Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7303 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא עוד לא התגייסתי. אבל כבר התקשרו אלי ממשרד הביטחון. אמרו שאני אקבל זימון בעוד מספר ימים.

היום בבוקר התקשרו מקד"ץ נהיגה, דיברו איתי על להיות נהג יחידה. אמרו לי לבוא מחר לחתום על טפסים או משהו כזה.

אם האופציות שלי הן נהג יחידה ומשהו במשרד הביטחון, לפי מה שהבנתי עדיף משרד הביטחון. אז אם מחר אני הולך בקשר לנהיגה, האם זה יגרום להסרת המועמדות למשרד הביטחון?

או שאחרי הכל, אם אני אתקבל לשניהם, הבחירה תהיה בידיי לאן ללכת???

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לא עוד לא התגייסתי. אבל כבר התקשרו אלי ממשרד הביטחון. אמרו שאני אקבל זימון בעוד מספר ימים.

היום בבוקר התקשרו מקד"ץ נהיגה, דיברו איתי על להיות נהג יחידה. אמרו לי לבוא מחר לחתום על טפסים או משהו כזה.

אם האופציות שלי הן נהג יחידה ומשהו במשרד הביטחון, לפי מה שהבנתי עדיף משרד הביטחון. אז אם מחר אני הולך בקשר לנהיגה, האם זה יגרום להסרת המועמדות למשרד הביטחון?

או שאחרי הכל, אם אני אתקבל לשניהם, הבחירה תהיה בידיי לאן ללכת???

 

זה בכלל לא זה.

 

זה תלוי מאוד איפה במשרד הבטחון. רוב הסיכויים שאם הציעו לך להיות נהג אחרי שהציעו לך להיות במשרד הבטחון בתפקיד כלשהו, אז כנראה שוויתרו עליך במשרד הביטחון.

 

הצבא זה ארגון שונה ממה שהכרת עד היום, וכמו כולנו לא תכיר אותו עד שלא תהיה בתוכו.

 

זכור רק שכל תפקיד בצבא הוא חשוב, ואם הציעו לך משהו שאתה לא מעוניין בו אז אל תתפשר ותאמר כן, כי אז מאוד מאוד קשה לצאת ממנו.

 

גם לא כל התפקידים זהים. תנאים של נהג ביחידה מסוימת בחיל מסוים יכולים להיות מאוד שונים מתנאים ביחידיה אחרת, הכל זה כבר האנשים שאתה עובד איתם והדברים שצריכים להספיק.

 

אתה יכול להיות בתפקיד X בבסיס X1 ולהיות עם עבודה עד הראש ולסבול בתפקיד ואתה יכול להיות בתפקיד X בבסיס X2 ולשבת כל היום בסתלבט ובקושי לעבוד. הכל תלוי בהרבה גורמים.

 

תגדיר תפקידים מסוימים שמגדירים לך ואז תחזור אלינו לשאול. אלה לא דברים שאפשר להסביר על רגל אחת.

 

אני יודע שזה נשמע מאוד מאוד גדול וכמו סינית, אבל כמו שאמרתי, כשתמצא במערכת יהיה לך הרבה יותר קל להבין אותה. למרות שאתה תראה שהיא עדיין פועלת בלי הגיון לפעמים...

 

בסוף הכל מסתדר, תאמין לי.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

אז מה לעשות? אם האפשרויות שלי הן נהג או כל תפקיד במשרד הביטחון, משרד הביטחון זה מה שאני רוצה. מה עושים בשביל להבטיח שאני לא אדפק בגלל שביקתי זימון לנהיגה?

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

אל תאמין לאף אחד שאתה בא להשתבץ אצלו,קציני מיון התפקיד שלהם זה למלאות מכסות שהוקצו להם, הוא לא מכיר אותך ואתה ממש לא מעניין אותו.

הוא כן יראה שומע ומתעניין ונראה לך כאילו אכפת לו והוא נותן לך 3דברים לדרג לפי עדיפיות פששששששש,

זה הכל חרטה.

בגלל זה אם אתה מקבל תפקיד X בבסיס מסוים תנסה לדבר עם אנשים בבסיס ולראות מה זה בכלל.

פורסם

טוב, הבוקר הלכתי ללשכת הגיוס תל השומר, לקד"צ נהיגה. אמרתי לבחורות שם שמספר ימים קודם לכן התקשרו אלי ממשרד הביטחון והציעו לי להתמיין אליהם, ושמבחינתי אם הבחירה היא בין נהג יחידה לבין משהו במשרד הביטחון, אני מעדיף את משרד הביטחון. הם אמרו לי להתמיין למשרד הביטחון, ואם אני לא עובר לחזור אליהם. בינתיים לא לחתום איתם על שום דבר כי זה ידחה כל מיון אחר.

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

אמרו לך ממשרד הביטחון שאתה תקבל טופס למיונים?



כי אם כן תלך ותראה מה זה וזה לא מבטל שום דבר שהיה לך לפני.

אמרו לך איפה יהיו המיונים?

פיג'ו 205 שנת 94 יד ראשונה!!

החיים הם אפס למאה

 


×
×
  • תוכן חדש...