Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7332 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
1984_peugeot_205_turbo_16_07_sb.jpg

 

תראו יש שני רכבים שגם היתי רוצה באותה תמונה האחד צרפתי הטרובו 16 מן הסתם... והשני... נו משהו יכול לנחש?

כן , רואים את ה BULLIT מציצה לה מאחור.

WHEN YOU HAVE TO SHOOT, SHOOT DON'T TALK

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פורשה ספידסטאר - מכונית שהייתי מוכן לעשות הרבה כדי שתנוח אצלי מתחת לחנייה..

 

כמכונית לנהיגה אני מעריך שהיית בוחר באחת מהרפליקות האנגליות, החלום תמיד היה לצאת לבלות עם עליזה:

 

feihbr.jpg

 

אבל מאז שאריאל הפציצו עם האטום - אני לא חושב שיש מכונית שאני חושק בה יותר מה'אטום':

 

ariel.atom.lead.340.jpg

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

יש לי הרבה חלומות...

 

אבל יש כאלה שיהיה קשה להגשים אותם כמו למשל

אסטון מרטין DB 2/4 שנת58

פורשה 912 + קצת שיפורים

פונטיאק GTO שנת67

 

קדט B קופה 1.9 ראלי

 

ועוד כמה שפחות מעניינים

ערן

חלומות נועדו בשביל להגשים אותם . . . 8)

אסקורט דור1 רפליקת RS (היעד - 150כ"ס אטמוספרי חזק)

סיוויק Eg6 סדאן/האצ'בק (מנוע B18c5 + מגדש על 320כ"ס)

ER-edition. . .ויש כאלה שאומרים שיש לי הרבה חלומות :lol:

פורסם

ת'אמת החלום שלי הוא לבנות איזו קיט קאר חמודה, איזו ספידסטר או אפילו איזו רפליקה על בסיס פיירו, משום מה נראה לי מרתק להרכיב לבד את הקונטאש מאשר לקנות אחת מקורית.

 

אבל נכון להיום אני אשמח להיות בעלים של איזו "fairlady" או איזו Z חביבה, אחת מהשתיים יכולה להיות אופצייה חביבה מאוד ליבוא.

11_1.JPG

e5_1.JPG

41_1.JPG

a0_1.JPG

haters will hate

פורסם

שאלה אחת, מליון תשובות.

אבל כרגע אני חייב להגיד סופר 7.

קטנה, חמודה, בולטת ועדיין יודעת מה זה נהיגה.

מה שהכי מושך אותי בא, שהיא כל כך נמוכה!

פשוט יושבים על הכביש.

אבל מספר 2 זה הקרוב המישפחה המודרני, אקסיג' S.

בלי מזגן בלי חלונות חשמל, טוב רק אחד, מנוע קטן מאחורה ושוקלת פחות מדוגמנית צמרת, שלא נדבר על היופי, לדוגמנית ביכלל אין סיכויי.

פורסם

החלומות מתחלפים, אבל אחד נותר מעל כולם: F-40.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
ה 205 T16 הקרובה ביותר אלינו פיזית,נמצאת בדמשק,באוסף המרשים של באסל אסד,בנו המנוח של נשיא סורייה שנהרג בתאונת דרכים.

יש לו גם כמה דגמי פרארי ועוד ממתקים שונים.

כבר הרבה זמן שאני טוען שצריך לכבוש את המקום הזה.

עכשיו יש לי גם סיבה טובה :wink:

 

 

למישהו יש קשרים עם הרמטכ"ל?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

BMW M3

 

לא משנה הדגם אם מתעקשים... E30

 

אני אפילו התפשר על BMW 507 ישנה....

 

וכמובן פרארי הרי מדברים על חלומות

 

עם עדיפות ל- 250GTO

 

באדום.. תודה

m3forever

פורסם

בראשית הגשמתי את החלום של המוסטנג,

אחר כך הגשמתי את החלום של הקטר (שנמצא באנגליה)

לבסוף הגשמתי את החלום של הפלקון

ומה נשאר? אוטובוס רויאל טייגר אמיתי ונוסע. אולי גם אותו אגשים.

mustang.jpg.jpg

8f.jpg

Copy of IMG_3267.JPG

37659_b.jpg

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
בראשית הגשמתי את החלום של המוסטנג,

אחר כך הגשמתי את החלום של הקטר (שנמצא באנגליה)

לבסוף הגשמתי את החלום של הפלקון

ומה נשאר? אוטובוס רויאל טייגר אמיתי ונוסע. אולי גם אותו אגשים.

נראה לי שלמוזיאון אגד יש ממה לחשוש ;)

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.


×
×
  • תוכן חדש...