...