Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7402 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סקר\שאלה,

אחד השיקולים הכי גדולים של למה לא לשנות צבע ברכב היא הסיבה שהרכב יהיה פחות אטרקטיבי לכשיעמוד למכירה.

 

מה אתם אומרים ? רכב צבוע מרתיע אתכם ? איך אפשר לבטח את העניין הזה ? (תמונות ?)

 

יום טוב,

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

למה לא לשנות או למה לא לצבוע בכלל?

 

הייתי עושה הסתברות למה לו לצבוע את הרכב... אם זה רכב ישן הייתי מבין אבל אם זה רכב חדש, מחשיד...

פורסם

בתור קונה הייתי חושש , בעיקר אם זה צבע שונה.. הריי כל פיפס קטן באוטו יראה את הצבע לפניו , ולך תדע מי עשה את העבודה וכמה היא תחזיק.. ואם לא מחר יתחיל להתקלף הטמבון וכו ..

פורסם

הייתי נירתע פחות אם הצבע הקודם היה מזעזר או באמת יש עדויות שהיה דהוי

 

106 ראלי , צבע לבן כיסוד, כחול בדרך לים.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אם יהיו תמונות של לפני ואחרי והתמונות של לפני מראות את מצב הצבע המזעזע שהיה וכמובן שאת הצמבע החדש עשו בצורה מיקצועית אין בעיה

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

אם העבודה מתבצעת במקום איכותי, פאק-איט, הצבע הוחלף כי בא לבעלי הרכב צבע אחר, התפיסה שבה מחזיקים ומתחזקים את הרכב באופן שבוא הוא יפגע או לא יפגע ביום המכירה עקומה לדעתי.

 

אם בא על צבע אחר, בלי שום ספק לצבוע. הרכב של בעליו הנוכחיים, לא של בעליו הפוטנציאליים. הקונה הפוטנציאלי מוזמן לקחת לבדיקה, אם במכון ואם במוסך פחחות/צבע, כדי לבדוק שאכן הצביעה נעשה בגלל שאנחנו שרוטים בראש.

 

ליאור (מחר אני מכניס את עצמי לצביעה בתנור, מישהו יכול לבדוק בפוטושופ איך אני יוצא בבורדו?)

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם
ליאור, אתה היית קונה רכב עם קצה שילדה ?

תלוי באיזה קצה... ;-)

 

ראיתי נזקים שמוגדרים "קצה שילדה" שהיו די בדיחה ויש כאלו שהייתה סבירות כלשהי לתזוזה של מילימטרים ספורים....

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

תראה, מה שניסיתי להגיד הוא שרכב הוא הנכס השני (הגישמי) היקר לאדם הממוצע, אחרי דירה.

אי אפשר להתעלם מהעובדה שרכבים מחליפים ידיים ותוך כדי זה שאתה אולי עושה משהו שיסב לך יותר אושר את בעצם פוגע בנכס שלך.

אז לא אמרתי שצריך לשלם למי שצובע מעל המחירון, את ה"הפסד" הזה מי שאוהב מוכן לספוג (את מחיר הצביעה למקרה שלא הייתי ברור). אבל אם הצביעה תסתכם ב5K ובמכירה אני אאלץ להוריד עוד סכום נכבד, זו נעשית החלטה יותר קשה.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
אם יהיו תמונות של לפני ואחרי והתמונות של לפני מראות את מצב הצבע המזעזע שהיה וכמובן שאת הצמבע החדש עשו בצורה מיקצועית אין בעיה
בדיוק דעתי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

רכב צבוע לא מרתיע אותי.

בזמן בדיקה, העדר נזק מכני יהווה אופציה טובה לקניה ללא קשר לכמה פעמים נצבע הרכב.

על הרוכש להחליט למה להאמין: לסטיגמות הארץ ישראליות לפיהן כל רכב צבוע עבר תאונה והושבת

או לכוונה תמימה של בעל הרכב לחדש ואף להחליף את צבע רכבו.

 

דוגמא אישית שלי: אחרי שנתיים וחצי עם הרכב, החלטתי שאני צובע אותו.

לא משום שהצבע ניזוק, רק משום שהגיע הזמן לשינוי בעין.

×
×
  • תוכן חדש...