Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7440 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל שלום.

ניגש לעיניין, יש לי חבר שערך ניקוי בבית ומצא 2 וופרים של פיוניר 12". (ללא תיבה)

הוא רוצה לבנות לשתיהם תיבה (אחת), שתיהיה כמה שיותר קטנה, ושתוציא מקסימום עוצמה. (או איכות, איך שזה הולך)

הוא לא רוצה אותם אחד ליד השני, כי זה תופס מקום, הוא אמר לי שאמרו לו לעשות אותם פנים אל פנים, או גב אל גב. ולכן ביקש ממני להתייעץ כאן, איזה מידות לבנות את התיבה? עם איזה חומר להדביק את העצים של התיבה? איך עושים מאחורה (כמו בתיבות מוכנות) שיש הכנה לחיבור של כבל?

כמו-כן הוא ביקש ממני לשאול כמה ליטר זה יוצא התיבה, וכמה כוסות צריך לעשות, אחת או שתיים, אם בכלל? והיכן למקם אותן במידה וצריך?

אם אפשר לחבר את שתיהם ליציאה אחת, או שצריך 2 יציאות שונות?

 

תודה רבה לעוזרים.

פורסם

כול קושיותיך תמונות בפרטים קטנים בעלי משמעות רבה !

פרט אודות הוופרים[נתונים טכניים/יצרן ישלימו את הפרמטר העיקרי לפיתרון המשוואה]...

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אתה יכול לשים אותם בתיבה אחת (בלי מחיצה) ולנסות להריץ אותם בPUSH-PULL...

יכול להיות נחמד...

 

ממליץ לך להוריד את WINISD מכאן: WINISD PRO

תבדוק אם יש את הוופרים שלך ברשימה (סיכוי טוב שיש) ושחק קצת עם הפרמטרים של התיבה...

 

לפי הגרף תוכל לדעת באיזה תצורה תקבל עוצמת צליל מקסימלית...

כל הציוד למכירה!

Clarion | Morel | JL Audio | Helix | Custom Crossovers | Custom Silver RCAs

<< FF

×
×
  • תוכן חדש...