Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8412 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התלהבתי מרעש של מיאטה ששמעתי והחלטתי ללכת לא.פ.ל. אגזוזים בבת-ים.

בניגוד למיאטה שהתלהבתי מהרעש לה אני מתכוון לעשות רק יציאה אחת ולא שתיים.

הם רוצים 1200 ש"ח, כולל עבודה - וזה נראה לי סביר.

מה אתם אומרים?

פורסם
התלהבתי מרעש של מיאטה ששמעתי והחלטתי ללכת לא.פ.ל. אגזוזים בבת-ים.

בניגוד למיאטה שהתלהבתי מהרעש לה אני מתכוון לעשות רק יציאה אחת ולא שתיים.

הם רוצים 1200 ש"ח, כולל עבודה - וזה נראה לי סביר.

מה אתם אומרים?

 

אומרים לא !

אל תצפה לשום דבר מעבר לרעש מטריד וסיכוי יותר מסביר שתהיה פגיעה בביצועים

בשביל ביצועים ורעש פליטה סביל צריך להשקיע במערכת פליטה ייעודית, קח בחשבון שזה לא זול.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

בישביל אותו מחיר אפשר ליקנות SUPERSPRINT שזה הרבה יותר מיקצועי

ממליץ על חולון לייד צומת טמפו אגזוזן מיקצועי שגם ירתך את כל העסק

MIKE 306

פורסם
אומרים לא !

אל תצפה לשום דבר מעבר לרעש מטריד וסיכוי יותר מסביר שתהיה פגיעה בביצועים

בשביל ביצועים ורעש פליטה סביל צריך להשקיע במערכת פליטה ייעודית, קח בחשבון שזה לא זול.

העניין הוא שכבר שנים אני מחפש מיאטה עם רעש יפה וסוף סוף מצאתי, אז אמרתי שאני אלך לאותו מקום שהוא התקין את האגזוז.

פורסם

נסה אצל "המשתיק", בא"ת חולון.

הדוודים האחוריים של סופרספרינט מיוצרים לכל רכב באופן פרטני ומורכבים

עליו ללא החלמה אלא בהרכבה "כמו-מקורית", כפי שקיים

במערכת הפליטה של היצרן.

 

הוא מייבא את היצרן ולכן הוא זול משמעותית מכל דילר של סופרספרינט בארץ.

קרא ת'רדים קודמים. :wink:

 

http://www.supersprint.it

940824.jpg

באתר שלהם לא מצאתי דוודים יעודיים לדגם שלך, אלא לדור השני.

אולי בקטלוג אצל "המשתיק" יש...

MCS 2008

פורסם

אחי אתה רוצה אגזוז עם רעש טוב לך תקנה REMUS

 

יציאה אחת עולה בערך 1300 שקל עם התקנה....

זה מה שיש לי באוטו והוא נותן רעש כל קח טוב שאני מכור !!!!

 

ולגבי הסופר ספרינט יש להם רעש על הפנים לחבר שלי יש סופר ספרינט MEGA למי שמכיר עם היציאה הגדולה הזאת... הוא לא עושה רעש ספורטיבי בגרוש ממש כלום!!!!

 

למי שתמוהה יש לחבר שלי XSI 1.6

 

אז ככה שיש לאוטו מספיק פליטה להפיק משהוא מהאגזוז.

1.6 206

פורסם

רק לידע הכללי של אנשים פה א.פ.ל אגזוזים מבת ים שמייצר את האגזוזים של דרגון קנו את הטכנולוגיה מremus ומייצרים את האגזוזים תחת השם דרגון אבל זה אגזוז תואם של remus ומי שלא מאמין שיילך לבדוק

פורסם
רק לידע הכללי של אנשים פה א.פ.ל אגזוזים מבת ים שמייצר את האגזוזים של דרגון קנו את הטכנולוגיה מremus ומייצרים את האגזוזים תחת השם דרגון אבל זה אגזוז תואם של remus ומי שלא מאמין שיילך לבדוק

 

הם כולם אותו הדבר, יש לי דרגון. ראיתי אודי A6 TDI עם 2 דרגונים... :) זה היה מצחיק

פורסם
אחי אתה רוצה אגזוז עם רעש טוב לך תקנה REMUS

 

יציאה אחת עולה בערך 1300 שקל עם התקנה....

זה מה שיש לי באוטו והוא נותן רעש כל קח טוב שאני מכור !!!!

 

ולגבי הסופר ספרינט יש להם רעש על הפנים לחבר שלי יש סופר ספרינט MEGA למי שמכיר עם היציאה הגדולה הזאת... הוא לא עושה רעש ספורטיבי בגרוש ממש כלום!!!!

 

למי שתמוהה יש לחבר שלי XSI 1.6

 

אז ככה שיש לאוטו מספיק פליטה להפיק משהוא מהאגזוז.

 

רעש =! כח

יש לך דוד אוניברסאלי פצצות לגבות מפעיל אזעקות, יופי.

מערכת של סופרספרינט איכותית פי כמה מהדוד האוניברסאלי המטופש שמחובר למנוע העתיק בחרטום של הפיאסטה ה"אכזרית" שלך.

הדוד המקורי שהיה לך היה יעיל לא פחות כנראה אפילו יותר, תפנים את זה.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

טוב, אחרי ששוכנעתי לא ללכת על הדרגון (כולל מסר אישי שקיבלתי ממישהו שסיפר שעם אגזוז כזה יש לו פגיעה מורגשת בסחיבה בטורים נמוכים) - נשאלת השאלה מה כן?

אני מזכיר שמה שחשוב לי זה צליל המנוע ושאני מוכן להשקיע יותר כסף.

 

תודה

פורסם
רעש =! כח

שטווו?

רעש שווה כח? מה זה הניו-ספיק הזה?

 

רעש לא שווה כח! ממש לא!

אמנם מערכת שתוכננה להשתיק תהיה יעילה פחות, אבל מערכת שמרעישה אינה בהכרח מערכת יעילה יותר. היצרנים הטובים של מערכות פליטה יכולים לבנות מערכת שתהיה יעילה יותר ממערכות דאוווין שמפעילות אזעקות (פצצות לגבות רימונים לאישונים רסיסים לריסים וכו').

מי שרוצה רעש - שייקח דיסק, יחתוך חור במכסה מנוע וירכיב את הסעפת הפוך כלפי מעלה עם ארובה קטנה. מי שרוצה כח - שיחפש מערכת של יצרן מוכר (שידוע שיש לו מחלקת R&D), שתוכננה לדגם של הרכב שלו.

פורסם
רעש =! כח

שטווו?

רעש שווה כח? מה זה הניו-ספיק הזה?

 

רעש לא שווה כח! ממש לא!

אמנם מערכת שתוכננה להשתיק תהיה יעילה פחות, אבל מערכת שמרעישה אינה בהכרח מערכת יעילה יותר. היצרנים הטובים של מערכות פליטה יכולים לבנות מערכת שתהיה יעילה יותר ממערכות דאוווין שמפעילות אזעקות (פצצות לגבות רימונים לאישונים רסיסים לריסים וכו').

מי שרוצה רעש - שייקח דיסק, יחתוך חור במכסה מנוע וירכיב את הסעפת הפוך כלפי מעלה עם ארובה קטנה. מי שרוצה כח - שיחפש מערכת של יצרן מוכר (שידוע שיש לו מחלקת R&D), שתוכננה לדגם של הרכב שלו.

 

התכוונתי לרעש לא שווה, אתה מתפרץ לדלת פתוחה...

[code:1:712785b89b]=![/code:1:712785b89b] מסמן בחלק משפות התיכנות לא שווה,not equal

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

ואללה. :shock:

ולחשוב שאני אמור להיות כותב קוד מדופלם למחצה...

 

טעות, טועים, טעינו. מתנצל על ההתנפלות.

×
×
  • תוכן חדש...