Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש דבר כזה, יש אפילו כמה:

 

סובארו\טויוטה....

 

הבעייה היא שבמחיר של הבלנו תצטרך לרדת בשנים.

 

אך עדיין , טויוטה או סובארו משנתונים נמוכים יותר, תהיה עדיפה על הבלנו.

פורסם
לגבי הבטיחות-כוכב וחצי במבחני הריסוק של EURONCAP.
חשוב לציין שהמבחן נערך במכונית ללא כרית אויר, בניגוד לרוב המבחנים, אולם הביצועים שלה במבחן היו עלובים גם בפרמטרים שאינם מושפעים מקיומה של כרית אויר.
פורסם

בלנו שנת 97 לדוגמא,עולה לפי המחירון 32 אלף ש"ח. ב32 אלף ש"ח אפשר להביא טויוטה או סובארו כמו שצויין לפניי או אפילו מזדה לאנטיס. יש הרבה מכוניות בשוק שעדיפות בהרבה על הבלנו.

פורסם

רזמל,

 

ככה, אני יסביר שוב, קודם הבאלאנו לא שלנו אבל אני מכיר את האוטו טוב מאוד(נסיעות לאילת, ים המלח, עם מלא ציוד מאחורה) האוטו נסע וסחב כמו גדול , נהגתי עליו, ושמעתי על האימנות והסחירות מבעלי הרכבים (לדוגמא יש כזאת לחבר טוב) והם מאוד מרוצים, דבר שני, וזה באמת אוטו טוב, מגיב מהר, הגה כוח קליל, תגובת גז וברקס טובה מאוד, מסכים עם הודעתך הקודמת.

Suzuki Jimny

פורסם
בלנו שנת 97 לדוגמא,עולה לפי המחירון 32 אלף ש"ח. ב32 אלף ש"ח אפשר להביא טויוטה או סובארו כמו שצויין לפניי או אפילו מזדה לאנטיס. יש הרבה מכוניות בשוק שעדיפות בהרבה על הבלנו.

במחיר הזה אפשר להביא קורולה הונדה ומאזדה אך ישנות יותר במודל עד שניים לגבי הסוברו הוא ביקש רכב חיסכוני והסוברו האוטומטית ממש לא כך 1 ל 8 במקרה הטוב.

×
×
  • תוכן חדש...