Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7464 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני זקוק להמלצה על תוכנה פשוטה כדי להשתלט על המחשב של הורי (שאין להם מושג איך לפתוח תיקייה חדשה...)

מה היא התוכנה הפשוטה שתאפשר לי לשלוט במחשב שלהם מרחוק במקום כל פעם לרוץ לביתם?

תשתדלו לפרט את דרך ההגדרה של התוכנה בנוסף להמלצה.

הכי חשוב : שלא אצתרך לקבל אישור חדש בכל פעם, כי גם עם זה הם עלולים להסתבך. אם התוכנה תדרוש אישור ראשוני אין בעיה (גם אם זה כל תקופה מסויימת)

תודה מראש.

פורסם

beast.exe

 

אפשר גם על הדרך לעשות עוד כמה דברים נחמדים...:lol:

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם

יש Remote Assistance מובנה בXP.

העניין שההורים שלך צריכים ליצור כל פעם קובץ חדש(אם האי פי משתנה לאחר התנתקות) והם אמורים לשלוח לך את הקובץ הזה ואז אתה מפעיל אותו וההורים צריכים לאשר את הגישה שלך ע"י לחיצה על אישור.

התוכנה פשוטה, אבל אם ההורים שלך לא מבינים בכלל יתכן ולא יצליחו להסתדר איתה

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

remote administrator

radmin.exe

 

חינמית ופשוטה לשימוש.

התקנה חד פעמית.

לחיצה על סמלון שפותח חלון חדש ובוא מספר האיי פי שהוריך יקריאו לך בטלפון..

לחיצה מהמחשב שלך על כפתור חיבור- ואתה שולט במחשב כאילו אתה יושב מולו..

 

http://www.famatech.com/

 

בהצלחה

פורסם

כל התוכנות שציינתם מעולות ונוחות לשימוש, אבל לא אחת הם נחשלות בעבודה ברשת האינטרנט. מספיק פירוואל סורר אחד בדרך, ואתם עבודים.

 

אם זה לא עובד, הנה שירות שיוכל לעזור להתגבר על הבעיה:

http://www.webex.com/ft/index.php?t=x3&TrackID=1001681&hbxref=http%3A%2F%2Fwww.webx.com%2F

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

כניראה שרק LOGMEIN.COM תתאים לך

כי אם אמרת שליפתוח תקיה הם לא יודעים אז בטח להגיד לך מה ה IP שלהם הם גם כן לא יוכלו.

ב LOGMEIN.COM אתה יושב על המחשב שלהם, ניכנס לאתר הזה, פותח חשבון, רושם את המחשב שלהם ואז מכל מקום אתה ניכנס לאתר ,מכניס את פרטי החשבון שיצרת ויכול לישלוט על המחשב ממנו .

וכומבן אחרי שנירשמת בפעם הראשונה אתה יכול להוסיף עוד מחשבים לאותו חשבון.

 

האלטרנטיבה האחרת היא להירשם ב NO-IP.COM

אם שאחרי ההרשמה אתה נישאר ביד עם הוסט (http://www.your_host_name.com וכו..)

מוריד תוכנה קטנה שעובדת ברקע והיא דואגת שה IP של המחשב של ההורים שלך תמיד ייענה להובט שבחרת

וככה יהיה לך שרת DNS שיתרגם את ה IP של המחשב שלהם ל הוסט ואז תוכל להישתמש ב תוכנות כמו VNC בלי שיצטרכו להקריא לך את ה IP, אלא אתה מקליד את ה השם של ההוסט ב VNC עצמה.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

תומך ב gsi.

 

logmein היא האפשרות המועדפת עליי.

ניסיתי כמה וכמה תוכנות, ועדיין נישארתי עם logmein.

 

כי:

א) אתה לא צריך להפעיל יישום על המחשב המרוחק כל פעם שאתה רוצה להשתלט עליו, מספיק שהוא מודלק.

 

ב) אין שום הגדרות מיוחדות ואין בעיות עם פיירוול וראוטרים כמו שיש בתוכנות.

 

ג) ממשק web ככה שאין שום צורך בתוכנה שמכבידה על המערכת.

פורסם

יותר פשוט:

 

 

תתקין MSN MESSANGER אצלך וגם אצלם .

 

בגרסה ה 7.5 יש אופציה " הזמן חברה לתמיכה מרחוק " ... ככה אין צורך בשום כתובת IP , וזה לרוב מצליח לעבור את ה - FIREWALLים בלי בעיות .

זה מפעיל REMOTE DESKTOP מובנה של XP

לאחר מכן את צריך ללחוץ על כפתור ה " לקחת שליטה על המחשב " , ההורים יאשרו ואתה מחובר עם שליטה מלאה.

 

מניסיון ( ותאמינו לי שניסיתי כמעט כל תוכנה שקיימת בתחום הזה ) ככה הכי יעיל .

פורסם

זה כבר פחות טוב כי זה מאלץ אותם להיות ליד המחשב.

ואולי הם לא ימצאו את הכפתור..בעיה מוכרת (מאמא שלי) : מה שלא אייקון שסביבו זה לא רקע..זה לא כפתור.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...