Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7424 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברה..

מעניין מי זוכר אותי פה .. :)

 

יש לי בעיה עם הרכב .. (פג'ו 205 FOREVER שנת 95).

אחרי בערך שעה של נסיעה (+-) לקראת האמצע-סוף של ההילוך האוטו מתחיל לקרטע ומעין נחנק ..

בהתחלה במוסך חשבו שזה אולי משאבת דלק, החלפנו, אח"כ גילו שהחיישן של הלמדה לא עובד, החלפנו גם כן.. חיברו במוסך את הרכב למחשב והתוצאה הראתה 3 חיישנים שלא עובדים (אחד מהם זה הלמדה שהוחלף, השאר אני לא כ"כ זוכר את השם שלהם).

כמו כן, בזמן שהאוטו מגמגם נדלקת הנורה האדומה של החום מנוע (בצד ימין, הנורה השמאלית ליד המחוג של המד דלק) ..

 

למישהו יש רעיון מה הבעיה ? זה יכול להיות מהחיישנים ? או מה ?? אני כבר מתוסכל שהאוטו נמצא כל הזמן במוסך ועדיין לא נראה לי שהוא יודע מה בדיוק הבעיה או הפתרון ..

 

תודה !

 

איציק

- איציק -

פורסם

איציק בוקר טוב!

איך אתה מצפה שיזכרו אותך, עם שם כזה Webwizard.איציק קל יותר לזכור.:roll:

ולעניין, לא הגיוני שהמחשב הראה 3 חיישנים לא בסדר.משהוא בבדיקה לא בסדר.

לא הבנתי איך גילו 3,והחליפו רק את הלמבדה.

לא הבנתי למה החליפו מ. דלק. חשבו או בדקו?

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

היי איציק-

 

ברכב זה משקל כבד לפעילות החיישנים הקיימים זאת עקב מספרם הקטן של אלה.

 

כאשר אוטו נחנק , יש לבדוק לחץ דלק וספיקה, רק אז להמשיך הלאה,

בסוג רכב זה ודגם זה ,זה בדכ להמשיך הלאה , וגם אם הלחצים לא כפי שצריך וממשכים,

בד"כ הבעיה אינה מסתיימת בכך.

 

הבעיה פתירה, יש להכיר היטב את המערכת ואופן ה"חשיבה" שלה, שכן פשטותה בעוכריה.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

תודה על התגובות ! :)

 

אז ככה, את המשאבת דלק החליפו כי הוא חשב שזה הייתה הבעיה, אבל זה כנראה שזה לא ..

ופילטר הדלק וגם פילטר השמן ובכלל האוטו עבר טיפול גדול לפני כחודש וחצי-חודשיים, והבעיה התחילה עוד לפני הטיפול, ככה שהבעיה לא נוצרה עקב הטיפול ..

 

אני באמת אגש למצת אור, ואני מקווה שהבעיה תימצא ותיפתר..

 

תודה ! :)

- איציק -

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עידכון של הבעיה ..

 

הייתי אצל דני זומרשטיין ממצת אור בשבוע שעבר, הוחלף חיישן קראנק + חיישן למדה שלא היה תקין גם כן, דני ביצע גם טיפול עם טפטפת ישירות למערכת ההזרקה (עם BG 44K) ולאחר מכן מילאתי מיכל דלק מלא פלוס פחית נוספת של BG 44K.

 

האוטו נוסע מדהים, אין שום בעיות (טפו טפו טפו..) נשמע הרבה הרבה יותר טוב, ותודה לדני ! :)

 

איציק

- איציק -

×
×
  • תוכן חדש...