Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הטווטרים לא מחזיקים טוב איזה דבק צריך לקנות שהם יחזיקו טוב אני רוצה להדביק אותם בצדדים למטה של החלון

 

תודה מראש!!!

שבת שלום לכולם!!!!

peugeot 106 S16

פורסם

דו צדדי של 3M בכל חנות ניראה כמו ספוג שמשני צדדיו יש דבק רק חשוב שקודם

תנקה את משטחי ההדבקה (טוויטר וחלון) בעזרת אציטון ואז תנגב הייטב במגבת נייר

ורק אז תדביק

 

EVERLASTING!!

פורסם

מה זה ההמלצות האלה?

 

חשבת בדיוק איך תוריד אחרי זה ומה יקרה לחלון?

 

דבק חם יחזיק מצויין וגם ניתן להוריד בקלות.

פורסם

דבק דו צדדי אפשר להוריד עם אציטון לציפרניים מהחלון

 

אם הוא היה אומר לי שהוא מדביק את זה לדש בורד הייתי אומר לו להוריד את זה עם מגבון לח

 

 

כל מדבקה איכותית דו צדדית לטוויטרים שבאה בתוך הקופסא של רמקולים היא של M3

 

לידעתך

 

 

ומה זו ההסתערות הזאת?

 

"מה זה ההמלצות האלה?

 

חשבת בדיוק איך תוריד אחרי זה ומה יקרה לחלון?"

 

 

כמות ההודעות שלי לא מצביעה על כמות הידע שלי

פורסם

אם כבר מדביקים אז המיקום המועדף הינו:

 

קורות הרכב

דש בורד

משולשים פנימיים של המראות

הריפוד הפנימי של הדלתות

קיק פנל

זה נבחר לפי ההעדפה של המאזין וכדי ליצור במה אופטימלית

 

בנוגע לדבק, במידה ונוצר שטח מגע ישר צמוד בין החלק המודבק בבית הטוויטר לבין החלון ואתה שם דבק מגע יקח לך פרק זמן ארוך עד אשר האציטון וכל חומר ממיס אחר יצליחו לחדור ולהמיס את הדבק.

 

ומצטער אם פגעתי בך.

×
×
  • תוכן חדש...