Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7393 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהרים טובים

 

עבדכם הנאמן כאן, צריך להרשם לאוניברסיטת ת"א במסגרת העתודה שהוא מתכנן להיות חלק ממנה.

 

הבעיה היא, שאין לו את טפסי ההרשמה.

 

לפי מה שהבנתי אפשר למצוא את הטפסים הללו, איפשהו באינטרנט, במקום לשלם 100 שקל.

 

האם מישהו יודע משהו בנידון? האם יש לך קישור? דרך למצוא?

 

אם כן, מאוד אודה לכם, העניין מאוד חשוב, וגם די בהול.

 

בתודה מראש, אור.=

פורסם

אני לא יודע איך זה באוניברסיטת ת"א, אבל כשנרשמתי בזמנו לטכניון טפסי ההרשמה דרך האינטרנט עלו 60 שקל במקום 100 ,אך השירות לא היה ניתל לעתודאים מכיוון שהם צריכים לשלוח את הטפסים לצבא והוא מעביר אותם למוסד הלימודים.

 

תלך לסטימצקי ותקנה את הטפסים כי אין דרך אחרת להירשם לעתודה.

פורסם

עונת ההרשמה נגמרה לפני חודש

 

נסה שוב שנה הבאה

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

לא לעתודאים.

מניסיון עבר הם צריכים לשלוח את הטפסים למדור עתודה ולא לאוניברסיטה כפי שנאמר ולהם יש עונת הרשמה מיוחדת שכן ציוני הבגרות שלהם עדיין אינם ידועים(הרי הם עדיין ביב').

פורסם

ויש הרשמה מאוחרת לפעמים.

שווה לנסות

אני באמצע פברואר - תחילת מרץ.

כמה ימים אחרי "סגירת" ההרשמה.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

ההרשמה לא מתבצעת ע"י ערכות הרשמה?

אם כן גש לדואר הקרוב לביתך או לסניף כלשהו של דיונון \ אקדמון או איך שלא קוראים להם, קנה ערכת הרשמה ובהצלחה. אם אפשר לשאול, מה אתה מתכוון ללמוד?

ROOONEEYY

פורסם

אכן, בטכניון קיימת מגמה של הנדסת אווירונאוטיקה וחלל.

תחשוב טוב טוב אם אתה רוצה ללמוד את זה, השם של זה נשמע מלהיב בהתחלה אך הרבה סטודנטים פורשים מזה במהלך הלימודים.

פורסם

נראה לי שכבר הסתיימה ההרשמה לעתודה לפני שבועיים או שלושה

בכל מקרה נסה לברר אם יש מה לעשות אח"כ בצבא עם התואר שאתה רוצה ללמוד (ויותר חשוב- אם זה באמת מה שאתה רוצה לעשות בעתיד)

 

בפורום 'עתודה' בתפוז יש הרבה (הרבה) מידע, ממליץ לך להרחיב את החיפושים לשם

 

 

עידו

מחפש פיאט פנדה 4X4 דור ראשון (שנות השמונים)

כל היודע דבר או אף חצי דבר על אחת, אנא צור קשר בה"פ, תודה!

פורסם

ההרשמה לתואר ראשון היא עד ה31.3 מסתבר..

ישנם פקולוטות אני חושב שזה מעבר אפילו.

 

בכל אופן, היום אני ארוץ הרבה כנראה..

 

תודה לכולם.

 

אור.

×
×
  • תוכן חדש...