Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7378 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

"מבחני התיאוריה לרישיון נהיגה יהפכו בקרוב לקשים קצת יותר, עם הגבלת זמן ואכיפה קפדנית יותר של טוהר הבחינות. הכל במסגרת הפרטת המבחנים, שתאפשר קיצור ההמתנה ושיפור השירות"



 

לקוח מ-Ynet

 

מעניין אם גם השאלות גם יוקשחו, ועד כמה קשה יהיה לפרוץ את התוכנה שישתמשו בה :lol:

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

את שלי כבר עשיתי בהצלחה למי שלא ...

תאוריה זה מבחן פשוט אבל יש אנשים שגם את זה לא עוברים לכן אני לא בעד להקשות את המבחנים

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

פורסם

לפי דעתי צריך קצת להוריד מהשאלות הלא רלוונטיות של המכניקה, שבמילא מי שלא מתעסק עם זה לא יידע את זה בחיים או ישכח שניה אחרי המבחן. זה לא נותן לאף אחד יכולת לתקן פתאום את האוטו בעצמו ופשוט מיותר. מה גם שהרכבים הולכים ומשתכללים, לדוגמא היתה שאלה על קרבורטור, שאני לא יודע אם היא עדיין ישנה, אבל היא פחות ופחות רלוונטית כיום.

פורד אנגליה 1963 95% מושלמת

פיז'ו 304 קבריולט 1973

מועדון פורד אירופה

פורסם

גם אני בעד הורדת השאלות הדי מטופשות שיש שם, ובמקומם לשים שאלות קשות יותר.

זה פשוט בדיחה כל טופס !

צריך להקשות את התיאוריה, ואז לא יבואו אליך כל המתלהבים, למדתי שעה בבוקר ועברתי ואחר כך אין לו מושג מה הוא עושה על הכביש חוץ משטויות..

פורסם

אני דווקא חושב שהשאלות על המנוע הן כן רלוונתיות. לפני יומיים כשטיפלתי לחבר באוטו, בא אחד החברים שלו, מצביע על המנוע ושואל: תגיד, איפה המנוע נמצא פה?, מה שהכי עצוב, שהוא היה רציני...

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

לדעתי רק יתרום

כיום המבחנים פשוט שטות גמורה אפשר לרפרף ולעבור אותו כמו כלום

 

מספיק נהגים על הפנים יש בארץ לא יזיק טיפה יותר ידע

פורסם

האמת לא נראה לי חשוב , למה שחושבים על זה תיאוריה זה תיאוריה אני את התאוריה עשיתי בערך בשיעור 15 אם אני לא טועה ועברתי פעם ראשונה , שהדברים כבר לא היו בגד "תיאוריה" אם כבר אז להשקיע יותר בלימודי נהיגה מעשית...

פורסם

יועדים מה כן בדיחה?

 

תאוריה של רכב מה היא מכילה? כל החומר על רכב.

תאוריה על אופנוע מה היא מכילה? כל החומר על רכב + פרק על אופנוע קטנצ'יק.

אבל, אנחנו במדינת ישראל, אז תסבירו לי למה, אם אתה עושה תאוריה לאופנוע,

למה אתה צריך לגשת אח"כ ולעשות תאוריה על רכב ?!

ולמה בכלל צריך ללמוד פרקים על רכב בתאוריה על אופנוע!?

 

ויודעים מה, לדעתי, זה לא התאוריה שצריך להקשיח, זאת תרבות הנהיגה בכללותה!!!

תסתכלו על ארה"ב לדוגמא, שמה לעבור תאוריה, זה הכן בדיחה, הכל הגיון פשוט.. כמה שאלות יש להם? 20?! משהו ממש ממש פשוט..

בכל מקרה, אני לא רואה אותם מתלוננים על תאונות דרכים..

וזה רק תאוריה, אני בכלל לא מזכיר לכם על לימוד נהיגה שמה.. כי זה כבר בכלל בדיחה..

 

קיצר במקום תאוריה, שיש שם שאלות על מכניקה של אוטו, שהיום אף אחד כבר לא מרים מכסה מנוע אלא ישר מתקשרים אמא ואבא או לגרר.. אז באמת כדי שבמקום השאלות האלה, שאנשים ידעו את הטלפון של שגריר בע"פ..

ואולי לשנות בכלל את הדרך שלומדים נהיגה.. אולי החמרת תוצאות עבירות תנועה.. אולי לעשות קורס נהיגה מתקדמת חובה..

 

ושוב אני חוזר לאותה נקודה מתסכול רב על הנהג המצוי, אני מסתכל על חברים שלי, ושומע סיפורים גם,

ח'ברה, הרי זה ידוע לכולם, שנהג חדש בתקופת מלווה, שנוסע ברכב עם 6 אנשים (לא חגורים), בלי מלווה, (חורג מהגבלת הנוסעים שלו), בלי רישיון.. וכו' וכו'.. נהג כזה "שמחזיר" חברים הביתה ביום שישי, יודע, שאם הוא יתפס, הלך לו הרישיון ביי ביי..

אבל זאת בדיוק הבעיה, הוא יודע!!!! ומשהו כאן דפוק אם אנשים יודעים שהם עוברים על החוק כשהם גונבים כתום אדום.. כשהם עושים כאלה טובות לחברים ביום שישי בלילה..

הבעיה היא באותם אנשים, שיודעים ולא נרתעים לבצע עברות, ופה הבאג במערכת..

 

(כל מה שרשמתי פה זה לדעתי, טל"ח).

עמרי.

פורסם

דיי כבר לבכות!

 

בנאדם שמקבל כלי רצח לידיים שלו,כן כן כלי רצח לידיים שלו,חייב לדעת את המינימום של המינימום עליו.

חייל שמקבל נשק,לא לומד על הנשק לפניי שהוא מקבל אותו?

 

הקשחת המבחנים,תעשה רק טוב .

אין מה לעשות,אם לא יקשיחו את החוק ואת כל צורת המבחנים,כל ההתנהלות על הכבישים רק תחמיר.

פורסם

 

 

ויודעים מה, לדעתי, זה לא התאוריה שצריך להקשיח, זאת תרבות הנהיגה בכללותה!!!

תסתכלו על ארה"ב לדוגמא, שמה לעבור תאוריה, זה הכן בדיחה, הכל הגיון פשוט.. כמה שאלות יש להם? 20?! משהו ממש ממש פשוט..

בכל מקרה, אני לא רואה אותם מתלוננים על תאונות דרכים..

צפיפות כלי הרכב בארץ לק"מ כביש גבוהה כמה מונים טובים מאשר בארה"ב.. אני חושב שזה קצת יסביר את זה..

וזה רק תאוריה, אני בכלל לא מזכיר לכם על לימוד נהיגה שמה.. כי זה כבר בכלל בדיחה..

 

קיצר במקום תאוריה, שיש שם שאלות על מכניקה של אוטו, שהיום אף אחד כבר לא מרים מכסה מנוע אלא ישר מתקשרים אמא ואבא או לגרר.. וזה להערכתך, דבר טוב? צריך ללמד את הדברים האלה, זה בהחלט חובה. אז באמת כדי שבמקום השאלות האלה, שאנשים ידעו את הטלפון של שגריר בע"פ..

ואולי לשנות בכלל את הדרך שלומדים נהיגה.. זה ללא ספק גם חובה. כמו שנאמר אלפי פעמים, בארץ מלמדים לעבור טסט, לא לנהוג כמו שצריך. אולי החמרת תוצאות עבירות תנועה.. אולי לעשות קורס נהיגה מתקדמת חובה..

 

ושוב אני חוזר לאותה נקודה מתסכול רב על הנהג המצוי, אני מסתכל על חברים שלי, ושומע סיפורים גם,

ח'ברה, הרי זה ידוע לכולם, שנהג חדש בתקופת מלווה, שנוסע ברכב עם 6 אנשים (לא חגורים), בלי מלווה, (חורג מהגבלת הנוסעים שלו), בלי רישיון.. וכו' וכו'.. נהג כזה "שמחזיר" חברים הביתה ביום שישי, יודע, שאם הוא יתפס, הלך לו הרישיון ביי ביי..

אבל זאת בדיוק הבעיה, הוא יודע!!!! ומשהו כאן דפוק אם אנשים יודעים שהם עוברים על החוק כשהם גונבים כתום אדום.. כשהם עושים כאלה טובות לחברים ביום שישי בלילה..

הבעיה היא באותם אנשים, שיודעים ולא נרתעים לבצע עברות, ופה הבאג במערכת..

מסכים 100%! אם היו משקיעים בניידות וכוח אדם במקום כמה מצלמות אולי היינו במקום אחר..

(כל מה שרשמתי פה זה לדעתי, טל"ח).

עמרי.

216 תווים.

 

אור.

פורסם
אני את התאוריה שלי כבר עשיתי, בהצלחה למי שלא.

 

את התיאוריה שלך אתה יכול לעשות עוד הרבה פעמים, אבל זה רק בתיאוריה

 

סניטטה ישראל!!

Polo 2012

×
×
  • תוכן חדש...