Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5036 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה.

ברשותי איביזה 96' 1400 וצצה לי בעיה שמאוד מטרידה אותי: הטורים של המנוע לא קבועים, עולים ויורדים בלי שליטה או לחיצה על הגז עד כדי כך שבעצירה או אפילו בלחיצה על הקלאץ' במהלך נסיעה האוטו נכבה מדי פעם. הבנתי שקיים איזה כרטיס צמוד למנוע שאמור להסדיר את הטורים...מישהו מכיר? נתקל בבעיה דומה?

תודה מראש!

מישהו יכול לעזור בדחיפה?

פורסם

לא קיים שום כרטיס, גם לא כרטיס קולנוע!

יש לחבר את הרכב לסקנר, ולמחשב יעודי, שיבדוק תקינות מנוע צעדים, יניקת אוויר מתושבת גומי , מתחת למכלול הזרקה, חיישן טמפרטורה , וחיישן מצערת!

הכנס למכון הזרקה , או למוסך בעל מחשב יעודי, שיאבחן ודווח בפורום על התוצאות, לטובת חברי הפורום!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
לא קיים שום כרטיס, גם לא כרטיס קולנוע!

יש לחבר את הרכב לסקנר, ולמחשב יעודי, שיבדוק תקינות מנוע צעדים, יניקת אוויר מתושבת גומי , מתחת למכלול הזרקה, חיישן טמפרטורה , וחיישן מצערת!

הכנס למכון הזרקה , או למוסך בעל מחשב יעודי, שיאבחן ודווח בפורום על התוצאות, לטובת חברי הפורום!

בברכה

צביקה

לא לשכוח חישן מד כמות וטמפרטות אויר ,לחץ סעפת ו לחץ ברומטרי ,
:evil:סייג לחוכמה שתיקה :brickwall:
פורסם

היה לי את הבעיה הזאות במנוע 1.6 הלך לך מיצב טורים! ליד הקרבורטור יותר נכון במצרת גז יש מיצב טורים חשמלי אם אני זוכר נכון זה חיבור של 4 פינים

זה קורה לך גם בבוקר ציו'ק החשמלי לא עובד וגם שאתה מפעיל מזגן לא מעלה טורים

פורסם

יש לך בעיה במיצב טורים שברכב היה לי את הבעיה הזאות פעם בחברה זה עולה יקר

 

צלמתי לך את החלק!

חלק-1_20060317125718.jpg

חלק_20060317125704.jpg

פורסם
היה לי את הבעיה הזאות במנוע 1.6 הלך לך מיצב טורים! ליד הקרבורטור יותר נכון במצרת גז יש מיצב טורים חשמלי אם אני זוכר נכון זה חיבור של 4 פינים

זה קורה לך גם בבוקר ציו'ק החשמלי לא עובד וגם שאתה מפעיל מזגן לא מעלה טורים

 

בסיאט איביזה שנת 1996 יש קרבורטור?

I should win a fucking AWARD for being me

  • 6 שנים מאוחר יותר...
פורסם
יש לי בדיוק אותה בעיה בסקסו

משהוא יודע איפה המייצב טורים ?

תעלה תמונה של איזור בית המצערת כאשר צנרת האויר מנותקת ממנה וניתן לך את הכיוון.

×
×
  • תוכן חדש...