Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דגמים ורק דגמים.


שימו לב! השרשור הזה בן 3106 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תמונות של 12 דגמים מתוך ה16 שיש לי כרגע.

 

פונטיאק טראנס אם דור 1 , Welly

dsc01148.jpg

 

 

פונטיאק טראנס אם דור 3, GreenLight

dsc01151c.jpg

 

 

פונטיאק טראנס אם דור 4 , ERTL

dsc01149.jpg

 

 

שברולט קאמרו SS דור 4, Welly

dsc01152.jpg

 

 

שברולט קורבט דור 2 סטינג-ריי, ERTL

dsc01153.jpg

 

 

שברולט קורבט Maisto ,ZR1

dsc01154.jpg

 

 

שברולט קורבט דור 3 סטינג ריי, Welly

dsc01156.jpg

 

 

שברולט קורבט Bburago , C1

dsc01157.jpg

 

 

שברולט קורבט Bburago, C5

dsc01160.jpg

 

 

שברולט קורבט Maisto , C6

dsc01159.jpg

 

 

פרארי Bburago , F40

dsc01161x.jpg

 

 

פרארי Hot Wheels Elite , F430

dsc01158.jpg

 

 

בנוסף אני מחפש:

פונטיק טראנס אם דור 2, פיירבירד דור 1+2.

שברולט קאמרו דור 2+3.

2001 Opel Astra 1.6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלת תם.

אני חדש בתחום הדגמים, אולי מישהו יכול להאיר את עייני מדוע חשובה הקופסה.

עברתי על כל השרשור הזה, נראה כאילו חלק מכם הוא אספני קרטונים ולא דגמים.

זה מזכיר לי מעט את החבר'ה שלא מורידים את הניילון מהמושבים במשך שנים אחרי שרכשו את הרכב.

 

זה לא ביקורת, אני פשוט לא מבין מה הקטע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה עניין של אותנטיות..

וגם של ערך אספני.

 

לדגמים נדירים עם קופסא יש ערך יותר גבוה מאותם דגמים ללא קופסא.

אני למשל שומר את הקופסאות של הדגמים היותר יקרים שיש לי , ויש לי שם כמה כאלה.

2001 Opel Astra 1.6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בטווח של זמן ישנם הרבה אספנים שמחפשים לרכוש דגם עתיק במצב כמו חדש בקופסא. האריזות הן חלק מהמוצר ולכן מבקשים אותם.

אבן כן, רוב האספנים זורקים את העטיפה כמו גם את כיסוי הניילון ברכב, ולכן אחרי כמה שנים נדיר למצוא דגם עם האריזה. בכל פרטי האספנות אריזה מוסיפה הרבה לערך הפריט. במקרים של דגמי רכב הקופסא עולה עד חצי ממחיר הדגם ובמקרים נדירים גם יותר מהדגם עצמו. הכל תלוי בנדירות האריזה ובהיצע וביקוש. - ממש בורסה.

אני מסכים אתך שלצרכי תצוגה העיקר הוא הדגם. אבל אצלי ישנם מספר קופסאות שמוצגות גם כן כיוון שהן מוסיפות אטרקציה וענין.

שלמה דן גדרון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש מוסטנג 64.5 אדומה קבריולה, מוסטנג GT350R 1965, מוסטנג GT 1968 390 בוליט , מוסטנג boss 302 , שברולט שוול SS קבריולה ,קמארו SS דור ראשון ,וקורבט mako shark

כולם 1:18.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איכשהו הגעתי לכ100 דגמים . רובם 1/43 ורובם מתוצרת בריה"מ .

 

ברשותכם אתן טעימה קטנה .

 

מבטיח בהזדמנות להעלות תמונות איכותיות של הדגמים

 

2917_69174908039_511193039_1688584_4966801_n.jpg

 

2917_69174933039_511193039_1688588_255556_n.jpg

 

2917_69174973039_511193039_1688593_99701_n.jpg

 

2917_69175003039_511193039_1688596_5431448_n.jpg

 

2917_69175013039_511193039_1688598_5030922_n.jpg

 

2917_69175053039_511193039_1688602_7089715_n.jpg

 

2917_69175083039_511193039_1688606_7024979_n.jpg

 

2917_69175093039_511193039_1688607_6348985_n.jpg

 

2917_69175103039_511193039_1688609_667317_n.jpg

 

2917_69175118039_511193039_1688611_8056517_n.jpg

 

2917_69175178039_511193039_1688618_677858_n.jpg

 

2917_71288753039_511193039_1718782_7201619_n.jpg

 

2917_71288758039_511193039_1718783_5010577_n.jpg

 

2917_71288773039_511193039_1718785_3124938_n.jpg

 

2917_71288788039_511193039_1718787_4479038_n.jpg

 

2917_69175028039_511193039_1688600_2996296_n.jpg

 

2917_69175033039_511193039_1688601_2447391_n.jpg

There's no bike too sacred, too slow, too heavy, too ugly, too small or too big that can't be turned into something amazing

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Gregos, דגמים יפים מאוד. יש לי חיבה מיוחדת לדגמים שהיו מיוצרים בברה"מ. יחסית לגודל שלהם הפירוט מעולה, לרובם נפתחות דלתות, מסכה מנוע ובגז'.

אשמח ליראות עוד תמונות של דגמים האלה.:-)

 

גם לי היו דגמים מברה"מ, לצערי אז הייתי עוד קטן והם שימשו למחשק, לכן אלה שנשמרו לא במצב נסיעה.

 

דגמי VOLGA GAZ24 בד"כ היו מאוד מושקעים ברמה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש מוסטנג 64.5 אדומה קבריולה, מוסטנג GT350R 1965, מוסטנג GT 1968 390 בוליט , מוסטנג boss 302 , שברולט שוול SS קבריולה ,קמארו SS דור ראשון ,וקורבט mako shark

כולם 1:18.

 

נשמח לתמונות

2001 Opel Astra 1.6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Gregos, דגמים יפים מאוד. יש לי חיבה מיוחדת לדגמים שהיו מיוצרים בברה"מ. יחסית לגודל שלהם הפירוט מעולה, לרובם נפתחות דלתות, מסכה מנוע ובגז'.

אשמח ליראות עוד תמונות של דגמים האלה.:-)

 

גם לי היו דגמים מברה"מ, לצערי אז הייתי עוד קטן והם שימשו למחשק, לכן אלה שנשמרו לא במצב נסיעה.

 

דגמי VOLGA GAZ24 בד"כ היו מאוד מושקעים ברמה.

 

 

בשמחה .

זה עלול לקחת זמן ( מעברי דירה וכו..) .

מבטיח לצלם ולהעלות לכאן בהקדם.

There's no bike too sacred, too slow, too heavy, too ugly, too small or too big that can't be turned into something amazing

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי נסיון רע עם דגמים רוסיים. הסגסוגת מהם הם עשויים מתפוררת. גם הגלגלים שבדרך כלל הם מפלסטיק מאבדים צורה ו/או נשברים. כשהדגמים חדשים הם נחמדים.חומר למחשבה

שלמה דן גדרון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי נסיון רע עם דגמים רוסיים. הסגסוגת מהם הם עשויים מתפוררת. גם הגלגלים שבדרך כלל הם מפלסטיק מאבדים צורה ו/או נשברים. כשהדגמים חדשים הם נחמדים.חומר למחשבה

 

 

הדגמים שברשותי כולם בני 20+ . מתחילת שנות ה80 .

 

להוציא מוסקויץ' אחד שנצבע בטוש מתישהו באותה תקופה , כולם במצב מצוין.

 

מסכים איתך שאין מה להשוות אותם לדגמי 1/43 שנמכרים במאות ש"ח/$ , אבל מעולם לא התפוררה לי הסגסוגת .

 

:shock:

There's no bike too sacred, too slow, too heavy, too ugly, too small or too big that can't be turned into something amazing

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
שימו לב! השרשור הזה בן 3106 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...