Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7343 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמרו לי פעם במוסך צמפיון שלא שמים בגולף (דור 4 במקרה שלי ) תוסף שכן זה "מגרד" את הליכלוך מהדפנות של הטנק דלק ואז הליכלוך עובר במעברים ומזיק יותר מאשר זה מנקה . נשמע לכם הגיוני ?

:2gunfire:if it`s too loud you`re too old :2gunfire:

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46221

הבניה שלי בגולף (באקסית שלי )

 

 

:scatter:

פורסם

היי,

 

כבעל גולף דור 4 לשעבר תקשיב למספר טיפים שלי.

1.החלף מסנן דלק כול 30K או 3 שנים.

2.לפני החלפת מסנן הדלק הוסף למיכל הדלק K44 על מיכל מלא.

3.חשוב מאוד להחליף מסנן אוויר כול שנה או שנתיים ולא כפי שהם ממליצים 3 שנים.

4.השתמש בשמן סינטטי מלא של חברת MOBIL1 בדרגת צמיגות 5W40.

5.השתמש אך ורק בנוזל קירור מקורי G12 PLUS בצבע וורוד ביחס מהילה 40 אחוז נוזל קירור ו-60 אחוז מי ברז המיועדים לשתיה בלבד.

6.אחת לשנה נקה את פיתחי הניקוז שנמצאים בצד ימין של הגלגל ליד הביטנה הפנימית, פתח את 4 ברגי הטורקס של הביטנה ונקה היטב.

7.בדוק רצועת תיזמון ורצועת אביזרים (האם הוחלפה רצועת תיזמון ?)

8.הם חסר מדי פעם נוזל קירור ? במידה וכן הבעיה בדרך כלל היא בפלאנ'ג המים וגם בחיבור צינורות המים לקולר השמן.

 

חזור לדווח.

 

** אם דלת הנהג חורקת בזמן פתיחה ?

איזה כייף לי :)

פורסם

אצלי הדלת חורקת בזמן פתיחה! שימנו אותה אפילו בחברה וזה לא עזר והחריקות חזרו אחרי שבוע.

יש המלצות מיוחדות?

:king:

פורסם

היי,

 

התופעה מוכרת מאוד וגם בגולף דור 5, כנראה בגלל משקל הדלת או תיכנון לקוי.

תנסה לנקות היטב את המיסבים עם מברשת צבע טבולה בבנזין לבן המתן לייבוש, ולאחר מכן מרח גריז לבן או גריז סיליקון על מיסבי ההחלקה (ראה ציור).

 

*אל תשפריץ שמן או גריז על מקומות לא רצויים מכיוון שאבק וחול ידבקו למקומות אלו והתוצאה שתקבל גרועה יותר.

** עבוד במקום מאוורר ואל תעשן ליד הבנזין.

untitled.JPG

איזה כייף לי :)

פורסם
היי,

 

כבעל גולף דור 4 לשעבר תקשיב למספר טיפים שלי.

1.החלף מסנן דלק כול 30K או 3 שנים.

2.לפני החלפת מסנן הדלק הוסף למיכל הדלק K44 על מיכל מלא.

3.חשוב מאוד להחליף מסנן אוויר כול שנה או שנתיים ולא כפי שהם ממליצים 3 שנים.

4.השתמש בשמן סינטטי מלא של חברת MOBIL1 בדרגת צמיגות 5W40.

5.השתמש אך ורק בנוזל קירור מקורי G12 PLUS בצבע וורוד ביחס מהילה 40 אחוז נוזל קירור ו-60 אחוז מי ברז המיועדים לשתיה בלבד.

6.אחת לשנה נקה את פיתחי הניקוז שנמצאים בצד ימין של הגלגל ליד הביטנה הפנימית, פתח את 4 ברגי הטורקס של הביטנה ונקה היטב.

7.בדוק רצועת תיזמון ורצועת אביזרים (האם הוחלפה רצועת תיזמון ?)

8.הם חסר מדי פעם נוזל קירור ? במידה וכן הבעיה בדרך כלל היא בפלאנ'ג המים וגם בחיבור צינורות המים לקולר השמן.

 

חזור לדווח.

 

** אם דלת הנהג חורקת בזמן פתיחה ?

מי ברז?? לא אמרנו שהם כבר מלאים אבנית ועושים קורוזייה? מה רע במים מזוקקים/נוזל מוכן לשימוש?

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם
או קיי אז אין שום חשש לשים את התוס k44.

אני ינסה תודה

ליפני שאתה מנסה תראה ת השרשור הזה ובמיוחד את מה שצביקה אומר שם אותי זה הפחיד ולא נגעתי בתוסף

הכונו לביאת המשיח!

פורסם

אני שמתי לפני שבוע את התוסף

ולתצואות:

הרכב שקט יותר ללא ספק הצירכת דלק ירדה ממש בטיפה

×
×
  • תוכן חדש...