Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8409 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך?

הוא מקליט לא בתור קובץ אלא בתור מוסיקה,

ולכן צריך לנגן אותה באורך מלא במחשב/דיסקמן/טיים/....

 

מה שאמרת נשמע הגיוני רק באמפישלוש...

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
תזכור רק חסרון אחד של המיני דיסקים.

ההקלטה שלהם היא כאורך השירים, ז"א 300 דקות הקלטה.

לא כמו USB שלוקח 10-15 דקות להקליט אותם או CD לצרוב ב-5 דקות.

 

מומלץ ה-IPOD, אפילו הקטן ביותר.

אתה תתן לו כזאת כמות שירים שהוא לא יחזור אלייך גם אחרי שנה.

 

לגבי ה-B&O, כמו שרוני בטח יודע, הם יפים, אבל באיכות... אפעס, לא כ"כ.

שמעתי ש-MARK LEVINSON בחברה החדשה שלו יכול להיות שיכנס לתחום.

זה יכול לעניין את אבא שלך? יש לו שם מערכות BUDGET לא רעות בכלל.

 

אני חושב שהוא יהנה גם אם יהיה לו דיסקמן, והאלו של IRIVER נראים טוב.

 

בנוגע ל-B&O, צודק, למרות שבסדרות הגבוהות הם בסדר גמור... אבא שלי ממילא עכשיו לא מתכנן על מערכת היי-אנד, הבעיה שלו היא שהוא לא מוכן להתפשר והמערכות האלו יקרות...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

למיני החדשים יש אפשרות להעתקת MP3 דרך ה-USB.

מה שהופך אותם כמו נגני MP3 לכל דבר , רק שמיני דיסקים זולים בהרבה מכרטיסי זיכרון למיניהם והתפעול פשוט יותר .

פורסם

ההקלטה יותר מסובכת מmp3 אבל אם יש קצת שכל אז אין בעיות :)

ואפשר להעתיק גם במהירות מהמערכת בסלון, אין שום קשר ישיר לmp3.

פורסם

לא אמרתי שאי אפשר.

אבל אתה אמרת שהוא נגן mp3 לכל דבר והוא לא :)

בכל מקרה אין פה על מה להתווכח.

 

לדעתי זאת הבחירה הכי טובה רוני, רק אני לא בטוח לגבי המחיר.

×
×
  • תוכן חדש...