Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7303 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבל אין לי רעיון יותר טוב לגבי מה להיות בצבא. אני לא מסוגל לרוץ ולא התקבלתי למודיעין.

מה נשאר? לא הרבה.

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ראינו למה אתה מסוגל בנהיגה, עם רקורד מפואר כמו שלך לא בטוח ירצו לתת את ההגה בידיים שלך.

 

נפלת מהאזנה?..אתה לומד ערבית?

חה! הצחקת את הסבתא-רבא שלי...

כן. נפלתי. לא. אני לא לומד ערבית.

 

;

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

לגבי הנהיגה באמת אל תלך,כי יש נהגים שעושים שכונה(אצלנו למשל) אבל יש מקומות שטוחנים כאילו אין מחר.

לפי דעתי לך על זה רק אם יש איזה קצין בעל השפעה שיכול למשוך אותך אליו והוא חבר של ההורים נגיד ואז תדע בדיוק לאן אתה הולך.

ועוד דבר בצבא מי שאומר לך "אל תדאג אני מסדר אותך טלפון אחד לחלוץ" מהם הכי תדאג-חרטטנים לא חסר בצבא,גם קומבינות לא אבל בדר"כ אנשים מקמבנים מי שקרוב אליהם לצלחת.

פורסם
עדכון- מבקש את עזרתכם די בדחיפות.

התקשרתי ללשכת הגיוס, הפנו אותי למשהו שאני לא זוכר את השם שלו, משהו לגבי קד"צים... ביקשתי זימון לנהג האמרים, אמרו לי שאני צריך להיות קודם ביחידה קרבית ואז לבקש לעבור להאמרים. האם זה נכון? אין דרך מסביב לתהליך?

מה שאני צריך את עזרתכם בו: הציעו לי להיות נהג יחידה. אמרו שיתקשרו אלי יותר מאוחר אם אני מעוניין. מה זה???

 

תודה

אורן

לא נכון, יש לי חבר שהיה נהג המר בשריון נראה לי.

עשה קד"צ נהיגה, עשה רשיון על משאית (שכחתי את הדרגה), התחיל טירונות עשה 03 ונהייה נהג המר. הסתובב כל החיים שלו עם גליל בחיים לא רץ או עשה דבר שקשור לריצה.

פורסם
אבל אין לי רעיון יותר טוב לגבי מה להיות בצבא. אני לא מסוגל לרוץ ולא התקבלתי למודיעין.

מה נשאר? לא הרבה.

 

א. לא הקבלת למודיעין, מודיעין שדה או להאזנה במודיעין?

 

אפשר לדעת למה לא התקבלת למודיעין?

 

וכן אני משרת במודיעין. לא בתור מאזין אבל הבנתי שזה לא הכי כיף להיות בהאזנות.

 

ב. יש כאן ניגוד רציני ואני לא מבין למה אף אחד לא שאל על זה, אתה לא מסוגל לרוץ אבל אתה מספיק טוב להיות טייס? הבנתי שהטירונויות שלהם (+המשמעת, אבל זה לא קשור) הן בין הקשות, תקן אותי אם אני טועה (ואני לא חושב שאני טועה..).

 

ג. עם כל הכבוד למודיעין ולסיווג שלי אני מתכנן להשאר שם רק עוד כמה חודשים ואז למלא טופס 55 ולבקש שריון, אני יודע שזו קריעת תחת רצינית ויש לי בעיות אורטופדיה לא קלות, אבל זו שריטה שלי עוד מילדות ללכת לשריון, אם לא עכשיו אז מתי?

 

הצבא מאוד מגוון, והוא בוחר בשבילך מה לעשות ואין לך ברירה אלא להסכים, או לא להסכים ואז לדפוק נפקדות וללכת לכלא, אבל הכלא זו לא הבעיה, אתה פשוט לא צריך שיהיה לך בתיק האישי עבר בתור אסיר. זה ידפוק לך את כל הסיכויים להגיע למקום איכותי בצבא.

 

בכל מקרה מחכה לתשובה בקשר למה ששאלתי,

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

אורן,

 

תוכל לפרט מדוע לא תתקבל למודיעין?

אם אתה לא רוצה בפומבי זה גם בסדר, אתה יכול לשלוח לי ה"פ. יתכן שאולי אוכל לעזור לך (רק קח בחשבון שלא אראה את זה לפני יום שני - האפטר הבא שלי).

 

אלעד

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

הייתי במיונים. וקיבלתי מכתב שלא רוצים אותי... רמז יותר עבה מזה אין... ;)

 

אמ. סי יוסי- לא נראה לי שאני אצליח כטייס. רוב הסיכויים שהייתי מסיים בגלל זה בכיסא גלגלים. אבל זה היה סיכון שבשביל טייס הייתי מוכן לקחת. בשביל סתם שריון- לא.

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

אני לא מבין למה אתה מתכוון שאתה אומר "סתם שריון".

 

משהו לא נכון בגישה שלך.

 

למה בדיוק שריון זה סתם ? כי לטייס יש יותר אגו ?! למה ? זה הכל מגיע מבפנים.

 

לי בתור תותחן של מג"ח 7 היה הרבה מאוד כבוד, וככה גם לכל חברי הפלוגה שלי, זה הכול תלוי במה אתה חושב. לדעתי להגיד לעצמך לא טייס לא כלום זה סתם וויתור עצמי.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

אם אתה אומר שאתה תדפוק לך את הברכיים (דבר שלא שווה אפילו בשביל טייס) תוריד עוד פרופיל כך שלא יקחו אותך לקרבי בכלל, חבל שבגיל 40 תהיה בכסא גלגלים.

GTA זה הכי אחי .

פורסם

אלון- אוקיי מצטער שהשתמשתי בביטוי "סתם שריון". לא התכוונתי לזה כך. פשוט זה לא מה שאני רוצה לעשות בצבא. בטח לא משהו שמבחינתי שווה לאבד את הבריאות בשבילו.

 

שתיל- לא נותנים לי להוריד פרופיל יותר מזה. לטענתם, עפ"י ספר הפרופילים על בעיות ברכיים מורידים ל72 בלבד. כבר הגשתי להם ערעור על פרופיל והוא נדחה על-ידם.

 

אורן

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

שלום ,

אני חברה של גלעד ויש לי כמה הצעות בשבילך (בתור קצינת חי"ר בדימוס) . . .

ראשית - אתה תהיה חייב להיכנס לחייל כל שהוא אפילו לחיל הכללי (אבל משם תהיה רק נהג של רכב לבן).

בתותחנים : יש נהגי כלים כבדים - נגמ"ש תומ"ת , בראדלי (M.L.R.S). .

נוסף על כך כשהייתי מדריכה בתותחנים ה"נפלים" של קורס טייס הגיעו ל"מורן" - תברר..

בחי"ר : יש נהגי האמר , סופה , וכל מני רכבים אחרים

אבל הכי הכי מעניין בחי"ר - הכלי נקרא יאגי - טרקטורון קטן שאיתו יוצאים לאספקת תחמושת ונשק במבצעים וכו', תברר לגבי זה אם אינני טועה תהיה חייב לעבור קורס נהיגה וטירונות בחי"ר, תראה כמה ואיך אתה יכול לשכנע את המפקדים לתת לך את האופציה להיכנס לקורס בלי טירונות או עם טירונות אבל ללא מבחני הבראור - בראור חלקי (ללא הריצה).

תבדוק ותברר מה זה כולל - כידוע לי לוקחים לקורס את המצטיינים כקורס צ'ופר אבל קרו מקרים מעולם..

שווה לברר!!

 

ואם לא מצאת - במקרה הכי נורא תבקש להיות מנהל לשכה או משהו שיתן לך ניסיון קטן לאזרחות- עוברים קורס מחשבים , ניהול ובלי הרבה מאמץ..

 

בהצלחה!

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

נוסף על כך כשהייתי מדריכה בתותחנים ה"נפלים" של קורס טייס הגיעו ל"מורן" - תברר..

הוא לא נפל של קורס טיס. הוא אפילו לא עבר את המיונים אליו...

172

פורסם

מה לגביי משרד הביטחון?? יש שם תפקידים ברמה של מודיעין אם לא יותר



פיג'ו 205 שנת 94 יד ראשונה!!

החיים הם אפס למאה

 

פורסם
לא רוצה להיות קרבי. לא מסוגל כמעט לרוץ איך אני אהיה קרבי?

נהיגה! נהיגה! ושוב נהיגה!

אין עוד משהו שקשור חוץ מבוס והאמרים?

לא מסוגל כמעט לרוץ???

איך בדיוק רצית להתמודד עם דרישות הכושר המטורפות של קורס טיס???

מה שהופך את הטיס למקצוע קשה וייחודי הוא הצורך בהצטיינות בכל כך הרבה תחומים שונים (ביניהם - כושר גופני)...

SPL - 143.6DB

"


×
×
  • תוכן חדש...