Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8414 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל בואו לא נגזים !!

גם לי יש 2 תושבות גמורות וסדוקות (ככה קניתי את הרכב), ועוד לא החלפתי אותם.

בעיקרון סיפור של 350 ש"ח לתושבת בלי עבודה.

זה לא כזה קריטי, פשוט אם מעצבן אותך הרעידות בטורים סרק, והוויברציות של האוטו מהמנוע אז לך תחליף.

בעיקרון כל דפקט צריך להחליף, אבל אתה יכול למשוך עד שתחליט (אולי כסף).

I30 CW

פורסם

יש לך בשקט עוד איזה כמה חודשים טובים - לפחות שלושה ארבעה.המחיר שתשלם הוא כמובן ויברציות מוגברות,אבל זה מה יש.

לכשתחליף,דבר עם בני.הוא יארגן לך תושבות של מנוע דיזל-הן קשיחות משמעותית וזה מורגש בעיקר בבלימה ובסיבובים. המחיר,כמובן,זול משמעותית מפיז'ו סיטרואן.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

צ'מע !

כפי שניתן להבין מהתמונה הניבטת מימין, זה רכב עם המון מומנט.

קניתי אותו עם תושבת מנוע ימנית גמורה, תושבת הגיר כבר דיי לא עושה כלום איזה שנה !

וכעת גם התושבת השניה לא שווה כלום !

 

זה סיפור של איזה 3 שנים כבר !

חוץ מוויברציות מרגיזות זה לא משנה כלום.

תושבת גיר כבר קניתי, וסתם מתעצל להתקין.

 

אני כבר אעשה הכל ביחד.

 

 

אז אל דאגה !

 

אלא אם כן יבוא מישהו שיגיד שזה בעייתי במחינת מחשב הרכב מה שלא נראה לי,

אבל אני אין לי את הקללה הזו שקרויה מחשב !

 

V8Driver

פורסם
תושבת גיר לקרייזלר סרטוגה 800 ש"ח כולל עבודה. ככה היה אצלי בקרייזלר.

 

תושבת מנוע לגולף 1.6 600 שקל לא כולל מעמ ולא עבודה

 

אני נצחתי

שלי יותר יקר :p:p:p

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

לתושבות...איך באמת ניתן להרגיש שהתושבות אכן בסוף חייהן?!

וכמה סה"כ יש תושבות במנוע ובגיר? (אני יודע על אחת מתחת למצבר ואחת ליד המחשב)

יש עוד?

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם
לתושבות...איך באמת ניתן להרגיש שהתושבות אכן בסוף חייהן?!

וכמה סה"כ יש תושבות במנוע ובגיר? (אני יודע על אחת מתחת למצבר ואחת ליד המחשב)

יש עוד?

 

לגבי תושבות מנוע... אם אני לא טועה... ככה זה אצלי ב 205...

 

יש 2 עליונות... נמצאות משני צידי המנוע...

 

ואחת תחתונה... יושבת מתחת למנוע ... בתוך עיגול מתכתי שכזה ( משהו לא ברור )...

 

מקוה שאני לא טועה...

×
×
  • תוכן חדש...