Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7333 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלום שלי זאת קורבט משנת 59 פתוחה אדומה, אישה איכותית לידי, בטיול עוקף כינרת בזריחה.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש הרבה מקום בחניה להרבה חלומות

עכשיו אני מגשים אחד מהם מוס 67 קופה

הדבר הבא אני יכול לעשות רשימה

אני מקווה לעשות פסטבק 67 ולשתול בה מנוע 390

או טנדרבירד מאמצע שנות ה50

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם

החלום היחיד שיכול לספק הוא האנגר......

מלא.

אין רכב שיכול לספק את כל תאוותיו של אדם

מצד אחד ,אין כמו הקורדינציה שמשקיעים בהסעת טרקטור או משאית ישנה ,וההרגשה שהוא נוסע לאט אבל ממש חזק.

מצד שני אני חולה על כל המיניטוריות למינהן,איזה גוגמוביל בחניה זו קלאסה אמיתית.

וקירור אויר ? הרי חיפושית שנות החמישים וטרנספורטר 60'/70' זה החלום מאז התיכון ...

שלא לדבר על כארמן ,וקופלווגאן,ו411ו.....

רגע!אני צריך גם לפרוק אדרנלין אני חייב מאך 1 משופרת לפנים ,ואיזה אופנוע ליטר(ואם כבר אופנוע צריך גם אחד לטיולים )

ואם כבר טיולים הרי טיפוס סלעים זה אהבת חיי ,אז איך אפשר בלי אונימוג עם צמיגי טרקטור,ופוואר ווגן בשביל ההיסטוריה?

ועוד לא דיברתי על הקונטסה שנפלה לידי ואני חולם עליה בלילות.

ועוד לא התחלתי בכלל לדבר על האקזוטיות היקרות באמת והקלאסות הנדירות ממש דיברתי רק על כאלה שבנפרד הגיוני שאני אמצא את כולם(חוץ מהגוגומוביל),אבל את כולם ביחד? .....מי יתן.....

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

אחד החלומות שאני מקווה שיום אחד יתגשמו: http://www.lassen.co.nz/uk/caterham1.jpg

 

בין השאר יש עוד חלומות על E30 M3, פרארי F 50 , סיירה קוזי או אסקורט קוזי, 911 RS 2.7 או ה911 3 ליטר של 79 ,ה205 T16 וכמובן עוד שאר פרארי פורשה למבורגיני מרצדס כנפי השחף, וכ"ו. יש הרבה חלומות, אבל בינתיים נדבקתי חזק לקייטרהאם.

ROOONEEYY

פורסם
כרגע, ללא ספק: 205 T16 האגדית.
ה 205 T16 הקרובה ביותר אלינו פיזית,נמצאת בדמשק,באוסף המרשים של באסל אסד,בנו המנוח של נשיא סורייה שנהרג בתאונת דרכים.

יש לו גם כמה דגמי פרארי ועוד ממתקים שונים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

ואני כבר מדמיין במוחי הקודח התגנבות יחידים לדמשק ונהיגת ראלי מופרעת על ה- T-16 באוכה הגבול עם ישראל...8)

 

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
וואי , שאלה כזאת הרי גורמת לאישפוז מהיר .
גורמת למה?

:oops:

והחלום שלי כבר עשרים שנה הוא לוטוס סופר-7 MKIII.

פורסם

אצלי זה ברור...

זה חייב להיות או "קופצני" מאוד ;-)

 

1963ChevImpala_Cloud9_1_large.jpg

או עצבני מאוד...

f&fcharger.jpg

 

או פשוט "קוברה"...

ShelbyCobra.jpg

 

אני יודע שאני צנוע.... :lol:

 

דימה.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

firebird - formula מתחילת שנות השיבעים משופצת למשעי.... עדיף צבע אדום מבריק או שחור מטאל (כמו של המאזדה 3 החדשות). ולא לשכוח להוסיף את הציפור על מכסה המנוע!!!!

האקסיות: שתי חיפושיות, פורד ברנדה, אלפא 33, אלפא ספרינט, קייזר פריזר cj5, וולוו 121... הנוכחיות: חיפושית גרמניה שנת 71 ועוד איזו שרירנית אמריקאית מנופחת ונוהמת.

פורסם

טוב, הנה רשימת החלומות שלי...

לא חייב בסדר הזה...

 

פורשה 962, עוד 10 שנים אספנות...:wink:

אל-אמ או הלם 002...:wink: ללא ספק אחת היציאות "הכי הכי" של למבו'...אגב, גם, עוד 10 שנים אספנות...

דה-טומאסו פאנטרה או מנגוסטה, (ממש לא איכפת לי...), כבר אספנות, מחכה לאיזה דוד עשיר שיתפגר...:wink:

6 1 9 , כי אין עוד אחר מלבדו... עוד 20 שנה, נחכה שאיזה דוד אחר יתפגר...:wink:

אומרים שאלוהים רוכב על הרלי, אז איך קוראים לאחד שרוכב על זה???? את האמת, גם זה טוב..;)

(שוב, חלום ילדות, צריך להבין את הנפש המעוותת שלי כדי להבין למה אני אוהב את היצורים האילו)

אהה, כן, גם עוד אחת מהפנטזיות שלי, אמנם טיפה יותר ראליסטית, אבל רלוונטי אולי עוד 10 שנים... רנו 5 טורבו... טורבו2...:wink:

וגם פורשה 916, צהובה, כזו בדיוק...

 

היה לי יום הולדת אתמול, היום קמתי בבוקר, במקום מפתחות לאחת מהנ"ל חיכה לי יצור קטן ,צורמני ומצווח עם פרצוף של "קח אותי על הידיים אבא"...

טוב, תמיד יש את שנה הבאה...:wink:

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...


×
×
  • תוכן חדש...