רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
היי לכולם - סיפור שהיה לי לפני כ-12 שנה: בהיותי סטודנט שנה ראשונה נסעתי עם חבר לחודשיים לאיי יוון (לא שאני זוכר הרבה עם כל האלכוהול ש"רץ" לי בדם והבחורות שרצו במקומות אחרים, בצעקות זוועה...). בדרך חזרה עברתי דרך פיראוס, וטיילתי בעיר בהמתנה למעבורת לקפריסין (מעבורת שעליה יש לי סיפורים רבים, כולל על נכדתו של מתאגרף יהודי מפורסם מתחילת המאה ה-20 שהנעימה את זמני...). טוב, לעיקר - במהלך שיטוטיי הבחנתי בחניון ענק דמוי האנגר, ונכנתסי לראות מה יש שם. בסוף הבמנה עמדו 2 מכוניות עגולות מכוסות, ולאחר אישור מהשומר ובהשגחתו הצמודה, הרמתי את הכיסוי. הראשונה היתה סיטרואן DS17 יד ראשונה מהדגמים המוקדמים, במצב מעולה. נשמע טוב? חכו רגע... נפגש אחרי הפרסומות... המשך - טוב, אח…
הודעה אחרונה מאת מקלארן F1, -
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
למכירה מנוע, מנוע פורד cologne v6 (מנוע טאונוס) בנפח 2600. (כמו בטאונוס שלי רק 2600 ולא 2300). ראש סיאמי (2 יציאות מכל צד ולא 3). מתאים לקאפרי (rs2600), גראנדה, טאונוס (26m) וכו"... עם סעפת לקרבורטור וסעפות פליטה. מצב המנוע - לפני שיפוץ. המנוע ללא ניירות. לפרטים נוספים, נא לפנות לסהר - 0505-960231 נא לא לפנות אלי - אני לא הבעלים.
הודעה אחרונה מאת XOFIRX, -
-
- אחראי פורום
- 35 תגובות
- 13.3 אלף צפיות
ח'ברה שלום אני מתכוון לקנות וריאנט ולשפצה... הוריאנט שאני רוצה לקנות היא לפני שיפוץ... מודל 72 קופה אז אם למישהו יש תמונות של הדגם הנ"ל או שיכול להשיג אני ישמח אם הוא יועיל בטובו לעלות תמונות... תודה
הודעה אחרונה מאת דורוןא, -
-
הרנו 4 שלי צריכה לעשות טסט שבוע הבא אבל הרכב עדיין במוסך לפחות לשבועיים הבאים מה כדאי לעשות
הודעה אחרונה מאת zvit, -
תמונת השומר מסך. 1 2 3
מאת M.Azulay-
- אחראי פורום
- 34 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
לכל אחד מאיתנו יש איזו תמונה מעניינת בשומר מסך. לחלק זה הרקע של ה windows. לחלק זה תמונות שצילמנו באיזו הזדמנות. וחלק הורידו תמונה מאיזה אתר. חשבתי אולי נשתף אחד את השני בתמונות של השומר מסך. אז ככה: אצלי היתחלפו תמונות של הסובארו שלי מאירועים שונים. היתה גם איזו פוני אדומה (וגם שחורה וגם לבנה)פתוחה שירדו מ e-buy . והיום הורדתי את התמונה המצורפת שתישאר הרבה זמן לדעתי.... משה.
הודעה אחרונה מאת reuven, -
-
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
חמש תווים ויותר
הודעה אחרונה מאת ninja, -
- 4 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
ערב טוב! לפני זמן קצר חזרתי מקניון רמת אביב. בחניה של הקניון לא יכלתי להתעלם מרכב אספנות לבן מבריק, נראה חדש כאילו יצא עכשיו מהסוכנות, נראה מדהים מבחוץ ללא שריטה אחת במצב פשוט מושלם, מבפנים הכל מעור כאילו עכשיו הוציאו מעליו את הניילונים - אפילו רכב חדש כיום לא נראה חדש כמו הרולס רויס הזאת. הרכב משנת 68 לפי מה שהבנתי מלוחית הרישוי. אני לא מבין גדול ברכבי אספנות ורציתי רק לדעת איזה דגם זה בדיוק, מפרט טכני, נתונים כלשהם שיוכלו לתת לי קצת מידע על יצירת האומנות הזאת. שטפו עיניכם...חשבתי עליכם וצלמתי מהמצלמה בפלאפון (דווקא אחלה איכות, הופתעתי לטובה).
הודעה אחרונה מאת V8_וחצי, -
-
- אחראי פורום
- 27 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
כולנו עברנו באזה שהוא שלב בתחביב האספנות בשלב שבו אתה רואה מכונית לקניה ואו לחלפים והמכונית עומדת כבר מספר שנים אנו מאתרים את בעל הבית ומבקשים לקנות את המכונית ברגע שההצעה עולה בעל הבית מרים אנטנה ומבין שיש בידיו משהו בעל ערך ומתחיל לדפוק מחיר שחבל על הזמן השאלה שנשאלת מהי הדרך הכי טובה לפנות או להשיג את האובייקט ואך אפשר לשכנע את האיש ולמזער את הנזק הכספי שלנו אשמח לשמוע רעיונות או ניסיון אישי בקניה וסתם ללמוד שיטות ושילמדו חברים אחד מהשני
הודעה אחרונה מאת V8_וחצי, -
-
- 0 תגובות
- 873 צפיות
קיבלתי ב email וחשבתי שמקום התמונה הזאת בפורום הזה.
הודעה אחרונה מאת yd40, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
מעוניין בהחלפת מידע וחלקים עם בעלי 914 קובי , 03/5475455
הודעה אחרונה מאת campagnola, -
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
(הודעה זו ניכתבה ע"מ לאתר את הרכב שניגנב אתמול..) עזרה נואשת בבקשה דחוף לכל מי שבסביבת רחובות גנבו לי את החיפושית דגם 1302 אדומה (תארה תמונה) שלי..... מי שלא מכיר יש תמונה בבקשה תעזרו לי.... מתחנן אני מקווה שלא עשו לה כלום... זה קרה הלילה הזה בין שבת ליום ראשון..איזה בן ש..... גנב אותה בבקשה תעזרו לי לחפש ותתקשרו ישר אם יש משהו... 0577391142 ארז
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
- 0 תגובות
- 853 צפיות
לחברי מועדון החמש, ב- 4 לפברואר נצא לטיול לגבעת הרקפות באיזור רמות מנשה (בהתחשב במגבלות מזג האוויר). יציאה מתוכננת ב-09:30 מחיפה, לב המפרץ דרך יגור ומשם לכיוון מחלף אליקים. למגיעים מהמרכז: ב -09:30- יציאה מתחנת דלק פז "הסירה" בהרצליה, דרך כביש ואדי מילק. ב-10:15 הגעה ימינה במחלף אליקים. 10:45- הגעה לגבעת הרקפות, חנייה וסיור בגבעה הקסומה. 13:00- יציאה לכיוון המוחרקה. 13:30- פיקניק בחניון המוחרקה. 16:00- פיזור. פרטים על מסלול הטיול באתר הבא: http://www.yad-mordechai.co.il/travel_Rkafot.html אחראי לשיירה בצפון-משה שטיין , במרכז- זמי לוין.…
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
ראו הקישור הבא: http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.mgcarclub.org.nz/4sale/mahon1.jpg&imgrefurl=http://www.mgcarclub.org.nz/main5.html&h=100&w=150&sz=4&tbnid=z7quRmPP2EXZdM:&tbnh=60&tbnw=90&hl=en&start=14&prev=/images%3Fq%3Dmgb%2Bwith%2Btonneau%2Bcover%2B%26svnum%3D10%26hl%3Den%26hs%3DRCi%26lr%3D%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:en-US= במרכז הדף, מוצעת למכירה MGB משנת 1989(?!), בשם Brayshaw(?!), שיוצרה כביכול בניו-זילנד. מצורפת שם תמונה. לדעתי נראית כמו רודסטר אירופאית מסוף שנות ה- 60 תחילת שנות ה- 70. האם למישהו (כלומר, לקובי מילוא) יש מושג במה מדובר?
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
-
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לחברי מועדון החמש, ביום חמישי ה -02.02.06, בשעה 19:00, תתקיים הרצאה באוניברסיטת תל אביב. נושא ההרצאה:" תיקוני רכב אספנות לאחר תאונה". ההרצאה תידון בנושאי שמאות, פחחות, צבע, מכונאות ובהיבטים בטיחותיים וביטוחיים. מרצהמראבי שפייזמן- חבר מועדון החמש. ההרצאה תלווה ובכיבוד קל. אנא הירשמו להרצאה בשעות הפעילות או השאירו הודעה במשיבון עד יום ה'. מיקום ההרצאה: אולם 103, בנין ללימודי הנדסה, הפקולטה להנדסה, אוניברסיטת תל אביב. משך המפגש כשעה וחצי. מהשעה 18:30- 22:00 הכניסה אפשרית רק משער 4 , שבסמוך לו ישנו חניון . ב…
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
- 0 תגובות
- 778 צפיות
המון חלקים ל144 מנוע,סעפות,קרבורטור,גיר אוט' פסי קישוט (ניקל),פנסי חזית,פלסטיקה לדשבורד,סלון (אחורי במצב חדש) רדיאטור,סטרטר,אלטרנטור ועוד ימכר במחירים מצחיקים (החלקים נמצאים בחיפה) ה"פ או 0528-82-88-86 איציק
הודעה אחרונה מאת itzikpapo, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום , שמי פדריקו ואני חדש בפורום הזה, שבוע הבא אני מתכוון להביא שתי חיפושיות, (רק בשביל היידוע,). רציתי לשאול כמה שאלות הקשורות לכותרת הנ"ל , במה נבדלות חיפושיות עם חלוף השנים (במה שונה מודל ה 74 למודל ה 75, ושאלות כדומה.) עוד שאלה, שתי החיפושיות שאני מתכוון להביא לחניון המיוחל שלי, נרשמו לא מזמן כרכב אספנות. רציתי לדעת מה זה אומר לגבי הרכב, לפי מה שהבנתי ערכו עולה מידי חודש, אך איך אני יכול לדעת איך וכמה ומה ערכו הנוכחי, מה שגם רציתי לשאול באשכול זה, האם עצם כך שהרכב ניהיה אספנות, רכיבים עולים יותר,? תודה רבה ויבורכו העונים.
-
דודי חימום
מאת asaf.m- 3 תגובות
- 931 צפיות
שלום לכולם ברשותי טרנספורטר שנת 73 מנוע 1700 אוטומטית אני מחפש שניי דודים שמתחברים מ הסעפת לאגזוז. הכניסות של הדודים לסעפת הם אובליות עם אטמים מנחושת. למישהו יש מושג היכן אפשר למצוא דודים כאלה ? לא משנה מאיזה איזור בארץ ! בתודה מראש אסף....
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
צינור דלק דולף 1 2
מאת nitch- 22 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
אתמול במהלך הנעת הרכב, צינור הדלק לאחד הקרבורטורים הזיע קלות. היום זה הפך למעיין המתגבר. ישנה אפשרות להחליף את הצינורות השזורים, או שחזקה עלי להזמין חדש וגמרנו? תודה, ליעד
הודעה אחרונה מאת amitexc, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הולך שם זוג משאבות לכול גלגל ואחרי שהרכב עמד הרבה שנים המשאבות חלודות ולא ניתן לשפץ אשמח לקבל מידע איפה אני יכול לרכוש לי כאלה הרכב שנת 65
הודעה אחרונה מאת potzkin, -
אולדסמוביל
מאת talimini- 5 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
שבת שלום צריך עזרה של מיפרט מלא של אולדסמוביל 88 דלתא 1972 קבריולט
הודעה אחרונה מאת talimini, -
ראיתי.צלמתי,עוד כמה י ימים העלה תמונות ,אופל שדומה לאופל רקורד אבל קופה שמו אופל קומודור,כתוב דגם GS 2.8 משהו יכול לשפוך אור?
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
- 0 תגובות
- 818 צפיות
יומן תערוכות רכב לשנת 2006 +קלאסיות מאת: אילן פ. קישור: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=99671 ינואר 22-17 - תערוכת המכוניות הקלאסיות פאלם-ביץ' - פלורידה , ארה"ב. קישור: http://www.cavallino.com תמונות מהאירוע: ראו קישור: http://www.supercars.net/gallery/119513/375/1.html
הודעה אחרונה מאת turbo, -
שלום אני מחפש משאבת מים לפיאט 850 שנת 70 האם מישהוא מכיר חנות חלפים שניתן להשיג תודה אלעד
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
- 17 תגובות
- 3 אלף צפיות
(דיסקליימר: ביומיים האחרונים חיפשתי בפורומים את המחרוזות: מיני מינור, mini, mini minor, mini cooper. כמו כן חיפשתי הודעות של משתמשים שנשמעו כאילו הם יודעים מה הם אומרים. אני לא יודע שום דבר על מכונאות רכב, על שיפוץ, על רכישת רכב משומש, וגם לא על שחזור. החלטתי לכתוב את ההודעה בפורום הזה כי להערכתי פה אקבל תשובות מאנשים יותר מנוסים, בעיקר בנושא שיפוץ. אם זה לא המקום המתאים נא להעביר) ברצוני לרכוש מיני מינור לשימוש יומיומי. אני מחפש בערך חודש. התכנון הנוכחי הוא לקנות משהו זול ולשפץ בהדרגה. נכון לעכשיו יש בפני שתי אפשרויות. מיני 77' מנוע 1,300 "משנות ה-90", לדברי המוכר. שאלתי אותו אם היא אי פעם התחממה. הוא אמר שלא, ושהתקין לה ונטה נוספת. הוא לא יודע כמה ק"מ נסע …
הודעה אחרונה מאת Noble Savage, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
צהריים טובים. חבר טוב שלי רכש את הרכב הנ"ל. החל משבוע הבא הרכב נכנס לישור קו מאסיבי במטרה להתחיל בשיפוץ במהרה. אני מופקד על הצד המכני ולכן אני זקוק לכל פיסת מידע אודות המנוע, גיר ( אוטומט ) ומערכת ההנעה. המנוע הוא 4 צילינדר והקרבורטור הוא סטרומברג ( 200 ומשהו אני חושב, לא בטוח ). סרטוט של הקרבורטור יעזור מאוד כי הצעד הראשון שאני מתכנן הוא ניקוי. תודה מראש KD
הודעה אחרונה מאת kd2, -
- 0 תגובות
- 930 צפיות
http://www.classicar.co.il/Ads/adDetail.asp?cat_id=14&sub_id=77&ad_id=6126 מי יכול לשפוך קצת אר על הרכב הנ"ל מצבו וכו
הודעה אחרונה מאת potzkin, -
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, מדובר במיני 83' - האזעקה נדפקה (לא עובדת), ולא ניתן להניע את האוטו (המנתק הצתה פועל כל הזמן) איך מסדרים את העניין??? איך מבטלים את האזעקה? בנוסף יש לי חלונות חשמליים ואני חייב לסגור אותם לפני הגשם וזה גם תלוי באזעקה!
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לאנשי החיפושיות שבינינו אני מחפש מיתלה אחורי של פולסווגן(חיפושית.ורייאנט,טרספורטר ישן) הכוונה לציר שהציריה אינו חלק מהמיטלה אלה צירייה עם שני פעמונים מצפה לתגובותכם 0506441016
הודעה אחרונה מאת דורוןא, -
-
- אחראי פורום
- 30 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
לכאורה השאלה שייכת לפורום טכני, אבל הניסיון מראה שבענייני פורדים, ועל אחת כמה וכמה הנעה אחורית, אין על פורום אספנות: אז ברשותי סיירה גיאה מודל 93, מנוע 2 ליטר אוטומטית. למרות יתרונות האוטומט, החסרונות מבחינתי גדולים בהרבה ולכן אני מעוניין להסב את הרכב לידני. איזה גיר יתאים לי? כמובן 5 הילוכים. ראיתי בעבר שחן פרחי המליץ על גיר מסוג MT75 אם איני טועה, האם זה הגיר שהגיע בדגמי ה-1.6 הידניים של הסיירות ? אם כן, האם גיר שבא על מנוע 75 כ"ס יתאים למנוע עם 60-50 כ"ס יותר ? אילו עוד גירים מתאימים, ובמה כרוכה ההסבה ? תודה מראש, ומי שמחפש גיר אוטומטי של גיאה מוזמן לפנות אלי.
הודעה אחרונה מאת jermi, -
-
פתאום אני מגלה שברחוב שלי יש אל קמינו מוזנחת ועזובה באחד מהבתים האוטו מבחוץ נראה סביר אבל המנוע נראה גמור רציתי לדעת על זמינות חלפים אם בכלל כדאי להתעסק עם אוטו כזה המלצות שרשורים וכל פרט שיעזור
הודעה אחרונה מאת השושנים,
-
מי מחובר 65 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 250 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- ofralon
- TLE60
- farkash7
- itzik123
- ברווז
- viper83
- SlowRide
- Ragnar
- Avia
- Aviady001
- arice
- Yuvalino
- ArikB
- דוב המערות
- mcaspi
- תומר ב
- גולדן191
- דאבל קלאצ
- fatboy1340
- Chmimo
- chesh
- Shay Shd Dave
- gpro
- amosbmw
- ays
- פולו,גולף
- אהרן ג
- llaavvii
- om2
- Camaro 92
- laviil
- Tom78
- יגאל פישלר
- blackpolo
- quzzaa
- מחכה
- beresford
- itsik170
- point of view
- yossiaviel
- Tal7
- DC10
- TheArcane
- danbr
- Stav132
- yuvk
- יבגניפ
- אברהם א
- BoazB11
- daniel.asu
- בודק עובדות
- פיזיקאי שימושי
- David32
- Supertigre
- davemustaine87
- Alloytoy
- david3692
- Rongaflugen
- McV
- pooh-bear
- אבי ים
- ברונקו
- falou
- shlomiko
- nglancer
