Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8408 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בכוונה כתבתי ככה מכיוון שאני לא בטוח מה כדאי לרכוש, אז במקביל לבדיקות באינטרנט אני גם שואל אתכם, אם יש לכם עצות נוספות.

 

הדרישות הם כאלו: (זה בשביל אבא שלי)

 

1. מחיר עד נניח 200 דולר, עדיף פחות.

2. כמה שיותר קטן וקומפקטי.

3. כולל MP3.

4. המחיר צריך לכלול אוזניות איכותיות ולא הזבל שמגיע עם רוב הדיסקמנים

 

עכשיו צריך להחליט מה כדאי - דיסקמן רגיל עם MP3 (גדול מדי?) או מיני דיסק עם MP3 (יקר מדי?) אולי משהו אחר? בנוסף - איפה כדאי לקנות? דיוטי פרי אפשר בלי בעיה - אבל אולי יש במקום יותר זול? (בחו"ל?)

 

תודה

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני הייתי ממליץ לך על ריו (RIO) זה מכשיר בלי דיסקים (כרטיס זיכרון) לא יקר מי יודע מה וקטן הבעיה שאתה לא יכול לשים בו דיסקים רגילים בהנחה שיש לך כאלה...

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

היום יש מכשירי מינידיסק שיש להם אפשרות הקלטה X4, כלומר

74*4= 296

כמעט 300 דקות של מוזיקה בדיסק מיני אחד.

לדעתי זה האופציה העדיפה.

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם
אני הייתי ממליץ לך על ריו (RIO) זה מכשיר בלי דיסקים (כרטיס זיכרון) לא יקר מי יודע מה וקטן הבעיה שאתה לא יכול לשים בו דיסקים רגילים בהנחה שיש לך כאלה...

 

לא טוב. לא רוצה לסבך את אבא שלי עם כרטיסי זכרון... ואני חושב שהוא כן ירצה לשים דיסקים. או לפחות להפוך אותם למינידיסקים...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
היום יש מכשירי מינידיסק שיש להם אפשרות הקלטה X4, כלומר

74*4= 296

כמעט 300 דקות של מוזיקה בדיסק מיני אחד.

לדעתי זה האופציה העדיפה.

 

אבל בהקלטה במהירות כזאת האיכות נפגעת... אבא שלי די אודיופיל, האיכות חשובה, לכן הוא גם רוצה אוזניות איכותיות.

 

ה-IPOD נשמע מעניין, למרות המחיר... ייבדק (-:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הי רוני

 

לאחר חיפוש קטן ומהיר

1. Creative Nomad Jukebox 2 : מחיר כ$200, 10GB, ניתן להוריד/לעלות קבצים מכמה מחשבים. USB1/2

2. Apple iPod: קיים ב 5,10,20,30GB...5קשה להסיג (דגם יוצא), 10 עולה ~$350...יותר יפה, יותר אפשרויות...ניתן להוריד/לעלות שירים ממחשב אחד בלבד! (בטח יש איזה קראק אבל צריך לחפש וכו')

 

 

אתה יכול להשקיע עוד $50 ולקנות Creative Nomad Jukebox 3 - 2 סוללות וכל מיני דברים אחרים

בעייה היחידה עם נומאדים זה הגודל שלהם - הם יותר קרובים לדיסקמן מאשר IPOD...

אם זה לא מפריע - הייתי הולך על זה.

P.

פורסם
היום יש מכשירי מינידיסק שיש להם אפשרות הקלטה X4, כלומר

74*4= 296

כמעט 300 דקות של מוזיקה בדיסק מיני אחד.

לדעתי זה האופציה העדיפה.

 

אבל בהקלטה במהירות כזאת האיכות נפגעת... אבא שלי די אודיופיל, האיכות חשובה, לכן הוא גם רוצה אוזניות איכותיות.

 

ה-IPOD נשמע מעניין, למרות המחיר... ייבדק (-:

 

רוני

 

נסה את זה- נגן MP3 של Bang&Olufsen, המחיר לא ידוע

img_1_7_1_1_L.jpg

img_1_7_1_3_L.jpg

img_1_7_1_2_L.jpg

פורסם
iPOD !

 

הנגן הכי טוב שיש היום !

 

http://www.apple.com/ipod/

 

הוא בעקרון עולה 300 דולר , אבל הוא שווווווווה את המחיר !!!! עד 7500 שירים !!! והוא לא שוקל בכלל

 

בעקרון הוא למשתמשי מקינטוש , אבל יש תוכנה ל PC שתומכת :)

 

מצטרף להמלצה

פורסם

יש כל כך הרבה נגני MP3 רגילים היום בסביבות ה400 שקל נגיד אתה שם עוד 200 ב600 שקל אתה מביא משהו תותח ונשאר לך עוד כסף לאוזניות

ד"א

הריו יש לו כרטיס זיכרון מובנה אחד אי אפשר להחליף

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
iPOD !

 

הנגן הכי טוב שיש היום !

 

http://www.apple.com/ipod/

 

הוא בעקרון עולה 300 דולר , אבל הוא שווווווווה את המחיר !!!! עד 7500 שירים !!! והוא לא שוקל בכלל

 

בעקרון הוא למשתמשי מקינטוש , אבל יש תוכנה ל PC שתומכת :)

 

מצטרף להמלצה

 

מצטרף להצטרפות להמלצה :wink:

 

אל תקנה ריו, מכשיר ישן מדי שמתקשה להתחרות עם החידושים החדשים.. מין VOODOO כזה בעולם כרטיסי הוידאו.. האיי פוד זה הג'י פורס.. :D

 

מיני דיסק בהקלטה של X4 שווה לחור היציאה האחורי.

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

אני ממליץ לך בחום על iRiver Slimx, זהו הדיסקמן שמנגן MP3 הטוב מסוגו, הרבה יותר משל קונצרני הענק כמו סוני וכו'.

לאח שלי יש אותו והוא לא מתחרט על ה-180 דולר שהוא שילם עבורו.

כיום כבר יש גירסה חדשה יותר של המוצר אבל, התוכנה עצמה ניתנת לשידרוג מהמחשב ואפשר אפילו להתקין תוספות כמו...סנייק(:

בקיצור, אני ממליץ לך לבדוק את האפשרות הזאת, היא הרבה יותר נוחה ממינידיסק עם USB (שיש לי) והנגן עצמו הוא ממש קטן ודק מאד.

http://www.iriver.com

תן הצצה לפחות

"If you really want something in this life you have to work for it.

Now quiet, they're about to announce the winning numbers !"

-Homer Simpson .

פורסם

תודה לכולכם. ה-IRIVER הזה נשמע טוב, אני אברר מחירים.

 

עוד שאלה קטנה - מישהו מכיר תוכנה לעריכת סאונד שמסוגלת לקחת קטע מוזיקה, נניח MP3, ולנגן אותו הפוך? (מהסוף להתחלה)

 

תודה!!

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תזכור רק חסרון אחד של המיני דיסקים.

ההקלטה שלהם היא כאורך השירים, ז"א 300 דקות הקלטה.

לא כמו USB שלוקח 10-15 דקות להקליט אותם או CD לצרוב ב-5 דקות.

 

מומלץ ה-IPOD, אפילו הקטן ביותר.

אתה תתן לו כזאת כמות שירים שהוא לא יחזור אלייך גם אחרי שנה.

 

לגבי ה-B&O, כמו שרוני בטח יודע, הם יפים, אבל באיכות... אפעס, לא כ"כ.

שמעתי ש-MARK LEVINSON בחברה החדשה שלו יכול להיות שיכנס לתחום.

זה יכול לעניין את אבא שלך? יש לו שם מערכות BUDGET לא רעות בכלל.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
תזכור רק חסרון אחד של המיני דיסקים.

ההקלטה שלהם היא כאורך השירים, ז"א 300 דקות הקלטה.

לא כמו USB שלוקח 10-15 דקות להקליט אותם או CD לצרוב ב-5 דקות.

 

מומלץ ה-IPOD, אפילו הקטן ביותר.

אתה תתן לו כזאת כמות שירים שהוא לא יחזור אלייך גם אחרי שנה.

 

לגבי ה-B&O, כמו שרוני בטח יודע, הם יפים, אבל באיכות... אפעס, לא כ"כ.

שמעתי ש-MARK LEVINSON בחברה החדשה שלו יכול להיות שיכנס לתחום.

זה יכול לעניין את אבא שלך? יש לו שם מערכות BUDGET לא רעות בכלל.

 

טעות.

במינידיסקים הישנים זה היה כמו שאתה אומר.

אבל מה שסוני מוכרים היום הם net-md שמקליטים דיסק שלם 300 דק' ב15 דק'. ככה שזה יוצא מאד שווה.

מדייה זולה (בניגוד למפ3) - משהו בסביבות 7 שקל דיסק של 80 דק

כושר אחסון גבוה (אפשר להכפיל ב4 ללא ירידת איכות)

לא קופץ

 

 

 

עוד שאלה קטנה - מישהו מכיר תוכנה לעריכת סאונד שמסוגלת לקחת קטע מוזיקה, נניח MP3, ולנגן אותו הפוך? (מהסוף להתחלה)

 

תודה!!

 

רוני

בטח. כל תוכנת עריכת סאונד

מה שאתה צריך זה פשוט אז חבל להעמיס על המחשב

goldwave

cool edit pro

 

ואם תצטרך משהו יותר רציני

sound forge

wavelab

שאלה תוכנות ממש מקצועיות. אבל יעשו את מה שאתה צריך בדיוק אותו דבר כמו בקודמות.

×
×
  • תוכן חדש...