Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו - מכונית קלאסית או לא?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7446 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מסתכן עכשיו בנידוי, אישפוז כפוי וסקילה אבל, למיני, לחיפושית ולפורד אסקורט, ישנה הגדרה שונה מרכב קלאסי, אולי באמת יש להפנות את השאלה, מהי רשימת הרכבים הקלאסים, ומהי הגדרתם? לממוחים...אני בטוח שתהיה יותר מתשובה אחת-רן

עכשיו אני סקרן.... מה דעתך על הפרינץ 1000? האם היא רכב קלאסי? (לאחר שתענה ואני מבטיח לא לנטור טינה ויהי התשובה אשר תהיה :wink: , אני אענה מה התשובה ה"פורמלית")... :)

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סתאם ליידע כללי בנוגע ללאונה....

בארץ ישנם שני דגמים: GL ו DL .

בחו"ל הרכב קיים ב לא פחות מ 13 דגמים שונים (בכל שנה אותם הדגמים) משנת 85 ועד 94.

כלומר 9 שנים לא שינו כמעט כלום ברכב (אותם 13 גירסאות שונות בכל שנה) למעט הצתה לאלקטרונית ושסתומים הידראולים.

 

משהו מכיר דגם של רכב שרץ יותר מ 9 שנים?

זה מה שנקרא: מיליארד סינים לא טועים , הרכב מנצח לא מחליפים.

 

שבת שלום לכולנו.

פורסם

אני מוכן להזמין לאבטיח עם בולגרית על חשבוני את הבחור שלא יסתכל אחורה עוד 20 שנה ויאמר "אני לא מאמין שמכרתי את הדי אל האוטומטית שלי."

 

אני בטוח שרבים שאמרו זאת לפני30 שנה על ה-פיאט 600/פרינץ 1000/מיני/פורד קורטינה/רנו 4 או דופין ועוד ועוד ועוד.

 

אבא שלי, שיחיה, היה בעל דופין מתפרקת וטייל איתה בכל רחבי המדינה. כל חיי שמעתי ממנו כמה הוא שנא את המכונית הזו ואיזה מגעילה היא הייתה (הנעת מנואלה וכו'). עד לתערוכת המכוניות בחנוכה בו הוא ראה דופין משופצת. הוא לא הפסיק להתרגש ושינה את דעתו ב180 מעלות.

 

לשיפוטכם.

 

אבי .פ.

:shock:פג'ו 205 ג'ונייייר 3 דלתות - אספנות בשנת 2021 :shock:
פורסם
עכשיו אני סקרן.... מה דעתך על הפרינץ 1000? האם היא רכב קלאסי? (לאחר שתענה ואני מבטיח לא לנטור טינה ויהי התשובה אשר תהיה :wink: , אני אענה מה התשובה ה"פורמלית")... :)
הפרינץ, היא נושא מעניין בגלל בליעת ע"י וולגספאגן מחשש לתחרות מבית... ובגלל כמה יצירות מוטוריות מיוחדות בינהם דו גלגליות, מנוע מקורר אוויר דוגמת הפיאט 500 (קלאסית) הרי שהיא ממוקמת כקלאסית

בסולם השושנים-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
סתאם ליידע כללי בנוגע ללאונה....

בארץ ישנם שני דגמים: GL ו DL .

בחו"ל הרכב קיים ב לא פחות מ 13 דגמים שונים (בכל שנה אותם הדגמים) משנת 85 ועד 94.

כלומר 9 שנים לא שינו כמעט כלום ברכב (אותם 13 גירסאות שונות בכל שנה) למעט הצתה לאלקטרונית ושסתומים הידראולים.

 

משהו מכיר דגם של רכב שרץ יותר מ 9 שנים?

זה מה שנקרא: מיליארד סינים לא טועים , הרכב מנצח לא מחליפים.

 

שבת שלום לכולנו.

סוזוקי סוויפט, סקודה אוקטבייה, שברולט קפריס קלאסיק (1977-1989)\ מרצדס סידרה S שרצה לאורך כל שנות ה-80, ב.מ.וו. סידרה 3 (1983-1991), מזדה 121 (קיה פרייד), מיצובישי לנסר (צ'אמפ). בטח שכחתי כמה.

 

בד"כ שיצרן לא משנה דגם לאורך זמן, זה נובע מרמת מכירות גבוהה או מחוסר תקציב לפיתוח.

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם

אפשר ליזקוף ליצרנית היפאנית הזו הרבה פלוסים, היא אחת החברות היפאניות בעלות האומץ לעשות דברים, אם מבחינת עיצוב (דיגמי ה FF ודיגמי ה "כריש" או ה"ספורט" עם זימי הכריש), או מערכות ה 4X4 שלא היו נהוגות ביצור סידרתי באותה תקופה ובמיוחד במכוניות זולות... אכן חברה עם תעוזה, דבר שלא רואים הרבה אצל היפנים (באותה תקופה, שנות ה 70 בהן הן נחשבו לחברות "חיקוי" וניתפסו בכל העולם כחקיינים זולים)...

עוד סיבה (טובה) שאני חושב שמגיע לסובארו להיות "מכונית קלאסית" כאן בישראל היא הסיבה שהם היו היחידים שעמדו מול החרם הערבי, שאר החברות היצטרפו רק אחרי 10-15 שנים מאוחר יותר, לאחר שחברת סובארו פילסה להם את הדרך....

 

לדעתי, חובה להנציח את הזיכרון הזה, כי כיום אנו רואים 90% מהמכוניות הפרטיות שמיסתובבות בכבישים מתוצרת יפאנית, אבל לא תמיד היה כן המצב... ולכן חשוב לשמר את המורשת הזו...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
עוד סיבה (טובה) שאני חושב שמגיע לסובארו להיות "מכונית קלאסית" כאן בישראל היא הסיבה שהם היו היחידים שעמדו מול החרם הערבי, שאר החברות היצטרפו רק אחרי 10-15 שנים מאוחר יותר, לאחר שחברת סובארו פילסה להם את הדרך....

 

גילי

אני כמובן בדעתך.

השאלה היא, האם סובארו יכולה להיות "קלאסית" גם בשאר העולם שלא סבל מחרם ערבי.

הרי בשאר העולם לצידה של סובארו לא עומדת זכות זו.

והנה אני חוזר לשאלת המפתח ממנה התחלנו: מהי, לע*&זל, ההגדרה האמפירית היחידה למכונית קלאסית? היש כזו הגדרה?

פורסם

ההונדה הבאה פוטנצאלית להפוך לקלאסית-

CRX_m.jpg

 

זה שכל יצרני המכוניות המודרניות חוזרות לעיצובי העבר ושמות מיתולוגיים-מה זה אומר, שנגמרו רעיונות העיצוב, או שהדגמים מהעבר יפים יותר?

לכתבה כולה:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3206838,00.html

 

כניראה שללקוחות נימאס מהעיצוב המשעמם והשיגרתי......רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
ההונדה הבאה פוטנצאלית להפוך לקלאסית-

CRX_m.jpg

 

זה שכל יצרני המכוניות המודרניות חוזרות לעיצובי העבר ושמות מיתולוגיים-מה זה אומר, שנגמרו רעיונות העיצוב, או שהדגמים מהעבר יפים יותר?

לכתבה כולה:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3206838,00.html

 

כניראה שללקוחות נימאס מהעיצוב המשעמם והשיגרתי......רן

אני בספק אם מישהו מהיצרנים חוזר לעיצוב העבר ולו רק מסיבות של אווירודינמיות, תקני זיהום אוויר וצריכת דלק. ביום שסיטרואן תרים את הכפפה ותחזיר לנו את עיצובי העבר המפוארים (אני גם מוכן לכת על קטן...בלי DS, אבל לפחות בסגנון ה XM. מזה ה C5 הזאת??????) אני אלעס את מיכל הדלק של האופנוע שלי.

 

לגבי שמות - מסיבות שיווקיות גרידא. נוסטלגיה תמיד מוכרת טוב. עוד יבוא היום שהונדה תחזיר את ה NSX האגדית, בצורת משפחתית סדאן 1.6 שתישא שם זה במטרה למכור יותר.

פורסם

אני מוכן להתחייב בזקני האדום, שבעוד 30-40 שנה יהיה גם מישהו שישפץ סובארו אימפרזה 1600 (ובוודאי את ה- 4X4 טורבו...), ואפילו, רחמנא-לצלן, מאזדה לאנטיס... במחשבה שניה, זו לא התחייבות חזקה במיוחד - לא בטוח שאני אהיה בסביבה בעוד 40 שנה, ואם כן, הזקן כבר לא יהיה אדום אלא לבן...

 

בברכה,

 

קובי

אל תתחייב... בעוד 40 שנה, ובטח בארץ, כנראה שלא יישאר זכר לא ממזדה לנטיס, ובטח לא מסוברו אימפרזה טורבו - היום, לצערינו, יש את מה שלא היה לפני 40, 30, 20, ואפילו 10 שנים לפני- מודעות גדולה ביותר למיחזור ברזל, בעקבות המחירים המטורפים, יחסית לזמנים ההם, שמקבלים עבור הברזל במישקל. אם פעם הפינוי הגרוטאה היה עולה הרבה יותר, ממה שאפשר היה לקבל עבורה, אם בכלל, אז היום יש הרבה, שיפנו אותה בשמחה, ואפילו "תמורת תשלום סימלי"!

 

ואגב, אפרופו מזדה לנטיס - אני בהחלט חושב, שיש לה מקום חשוב בהיסטוריה הישראלית, ולו רק בגלל, שהיא, אני חושב, הייתה הרכב הליסינג ההמוני ביותר בארץ עד לא מזמן! ואני אישית ממש לא מחסידיה, אבל הייתי רוצה דווקא לראות אותה באוסף שלי, אבל בעוד 40 שנה - מה שלא יקרה, כנראה...

על הסוברו אימפרזה טורבו אני אפילו לא מדבר-:yum: :yum: - אותה דווקא הייתי רוצה לראות ב"אוסף" שלי עכשיו, כבר אתמול!:twisted:

 

ובלי קשר - חלק גדול ממכוניות, שהיום נחשבות "קלאסיות", לפחות בארץ - אף אחד לא ממש חשב עליהן ככה בזמנם - מישהו בשנות ה-50 החשיב את ה-בל-אייר, למשל, לקלאסית בארה"ב? וגם המוסטנגים, אני לא ממש בטוח!

אבל היום?

 

אז, הכל שאלה של ההשקפה. זה כמו באהבה - אין חוקים ברורים...

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:


×
×
  • תוכן חדש...