Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7392 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתלבט איזה קומפוננט לקנות בסכום ה1K.

אף פעם לא שמעתי שום סוג של קומפוננט

אז אני מחפש חנות באיזור הצפון: עפולה, או אפילו איזור חיפה. (אני ממגדל העמק) שאני יוכל להאזין שם

לסוגי קומפוננט, להבדיל בין מורל/אינפיניטי/פוקל/MB-Q כדי שאני יוכל לקנות בלי להתבאס.

 

****אני אוהב להאזין לרוב לראפ ישאלי, מוסיקה שחורה, וכמובון כל מיני להיטים ישאלים או לועזיים לחילופין.****

 

תודה רבה.

INSIDE RED MAZDA MX3 :hu: pionner840mp

component: morel hybrid ovation 6

amplifire1: jbl GTO75.4

amplifire2: monoblock pheonix gold 600.1

sub: kicker L5

ואני מבסוט !

פורסם

אתה מוזמן למפגש צפון - יש מספיק רכבים (כ-20 כל פעם) עם סוגים שונים של סטים...

אם זה הדוטק (אצלי) פולס, הייבריד, סאונדסטרים, JBL ועוד...

ואם אתה מתכוון לשאול מהו המפגש ומתי:

1. תעשה חיפוש "מפגש צפון" ותראה במה מדובר.

2. לגבי מועד הבא - אליי בפרטי (כבר אני מודיע - בעוד כשבועיים)

 

גל

פורסם

בהחלט ההצעה של גל היא הכי טובה ועדיפה.

 

בנוסף אני יכול להמליץ על מר' זומרשטיין, לירון ושרון או ליתר דיוק על מוטורסאונד, מצת אור ואוטוס'.

פורסם

אתה גם מוזמן להגיע למפגש אודיו מרכז שיהיה בשבת הקרובה בשעה 13:00 מאחורי איצטדיון ר"ג.

יהיה לך מספיק מה לשמוע, אני מבטיח:).

כמוכן וכמו תמיד, גם אתה ה"צפוניים" מוזמנים בשמחה, ולא לשכוח לעדכן אותנו מתי שיערך מפגש צפון הבא!.

under construction..

פורסם

אוקיי, אני אשמח להגיע אם יתאפשר לי...

 

אבל בכל אופן לכל המבינים.

למוסיקת ראפ,היפ הופ ישארלי/לועזי (את זה אני שומע לרוב) איזה קופמוננט יתן לי את הצלילי החד והראוי(יוגברו ע"י jbl GTO 75.4) בהנחה שיש לי סאב קומפויאר שמוגבר היטב!!!!!

INSIDE RED MAZDA MX3 :hu: pionner840mp

component: morel hybrid ovation 6

amplifire1: jbl GTO75.4

amplifire2: monoblock pheonix gold 600.1

sub: kicker L5

ואני מבסוט !

×
×
  • תוכן חדש...