Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קודן לרכב, כדאי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7374 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אשמח לשמוע מי מחברי הפורום הצליח לבטח את הרכב שלו ללא:

ל'

כשאני ביטחתי את המזדה שלי (121, ז"ל) לא ביקשו ממני אישור על המיגון, ככל הניראה זה רכב לא גניב...

כיום אני עם פורד פיאסטה ויש לי גם אזעקה וגם אמובולייזר (במפתח) וגם, לא ביקשו ממני אישור מיגון...

ככך הניראה תלוי ברמת ה"ביקוש" לרכב...

לעומת זאת, ב323F שהיתה לי ביקשו אמובולייזר, אז התקנתי את מה שביקשו, ושנה אחרי זה ביקשו להעלות את רמת המיגון ודרשו ממני להחליף את האמובולייזר לאחד אחר. כמובן שאמרתי שזה לא בא בחשבון והחלפתי חברת ביטוח. בחברה החדשה לא שאלו אותי מה רמת המיגון של הרכב, אבל כשאמרתי שיש לי אמובולייזר הם הורידו טיפה את מחיר הביטוח...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

אשמח לשמוע מי מחברי הפורום הצליח לבטח את הרכב שלו ללא:

אזעקה.

קודן.

נעילה מרכזית.

או כל מיגון אחר שנידרש.

 

אני ביטחתי את הרכב שלי ולא שאלו כלום ולא דרשו ממני דבר

נתנו הצעה בדקתי השוותי וקניתי דרך הפקס מיידי

והמקור נשלך לבית תוך יומיים

תבדקי בעוד מקומות

עם את רוצה אני יביא לך את הטלפון של החברה

 

 

 

ל'

פורסם

אני כנראה אעשה את הקודן, הייתי ב2 מקומות השבוע ושניהם אמרו שחייב קודן כי האזעקה (קוברה) לא מקורית לפיהם.

 

בכל מקרה, המחיר שהציעו לי הוא 350 שקלים. אני רק מקווה שהוא באמת עוזר חוץ מכסת"ח מול הביטוח.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

זה הופך לפעולה אוטומטית אחרי כמה זמן, אתה תתרגל.

זה עוזר בכך שמערכת הדלק מנותקת עד הקלדת הקוד הנכון.

מצד שני, גנב מיומן לא יתקשה להתגבר.

 

בכל מקרה, קוברה לא פחות טובה מהאזעקה המקורית, FLASHPOINT, וזה נשמע לי הזוי שדורשים מקורית.

הייתי בודק בעוד מקום, אבל מכיוון שאתה מתעקש, אז תכין 350 ש"ח...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני לא מתעקש, אפילו ביררתי בכמה מקומות, ערכתי מספר טלפונים ושאלתי כמה וכמה אנשים, הסוכן בירר עם החברה והם לא מוכנים להוריד את רמת המיגון גם לא באופן חריג (כל הקטע זה שהאזעקה היא לא מקורית, יש אזעקה שהיא לא נופלת מהמקורית, אבל הם רוצים מקורי) והמתקינים לא מוכנים לאשר את הרכב במצב כזה ובינתיים אני לא מכוסה מפני גניבות ופריצות.

 

350 שקלים זה לא בשמיים, אני כבר אתקין את הקודן, אבל כמו שאמרתי - אני מקווה לפחות שזה יעזור.

 

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

זה כבר לא משנה, הקודן כבר הותקן.

 

תודה רבה לכולם על העזרה.

 

כמו שאמרתי, אני מקווה רק שזה יצליח לפחות להרתיע גנבים, אם לא למנוע גניבות.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
הדבר שהצלחתי לעשות ברגע שביטחתי את הרכב הוא להוריד מעט את העלות הכספית בחברה בה אני מבוטחת.

אשמח לשמוע מי מחברי הפורום הצליח לבטח את הרכב שלו ללא:

אזעקה.

קודן.

נעילה מרכזית.

או כל מיגון אחר שנידרש.

 

 

 

 

 

ל'

 

אני ביטחתי 2 רכבים בלי שום מיגון מיוחד, ב 2 הרכבים אין שום מיגון חוץ מהמיגון שהרכבים יצאו איתם מהחברה

מדובר על שברולט אלרו שנת 2002 ורנו מגאן קופה שנת 98 בשניהם יש נעילה מרכזית מקורית, אמבולייזר מקורי ואזעקה מקורית.

PIAGGO MP3 250LE

RENAULT MEGANE COUPE 2004 1.6L

CHEVROLET ALERO 2002 2.2L

PIAGGO VESPA SS 181CC 1966

×
×
  • תוכן חדש...