Jump to content

חולה הגהה

  • הודעות

    100
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי חולה הגהה

  1. אין לי תמונה של משאית אבל יש לי ספר הדרכה
  2. יד 3 שנת 2004 עבר טסט לפני חודשיים כלי שמור מאוד לפרטים מאיר "0508360869 מחיר מחירון 35.000
  3. ראיתי אותם שבוע שעבר יום שלישי ב23.05.06 בטבריה !!
  4. מצאתי משהו על שמן מנוע מידע טוב שווה http://www.fullgaz.co.il/archive/oct-04/news/fg8036-dr-oil-ranking-table-answer.php
  5. רוצה לדעת אם היה דבר כזה ברכבים ואיזה רכבים וגם אם אפשר תמונה זה חשוב תודה למידע
  6. נכון יש לך 3 ברגים במשאבת ההזרקה שתפוס על הגלגל שינים. תשחרר את 3 הברגים ותסובב את הגלגל נגיעה קטנה ממש, לא לשחרר את הברגים עד הסוף, שיחרור עדין, אחרי זה סוגר את הברגים ובודק במחשב אם לא מסתדר אז שוב לסובב נגיעה
  7. ב-20 אלף אתה יכול למצוא איביזה שנת 96 עם 2 כריות אויר נעילה מרכזית הגה כוח מנוע 1.6 תחשוב על הכיוון הזה גם
  8. אחלה רכב אין הרבה מילים לומר על הרכב יש לי אחד כבר 3 שניים נוסעת טוב ולא שותה דלק גם בחוץ וגם בעיר מומלץ בחום רק מה תעשה טיפולים בזמן ובקשר לקונסולה המרכזית שנסדקת, שלי קצת סדוקה בפינה אבל ככה היא שלמה . אני ממליץ מאוד
  9. תבדוק את התושבת של הבולם הקידמי לחיבור לשילדה יש תושבת שחורה או בוקסות של המשולשים את התושבת אתה יכול לבדוק בדרך אחד לעלות את הרכב על ליפט ולבדוק אם יש לו חופש למעלה ולמטה
  10. משהו ? עזרה ?
  11. איך המערכב השאות לרכב ? רמקולים של 400 W ומערכת?
  12. למכירה הונדה סיויק קופה שנת 96 פול אוטומט עשתה 188 אלף קילומטר שמורה לפרטים : 050-7379412 אריק
  13. שוב אני אומר אם לא עשיתה בחברה זה בעיה כמו שיש לך עכשיו אם עשיתה בחברה זה לא האיתה צריך להיות בעיה !! כי בצימפיון אין מצב שאתה יוצא ככה !! בודקים את הרכב לפני שמגיעה ללקוח עושים נסיעת מבחן
  14. אורי אני מבין עכשיו את הבעיה אז ככה החליפו לך את שני הבוקסות האלה שבתמונה ועוד מוט ברזל ובוקסה פלסטיק שזה מכוון לך את הידית בניוטראל אחרי ההחלפה צריך לעשות כיוון גם מלמעלה, זאת אומרת כיוון מידית הילוכים חייב אחרי החלפת הבוקסות. עכשיו אם לא עשית את זה בצ'מפיון בחברה זה בעיה, למה כי בחברה יש מתקן מיוחד שמסדר לך את הידית בדיוק כמו שצריך להיות בין הילוך שלישי ורביעי . אם עשית את זה בחברה לא צריך להיות בעיה, מניסיון. חזור למקום שעשית את זה, לכיוון מהידית עצמה!!
  15. שאתה עומד עם הרכב הטורים בסדר ? לא עולה ולא יורד? יציב ?
  16. איזה רכב ?
  17. נכון אלה מחירים של צימפיון מה אני עשה על תשכך שיש לך רכב קופה וזה שונה.. השיפורים האלה זה בידיוק לרכב בלי כול מיני כומבינות דבק או ברגים בפח זה חשוב אני עזרתי לך בזה על המחירים אם אתה רוצה אני יכול לעזור עוד להנחה.. לגבי הידית של הילוכים החוברת פה היא עולה 510 לפני מע'מ ואם אתה מזמין לפי הרכב לא מהחוברת היא עולה 550 לפני מע'מ למה על תשאל אותי
  18. אם לפני זה לא היה לך את הבעיה הזאות זאות אומרת השתושבת לא יושבת טוב
  19. עוד תמונה של מיצב מפורק לפרק אותו פשוט חיבור חשמל אחד ו3 ברגים הלן !!
  20. נראה אחלה סרט!!!
  21. מיצב טורים שני תמונות שלו
  22. יש לך בעיה במיצב טורים שברכב היה לי את הבעיה הזאות פעם בחברה זה עולה יקר צלמתי לך את החלק!
  23. היה לי את הבעיה הזאות במנוע 1.6 הלך לך מיצב טורים! ליד הקרבורטור יותר נכון במצרת גז יש מיצב טורים חשמלי אם אני זוכר נכון זה חיבור של 4 פינים זה קורה לך גם בבוקר ציו'ק החשמלי לא עובד וגם שאתה מפעיל מזגן לא מעלה טורים
  24. מה אתה רוצה לדעת על הפילטר דלק?
  25. מה אני אומר לכם....
×
×
  • תוכן חדש...