רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אשמח לקבל נתונים כמו אמינות ,בעיית חלקים ואפשרויות קנייה .לכל היודע על רכב כזה למכירה אשמח לקבל אינפורמציה .
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הרכב מסוג פרינץ ספורט קופה שנת 68 לא מוצא את מס' השלדה? אבי
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
יד שלישית במצב נסיעה. אבי- 050-5644403 רצוי בשעות הערב.
הודעה אחרונה מאת אבי גואטה, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
אז כזכור לכולם, יש לי שריטה לא קטנה לרכבי אספנות בין היתר.. ( ואני שמח בזה ) ולכן בשבוע שעבר קיבלתי עוד לא מעט דגמים, בינהם, 2 היצירות הצרפתיות המדהימות הללו ! 2 יצירות שהקדימו את זמנם בלא מעט זמן הייתי אומר. תהנו... סיטרואן DS 23 Pallas 1973 : נחשפה בשנת 1972 מנוע 2.3 ליטר (תקנו אם טועה), 4 צילינדרים, המספק 130 כ"ס,תיבת הילוכים חצי אוטומטית בעלת 4 הילוכים, מערכת הזרקה אלקטרונית, מתלים הדרופנאומטים הפועלים על לחץ שמן, לכל ארבעת הגלגלים בנפרד, שבזכותם יצא לסיטרואן שם של חברה בעלת נוחות נסיעה ללא תחרות. בנוסף היה לה הגה כוח ופנסי קידמים המסתובבים לכיוון הנסיעה (עם הפנית ההגה). ובלמי דיסק בגלגלים הקידמים. מהירות מירבית של 188 קמ"ש. ונעבור לתמונות : …
הודעה אחרונה מאת SubaMan, -
-
- 0 תגובות
- 994 צפיות
למרות שזה מ-2005... לפניכם קישור לתמונות.... http://www.supercars.net/gallery/119513/382/1.html אבי.נ , תראה איזו יפהפיה הוצגה שם ועוד.....
הודעה אחרונה מאת turbo, -
מנוע
מאת אריאל עזיזי- 0 תגובות
- 657 צפיות
מחפש מנוע לפורד פיאסטה 1100
הודעה אחרונה מאת אריאל עזיזי, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, אני זקוק לבקלית אחורית, צד ימין, לוולבו 144, שנת 74, מאיזור חולון בבקשה. לפנות בה"פ ל- OrSe.
הודעה אחרונה מאת אור .ס., -
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
האם המקור עולה על החיקוי....הישאו שם ה-GT לשווא?... http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3209171,00.html
הודעה אחרונה מאת birkins3, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מחפש citroen dyane 2cv בכל מצב , (גם משופץ) בתודה על כל מידע, במייל או בנייד 0549395570 גלעד
הודעה אחרונה מאת giladr, -
- 5 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
האם למישהו יש טבלאות המרת פלאגים מיצרן אחד לשני? לדוגמא איזה מספר של פלאגים מסוג NGK זהים לאותו הפלאג של חברת בוש או צ'מפיון? אודה מאד לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת barak4*4, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
לחברי מועדון החמש, הטיול לגבעת הרקפות, שתוכנן לשבת, 04.02.06, נדחה למועד מאוחר יותר בשל תנאי מזג האוויר. בברכה סמדר- מזכירות המועדון
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לחברי מועדון החמש, ביום חמישי ה -02.02.06, בשעה 19:00, תתקיים הרצאה באוניברסיטת תל אביב. נושא ההרצאה:" תיקוני רכב אספנות לאחר תאונה". ההרצאה תידון בנושאי שמאות, פחחות, צבע, מכונאות ובהיבטים בטיחותיים וביטוחיים. מרצהמראבי שפייזמן- חבר מועדון החמש. ההרצאה תלווה ובכיבוד קל. אנא הירשמו להרצאה בשעות הפעילות או השאירו הודעה במשיבון עד יום ה'. מיקום ההרצאה: אולם 103, בנין ללימודי הנדסה, הפקולטה להנדסה, אוניברסיטת תל אביב. משך המפגש כשעה וחצי. מהשעה 18:30- 22:00 הכניסה אפשרית רק משער 4 , שבסמוך לו ישנו חניון .…
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
איך מתחילים עם ענתיקה 1 2 3
מאת gorenziv-
- אחראי פורום
- 33 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום חברים. הרעיון של לשפץ רכב, אפילו שיפוץ חלקי ברכב שהוא לא ענתיקה המושלמת (נניח, וולוו 75) מעלה בי כבר זמן רב התלהבות וריר קל בפינה השמאלית התחתונה של הפה. אני ר לא בטוח איך נכנסים לזה, מה עושים, עלויות, הדרכות ובכלל - איך מתחילים עם זה? בתודה...
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
טוב, אז הוכחתם שאתם מכירים כמה סוגי רכבים. עכשיו זה הזמן לגלות מה יהיה בעוד מספר שנים, כאשר הראש יקריח, הכרס תגדל והעיניים יחלו למצמץ מול כל וספה, כדי להבדיל בינה לבין יגואר. על כן, יצאתי ביוזמה חדשה, לראות כיצד תסתדרו לזהות את דגמי המכוניות, גם שעיניכם לא במיטבם, ולהקשות קצת. לזוכה יוענקו משקפי ראיה ומלגה בכיוון אחד ב"משען". תהנו אבי .פ.
הודעה אחרונה מאת Tazio, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
האם מישהו יודע וגם יכול להגיד לי איפה מס' השלדה ברנו 4 ?
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
- 13 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אחרי 25 יום בגוש יצאו גם קצת תמונות של כלי רכב מעניינים הפלסטינאים אומנם "איכזבו" והם נוסעים לרוב במוניות צהובות חדשות (ציפיתי ליותר הפתעות) אבל המשאית מהתמונה הראשונה עודדה קצת יש עשרות כאלה שנראות בדיוק אותו דבר.
הודעה אחרונה מאת אומי5, -
- 5 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מחפש חלקים לפיגו 304 שנת 72 דחוף
הודעה אחרונה מאת TheGhost, -
- 7 תגובות
- 3 אלף צפיות
מתוך לוח Yad2: N.S.U PRINZ 1200 חצי אוטומט, שנת 1972, יד 4, 5000 ש"ח, טלפון 050-5350230 (אבי) נא לא לפנות אלי, אין לי קשר למוכר. המודעה נמצאת בלוח רכבים פרטיים, תחת "אחר" בקטגוריית "יצרן". נ.ב. מי שהולך לבדוק אותה, מוזמן לגלות לי בסוד מה יש מתחת לכיסוי שמימינה...
הודעה אחרונה מאת ofurst, -
- 1 תגובות
- 939 צפיות
79 78 אחוריים ואת הפנסים של אורות החניה ואיתות קידמי ימין ושמאל חדש באריזה סובארו מקורי ועוד כמה בקליות מי שמעונין שיצור קשר בפרטי לפנס אחורי הוא מבקש 150 שח ממה שהספקתי להבין
הודעה אחרונה מאת ofurst, -
- 14 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכם, הרדיאטור בפיג'ו שלי 504SR אוטומטית שנת 1983 רקוב ונוזל. ניסו לתקן אותו ללא הצלחה. גם הרשת שלו רקובה וגם האמבטיה התחתונה רקובה. (האמבטיה שאליה מחוברים צינורות השמן של תיבת ההילוכים האוטומטית). בחיפושי לא מצאתי רדיאטורים כאלה אלא רק רדיאטורים לגיר רגיל. האפשרות של להעביר את האמבטיה התחתונה לרדיאטור של גיר רגיל ניפסלה כי כאמור היא רקובה. 1. האם אתם יודעים היכן אני יכול להשיג רדיאטור לרכב כזה ? (בבקשה כאן בארץ ולא ברשות הפלסטינאית או EBAY). 2. הציעו לי להרכיב רדיאטור חדש של גיר רגיל (שכאמור אין בעיה להשיג כזה) ולהוסיף רדיאטור קטן נוסף רק על מנת שיקרר את השמן של הגיר האוטומטי. מה דעתכם על ההצעה הזאת? תודה, שלו.
הודעה אחרונה מאת shalevho, -
נמכרה 144 בורדו 1 2
מאת jlavi2002-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
הוולו 144 שהייתה ברשותי שנתיים ועשתה קצת מעל 10000קמ נמכרה לפני שעתיים. צריך לבדוק איזה חלפים מהמלאי יתאימו לוולו 164.... מחיר המכירה- פחות מהשווי (להערכתי) האבל היה חשוב לי שהמכונית תמצא בעלים אוהב שינהג בה כמעט יום יום ולכן הוצעה מראש במחיר פשרה ...
הודעה אחרונה מאת ceyal, -
-
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני נוסע לי למוסך בת"א (אני נהג בצבא) ופתאום אני ראיתי את הרכב היפה הזה, ואז נזכרתי שיש לי מצלמה בפלאפון אז יאללה לצלם... הייתי חייב לחסום קצת את התנועה בצילום אז זה היה צילום מהיר מקווה שתזהו... http://img50.imageshack.us/img50/3146/dsc001740ch.jpg http://img487.imageshack.us/img487/9905/dsc001753zw.jpg
הודעה אחרונה מאת moshedj2005, -
- 18 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
ערב טוב לכולם , אני מחפש אסקורט דור 1 או 2 , עם מצב שילדה טוב לא משנה מצב המנוע או סוג המנוע מה שכן , מרכב בעל 2 דלתות , רצוי מאוד אם מישהו ראה/ שמע אחת למכירה או מוכר אחת אנא תעדכנו אותי בה"פ תודה איציק.
הודעה אחרונה מאת gluk, -
-
- אחראי פורום
- 44 תגובות
- 6 אלף צפיות
שלום לכולם, אני חדש בחלק זה של הפורום, ולכן מן הראוי שאציג את עצמי: בן 24, עבדתי במשך כשלוש שנים ביפנאוטו- יבואנית סובארו לישראל במגוון תפקידים רחב, עזבתי את סובארו לטובת השכלה וכיום אני סטודנט לארכיטקטורה ומדריך נהיגה מתקדמת ב"טריגו", חברה העוסקת בהוראת נהיגה מתקדמת על כל סוגיה. כאופנוען מושבע אני פעיל בעיקר בקרב הפורומים העוסקים בנושא, אך מתוקף תפקידי אני קשור לעולם המוטורי שעל ארבע גלגלים קשר הדוק. אודה, כי עולם המכוניות העתיקות חדש לי לחלוטין, והבנתי בתחום מוגבלת. עם זאת מצאתי לנכון לפרסם את דבריי כדי ללמוד מתגובותיכם. לאחרונה נתקלתי בסוגיה מעניינת, בה טענו לפניי כי סובארו אינה יכולה להיחשב כמכונית קלאסית. כמובן שבמכוניות ישנות עסקינן, ולכן מדובר בדגמי ה GLF,…
הודעה אחרונה מאת gluk, -
-
-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
בלבד? לרכב אין מנוע והוא עומד כבר 13 שנים. גם לוחיות הרישוי פורקו והבעלים שטוען שהרכב לא הורד מהכביש לא יודע מה היה מ"ס הרישוי ואין לו שופ מסמכים. במשרד הרישוי אמרו לי ( בטלפון ) שגם אם בעל הרכב יגיע עם מכתב מעורך דין הם לא התיחסו אליו ללא מ"ס הרישוי. מה עושים?
הודעה אחרונה מאת moshe2221, -
-
- 11 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
ג. יפית וכלתה ניצפו יושבות חשופות חזה במכונית סוברו FF במעמד זה הן הצהירו על כוונתן להצטרף למועדון בקשתן כניראה תדחה עקב העובדה שברכב שלהן קיים מרכיב של פסיפלורה בשילדה.
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
-
- אחראי פורום
- 32 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
1977 4.5 v8 auto with hard top also i drove the car 200 miles from upstate new york to jersey for a car that didnt move for 2 years ( only started it up once in a mon th) its a very sharp car steering is good and its a very very fast car after oil , filter and plugs and tires it will be even better a very nice car to drive tons of power
הודעה אחרונה מאת ג'ק, -
-
- 0 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
יצא ספר חדש בנושא גמדא וסברא, נכתב ע"י אספן ישראלי שגר בחו"ל, 84 עמודים עברית ואנגלית, מפרט כ300 דגמים עם תמונות ומחירים. כרגע ניתן לרכישה בEBAY בקצת יותר מ35$ http://cgi.ebay.com/NEW-Gamda-Sabra-detailed-book-pictures-prices_W0QQitemZ7004309812QQcategoryZ223QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem על גמדא וגם על הכותב ניתן ללמוד כללית בקישור הבא, הכתבה פורסמה לפני כחצי שנה (לפני שיצא הספר) http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?itemNo=594761&contrassID=2&subContrassID=7&sbSubContrassID=0 כל הכבוד לאספן שישב, ליקט, תיעד והוציא את המידע לאור, כן ירבו!
הודעה אחרונה מאת IL 2CV CLUB, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
יש למישהו מושג אולי מאיפה אני יכול להשיג מנוע לאולדסמוביל שנת 88 נפח 3.8 הדגם נקרא קאטלס סיירה ניראה לי או דלתא רויאל אני פשוט ממש לא זוכר תודה מראש סהר אפשר להשאיר ה'פ
הודעה אחרונה מאת אונו1.6, -
-
- 16 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
כאן ניתן לראות כמה המצב היה גרוע, כל האוטו פשוט היתפרק בידים. היה כמה פעמים שרציתי לזרוק אותה.. אבל בכל זאת שיפצתי. תמונות אחרי השיפוץ בקרוב מאוד. בחרו בקטגוריה לפני השיפוץ. www.fiat127.hevre.co.il יום מהנה גיא.
הודעה אחרונה מאת גיא127,
-
מי מחובר 51 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 258 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- שביט
- falou
- גרנד פריקס
- motior
- David32
- eyalgr
- נירו72
- yossiaviel
- רועי5
- לירון .ה.
- פיטר גריפין
- Amitbak
- NEW10
- discoTD5
- Pavlik
- Coresh
- guy.a
- fishmanl
- llaavvii
- jpex
- yohai71
- Tal7
- GTI33
- yor2
- natco
- zvit
- yoav911gt2
- אלעדית
- Johnathan
- ELI001
- viper83
- _slayer_
- memilavi
- bv12
- הרקוליטו
- yahaga
- danbr
- רכב פשוט ואמין
- אברהם א
- SurfHigh
- RedLabel
- fatboy1340
- גולדן191
- vigi
- שחר 1
- DareDevil
- סולל הדרך
- itaimoto
- Ragnar
- danielos
- avargel
