Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מזעזע .. לדעתי לא כ"כ .. אבל בהחלט סרט מגניב לגמריי למי שאוהב את הג'אנר (סטייל המסור וכו) , בוא נגיד שזה לא כזה מפחיד ולא כזה מי יודע מה מעניין , אבל בהחלט שווה צפיה :)

 

מה שכן, יש שם ציצים איטלקיים :D וזה כבר שווה.

פורסם

סרט על הפנים אני אוהב את הג'אנר ואת הסרט הזה ממש לא אהבתי..

הוא לא מפחיד לא מותח.

ציפתי להרבה יותר...

פורסם

הציפיה הייתה גדולה מאוד, הפרסומת אמרה הסרט המפחיד של העשור, האכזבה הייתה עוד יותר גדולה..

סרט פורנו/אימה, לא מפחיד בכלל, אהבתי הרבה יותר את המסור.

 

ממליץ על השדים של אמילי..

 

לא השדיים של אמילי, אלה השדים.. :wink::-P

פורסם

סרט זוועתי! 10 אנשים עזבו את אולם הסינמה-סיטי בהקרנה שאני הייתי בא.

 

עלילה טיפשית ואכזריות מטורפת. בחיים לא ראיתי סרט אלים כל-כך...

התפוז המכני ממש פורנו רך לידו...

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מי בכלל הולך לקולנוע? :roll:

סרט אדיר באמת - אמריקן פסיכו

ולמי שאמר שכבר לא עושים סרטים כמו פעם - הזכרת לי את אחד הסרטים הבאמת חזקים - Dr. Strangelove

פורסם

חבל על זמן ההורדה. אחד הסרטים היותר מיותרים שראיתי בימי.

 

חוץ מהמסור (דה...:? ) אין שום דבר שמשותף למסור ולהוסטל.

אחד עם תסריט מבריק, והשני פונה למכנה המשותף הנמוך ביותר, דם וציצים...ומשתמש בשם של

טרנטינו כדי למשוך קהל.

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

פורסם

צפיתי בסרט לפני כ שבוע, סרט נחמד רק מה קצת מבאס לראות אותו בשעה הראשונה האחלה סרט מסיבות שדיים באויר הרבה כוסיות סמים החיים הטובים, ואז מגיעה השעה השנייה רק דם ופסיכופטיים וכנופיות של ילדים קטנים שמעצבנים אותך , ללכת לקולנוע לא להוריד למחשב כן :))

HU-JVC KD LX 110R\FRONT-KENWOOD KFC1068S\REAR-PYLE PL6984BL\SUB-LANZER MAX 12\ FRONT AMP-MAGNAT THE ROCK 400\REAR+SUB AMP-MAGNAT THE ROCK 800

SAAB 9000 2.3L :smile:

×
×
  • תוכן חדש...