Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7332 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אסטון מרטין DB5

am-bond21.jpg

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני מכוון לירח, מקסימום ניפול לכוכבים.

גראג' עם 25 (לא צריך יותר מזה) מכוניות. כשכל אחת מהן היא חלום בפני עצמו.

כולן במצב תצוגה. אלפרד פניוורת' מבריק את כולן ונותן לי עצות חוכמה.

2 ליפטים. סט כלים של סנאפ און שכולל אפילו כלים יעודיים לגירוד באף.

מנגל. אנג'לינה גו'לי (לפני התינוק) וג'סיקה אלבה מתווכחות איזה סוג של בשר אני אוהב.

מקרר. מאווטן דיו, ביטר למון, גולדסטאר ומיץ פטל.

 

אני נכנס להתקלח בנתיים.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

ב.מ.וו M3 דור e36

תמיד אהבתי את ב.מ.וו, מכונת הנהיגה המוחלטת.

ומן הראוי שהסדרה ה-3 הקטנה תספק הכי טוב את הסחורה.

בחרתי בדור השלישי מכיוון שהארנוביץ' אומר שהיא הדור הכי מהנה "הדור השלישי (1990) מסמל את פריצת הדרך הטכנולוגית של ה-3 ועד היום לא נוצרה 3 מהנה יותר."

טוב, אז ניקח את הדור ה-3 בגרסת ה-M :-)

BMW%20M3.JPG

פורסם

כמה חלומות כמה חלומות, הגדולים ביותר שלי הם סטינגריי 68\ קורבט מאקו שארק, קמארו RS 67, דיטומאסו מנגוסטה, למבורגיני גייארדו, דאטסון 240Z, פונטיאק GTO כמו שדייגו רוצה, יגואר ETYPE קבריו מהדור הראשון, שכולם יהיו בהאנגר סגור עם מסלול אחד מפותל ליד, וקווטר מייל מהצד השני - ורבות רבות אחרות

 

אם אני אתחיל אני פשוט לא אסיים... :)

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

1971 Ford Mustang Boss 351

בנתיים אוסף כסף...

 

יניב

71boss.jpg

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

מה הקשר של הסקר הזה לפורום רכבי אספנות ?

מתאים הרבה יותר לרכב כללי.

 

החלום המוטורי האולטימטיבי חייב בעיניי להיות מכונית ספורט בריטית.

רק הם יודעים לבנות אותן טהורות, מינימליסטיות ועם התנהגות חלומית.

 

LOTUS:

17bg.png

 

TVR :

25du1.png

 

NOBLE :

36iu.png

 

ואסור לבגוד בהנעה הקדמית אז 2 נציגות חלומיות משם.:wink:

MINI COOPER S :

45cg.png

PEUGEOT 306 RALLYE:

3065dg.jpg

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
מה הקשר של הסקר הזה לפורום רכבי אספנות ?

מתאים הרבה יותר לרכב כללי.

 

החלום המוטורי האולטימטיבי חייב בעיניי להיות מכונית ספורט בריטית.

רק הם יודעים לבנות אותן טהורות, מינימליסטיות ועם התנהגות חלומית.

 

LOTUS:

[/url]

 

TVR :

 

NOBLE :

 

ואסור לבגוד בהנעה הקדמית אז 2 נציגות חלומיות משם.:wink:

MINI COOPER S :

PEUGEOT 306 RALLYE:

קובי אמר לך לכתוב את זה.....אם תודה, אנחנו נעזור לך......

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

1984_peugeot_205_turbo_16_07_sb.jpg

 

תראו יש שני רכבים שגם היתי רוצה באותה תמונה האחד צרפתי הטרובו 16 מן הסתם... והשני... נו משהו יכול לנחש?

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

לירן כל מבחני הרכב שאני לפחות ראיתי על TVR (שזה אומר טופ גיר והילוך חמישי) אמרו של-TVR יש התנהגות גרועה ומסוכנת.

 

וה-306 לא בריטית אבל בהחלט ראויה (כמו רוב הצרפתיות מהדור הקודם).

פורסם

שושנים, אני לא יודע מי זה קובי, אבל אולי במקרה יש לנו אותו טעם :smile:

 

 

XENON, נכון, מכוניות TVR מספקות התנהגות קיצונית, חדה מאוד ולא סלחנית.

אבל להגיד שהיא גרועה, זה לא.

ככה זה כשאתה יוצר מכונית ספורט פסיכוטית עם שלדת צינורות, משקל קל ובלי אלקטרוניקה.

 

בדגמים החדשים, ההתנהגות טיפה התמתנה והמכוניות יותר ברות-שליטה.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

אז ככה:

 

הראשון הוא כמובן GENERAL MOTORS FUTURLINER PARADE OF PROGRESS TOUR BUS יוצרו 12.2006BJCCA2_1307_34.jpg

 

השני או בעצם השניה היא ה VW Hebmuller223427.jpg

 

והשלישי;Bugatti Royal, Limousine, 1932 יוצרו 6, כל אחד שונה מהאחר לגמרי.

Bugatti_Royal_s.jpg

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

פורסם
אני מכוון לירח, מקסימום ניפול לכוכבים.

גראג' עם 25 (לא צריך יותר מזה) מכוניות. כשכל אחת מהן היא חלום בפני עצמו.

כולן במצב תצוגה. אלפרד פניוורת' מבריק את כולן ונותן לי עצות חוכמה.

2 ליפטים. סט כלים של סנאפ און שכולל אפילו כלים יעודיים לגירוד באף.

מנגל. אנג'לינה גו'לי (לפני התינוק) וג'סיקה אלבה מתווכחות איזה סוג של בשר אני אוהב.

מקרר. מאווטן דיו, ביטר למון, גולדסטאר ומיץ פטל.

 

אני נכנס להתקלח בנתיים.

למה לכל הרוחות מיץ פטל??? (או שאתה מתכוון לספר מיץ פטל ?)

whenever I see an Alfa I tip my hat

H. Ford


×
×
  • תוכן חדש...