Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו - מכונית קלאסית או לא?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7450 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אל תתחייב... בעוד 40 שנה, ובטח בארץ, כנראה שלא יישאר זכר לא ממזדה לנטיס, ובטח לא מסוברו אימפרזה טורבו - היום, לצערינו, יש את מה שלא היה לפני 40, 30, 20, ואפילו 10 שנים לפני- מודעות גדולה ביותר למיחזור ברזל, בעקבות המחירים המטורפים, יחסית לזמנים ההם, שמקבלים עבור הברזל במישקל.

גנאדי, אל תשכח שהיום, בניגוד לאז, נמכרו מכוניות במספרים הרבה יותר גדולים - מה שמותיר עשרות אלפי יחידות על הכביש ש"מכסות" באיזשהו אופן על כלי רכב שנגנבו או הושבתו.

 

אני בהחלט מאמין שיהיו לאנטיסים עם מספרי אספנות.

חלק מהנהגים "סתם" ירצו לחסוך בעלויות אחזקה וישימו מספר אספנות, ואחרים "סתם" ירצו לשחזר את "הפעם הראשונה"...

 

 

משוגעים...:-P

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
גנאדי, אל תשכח שהיום, בניגוד לאז, נמכרו מכוניות במספרים הרבה יותר גדולים - מה שמותיר עשרות אלפי יחידות על הכביש ש"מכסות" באיזשהו אופן על כלי רכב שנגנבו או הושבתו.

 

אני בהחלט מאמין שיהיו לאנטיסים עם מספרי אספנות.

חלק מהנהגים "סתם" ירצו לחסוך בעלויות אחזקה וישימו מספר אספנות, ואחרים "סתם" ירצו לשחזר את "הפעם הראשונה"...

 

 

משוגעים...:-P

כן... רק שהיא צריכה לחיות 30 שנה, כדי שישימו לה את המספר הזה... ואותה הכמות, שאתה מדבר אליה, נעלמת באותה המהירות, שמופיעה - אף אחד היום לא מתקן/מחזיק מכוניות לאחר התאונה, כי זה פשוט לא משתלם - ישר מפרקים, חלקים יקרים עוד שומרים זמן-מה, כל השאר - ישר לברזלים! מה עוד, שאף אחד לא מעלה על הדעת היום להחזיק מזדה לנטיס בתור הקלאסיקה. אז, אני חוזר, לצערינו, הסיכוי שלה כדגם להגיע לגיל 30 שואף ל-"0" מוחלט! וחבל.

ולגבי ה"פעם הראשונה" - אני די בטוח, שהמזדה ההיא (2002) כבר לא בין החיים....:?

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם
מה עוד, שאף אחד לא מעלה על הדעת היום להחזיק מזדה לנטיס בתור הקלאסיקה. אז, אני חוזר, לצערינו, הסיכוי שלה כדגם להגיע לגיל 30 שואף ל-"0" מוחלט! וחבל.

את זה גם אמרו על האסקורט, הקורטינה, הקדאט, החיפושית ועוד כל מיני מכוניות עממיות בזמנו שהיום יש דו?דה רצינית להשיג אותם. אני אישיתי מכיר מישהו שמצטער מאוד שמכר את הבננה-קופ?ה שלו. למרות שהיא הייתה אסקורט 2 רגילה לחלוטין (ויוצרה בארץ הנכונה)

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

פורסם
את זה גם אמרו על האסקורט, הקורטינה, הקדאט, החיפושית ועוד כל מיני מכוניות עממיות בזמנו שהיום יש דו?דה רצינית להשיג אותם. אני אישיתי מכיר מישהו שמצטער מאוד שמכר את הבננה-קופ?ה שלו. למרות שהיא הייתה אסקורט 2 רגילה לחלוטין (ויוצרה בארץ הנכונה)

ידידי, ושוב -אל תשווה מצב של פעם עם מצב של היום! ואני מדגיש: לא את הגישה - נכון, כמעט כל אוטו "עממי" לא נחשב בזמנו לקלאסי, אבל את המצב ה"שוק": לפני כנה שנים, לא הייתה כל בעיה, ש"גרוטאה" תעמוד כמה שנים בחוץ, מבלי שמישהו יגע בה, ולו כי זה פשוט לא היה משתלם לאף אחד.

היום - גם החלקים עולים בטירוף, וגם הברזל גולמי, מה שגורם לכל, מה שניתן להזיז- להיעלם!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

רן - די עם התמונה הזאת - אני מבינה שאתה אוהב בחורות מעשנות, אבל לא TIME!!!

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

:roll:

בסדר, השתכנעתי.

 

תעלים את זה :wink:

 

 

 

zvika_pick.jpg

השתכנעתי גם אני, מיצטרף בשימחה לבקשה.:roll:

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם
בסדר, השתכנעתי.

 

תעלים את זה :wink:

 

 

 

zvika_pick.jpg

אתה לא מאמין!!!

אני פותח את השירשור הזה, קורא תגובה שלך, ובדיוק יש ברדיו שיר "הרקדן האוטומטי"!!!

איזו טלפטיה!:shock:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

עידן, גנאדי די צודק, כמה מיצובישי לנסר במצב טוב יש היום על הכביש? אל תשכח שהוא היה הלאנטיס של תחילת שנות ה90, עכשיו לך לשנת 2020 - כמה לאנסרים אתה חושב שתראה על הכביש?

הסיכוי שלנסר תגיע לשנה הזאת די נמוך, מכיוון שיש היצע יותר גדול של דגמים, לא יהיו רבים שיחליטו שזאת המכונית בשבילם, המכוניות היום נראות שונה מלפני 30, פעם המבחר היה מצומצם יותר הכמויות היו קטנות יותר והביקוש היה גדול יותר.

ב 2028 נראה מה יעלה בגורל הלאנטיס.

haters will hate

פורסם

אגב גם הטרנזיט בעיצוב הקודם שרד הרבה שנים (אני לא סגור על כמה) .

 

אני מאמין שלא ישרדו כמעט מכוניות מימינו כדי שיהיו אספנות ,בכל אופן לא מהרכבים הפשוטים.

היום אנשים קונים רכב לשנה שנתיים ומחליפים ,כך שאין להם את החיבור לרכב שאחרי 10שנים קשה למכור /לזרוק.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
אגב גם הטרנזיט בעיצוב הקודם שרד הרבה שנים (אני לא סגור על כמה) .

 

אני מאמין שלא ישרדו כמעט מכוניות מימינו כדי שיהיו אספנות ,בכל אופן לא מהרכבים הפשוטים.

היום אנשים קונים רכב לשנה שנתיים ומחליפים ,כך שאין להם את החיבור לרכב שאחרי 10שנים קשה למכור /לזרוק.

בדיוק! במיוחד ב"עידן הליסינג"! היום, כל מה שיש בראש של "הבורגני הטיפוסי" - זה לא "איזה אוטו אני יותר אוהב, ויהיה לי כיף איתו", אלא "איזה רכב יהיה לי כדאי ליקנות, כדי שפחות אפסיד במכירתו בעוד 3 שנים"!

 

ובאשר לצביקה פיק - אני דווקא חושב, שהוא מוצג אספנות מפני עצמו, ומגיע לו כל הכבוד על זה, ששרד כ"כ הרבה שנים בתחום, ועדיין מישהו מעלה את התמונה שלו וחושב, איך להעלים אותו!:wink: תודו, שלא רבים זוכים בכבוד הזה!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:


×
×
  • תוכן חדש...