Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7430 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במידה ויש לי זוג קיקר l7 שני סלילים של 2 אום אפשר לחבר להם מגבר 1 שנותן ב1 אום לצורך העניין 2000 rms ?? והם יעבדו עד הסוף זאת אומרת 1500 rms ביחד

ועוד קטנה איך אני מחבר בין שני סאבים כאלו שתהיה להם התנגדות סופית אחת זאת אמרת + - אחד בטרמיניל

תודה לעונים

הכול יהיה בסדר

פורסם

אז ככה

2 סאבים של 2 אום של סליל יגיעו להתנגדות סופית של 0.5 אום הכי נמוכה . בשימוש במגבר ממוצע אתה תעבוד על 2 אום !

 

במקרה הזה אתה צריך מגבר שיתן לפחות 1200 RMS ב 2 אום כדי להניע אותם בצורה טובה .

 

כדי להוריד היתנגדות מחברים מינוס למינוס , פלוס לפלוס .

כדי להעלות התנגדות מחברים פלוס למינוס , פלוס למינוס .

 

כמו כן מערכת החשמל תצתרך שידרוג רציני

 

בהצלחה .

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם
אז ככה

2 סאבים של 2 אום של סליל יגיעו להתנגדות סופית של 0.5 אום הכי נמוכה . בשימוש במגבר ממוצע אתה תעבוד על 2 אום !

 

במקרה הזה אתה צריך מגבר שיתן לפחות 1200 RMS ב 2 אום כדי להניע אותם בצורה טובה .

לפחות 1600 1800 RMS ועוד ב 2 אום זה כבר משהו רציני שעולה הרבה כסף.

 

כדי להוריד היתנגדות מחברים מינוס למינוס , פלוס לפלוס .

כדי להעלות התנגדות מחברים פלוס למינוס , פלוס למינוס .

 

כמו כן מערכת החשמל תצתרך שידרוג רציני

לא חייב גם ככה יעבוד לא חזק. מגבר CLASS D לא יצרוך הרבה חשמל. רמקולים של 100 RMS יעבדו כמו סאב של 400 RMS. (הנתון לא מדוייק)!

 

בהצלחה .

בהצלחה.

פורסם

אז שניה כדי להוריד להם התנגדות אני מחבר בין סאב לסאב פלוס לפלוס מינוס למינוס ואז מוציא מסאב אחד אחרי שחיברתי בינהם חוט לטרמיניל בבקשה תקנו אותי עם אני טועה חשוב לי לדעת איך אני עושה את זה

תודה מראש

הכול יהיה בסדר

פורסם

כל סאב 2 סלילים

אני יסביר על סאב אחד ואתה עושה אותו דבר בסאב השני, מדובר על הורדה ל 0.5 אום , שרוב המגברים הנפוצים לא תומכים בה .

 

סאב בנוי מ 2 סלילים 2 פלוסים ו 2 מינוסים

 

אתה מעביר חוט 2.5 מ"מ ממינוס של סליל אחד למינוס של הסליל השני , ומהמינוס השני אתה מחבר למינוס של המגבר

 

אותו דבר פלוס

אתה מעביר חוט 2.5 מ"מ מפלוס של סליל אחד לפלוס של הסליל השני , ומהפלוס השני אתה מחבר ללפלוס של המגבר

 

אותו דבר עם הסאב השני

 

ככה שיוצא לך 2 חוטים מכל סאב

 

אתה מחבר את החוטים שיוצאים מהסאבים

 

מינוס למינוס פלוס לפלוס ביחד !

 

ומחבר למגבר לפי מינוס למינוס פלוס לפלוס

 

בהצלחה

 

וד"א רומן

1200 RMS להניע בצורה טובה את הסאבים , לא מדובר על לפוצץ אותם

 

וגם אומנם המגבר קלס D הוא שואב הרבה חשמל , ועם זוג כאלה צריכים שידרוג כדי למנוע נפילות מתח !

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

מספיק ברור ?

 

העיגולים זה הסאבים

 

הריבוע זה המגבר

 

שלום כיתה א' :)

New Bitmap Image.JPG

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

הרבה מהמגברים לא יורדים לאחד אום

מומלץ לבדוק טוב לפני שקונים

 

אופציה נוספת היא לקנות מגבר שני ערוצים ולחבר כל סאב בנפרד לערוץ בשני אום

הבעיה שאז סביר להניח שהמגבר יהיה class a/b ולא d

כלומר יותר עומס על מערכת החשמל של האוטו לאותו הספק

פורסם
הרבה מהמגברים לא יורדים לאחד אום

מומלץ לבדוק טוב לפני שקונים

 

אופציה נוספת היא לקנות מגבר שני ערוצים ולחבר כל סאב בנפרד לערוץ בשני אום

הבעיה שאז סביר להניח שהמגבר יהיה class a/b ולא d

כלומר יותר עומס על מערכת החשמל של האוטו לאותו הספק

1 אום זו לא הבעיה שלו

הבעיה שהוא צריך בין 1200-1800 RMS

ההיתנגדויות שהוא יכול לעבוד במצב הנוכחי הם 0.5 אום או 2 אום

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

1200 RMS (אמיתיים - של מונו מחברה שידוע שהנתונים שלי אמיתיים) יספיקו בכיף לעוצמה מכובדת מאוד של הקיקרים. אני ממליץ על חיבור של 2 אוהם, חוץ מזה כמעט ואין מגברים שתומכים בחצי אום, ככה שמגבר של 1200 וואט RMS, ב - 2 אוהם, יהיה מעולה. כמובן שאם תהיה באפשרותך לקנות מגבר של מעל ההספק הזה זה טוב עוד יותר, אך לא הכרחי. חשוב יותר מזה, זו השקעה מקסימלית בתכנון התיבות, על פי הצורך והעדפות השמיעה שלך...

SPL - 143.6DB

"

×
×
  • תוכן חדש...