רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 29 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
לחברים שלום 1. הורדתי היום שני שרשורים שעסקו בפירסומת למשרד עו"ד ולחברת הסעות. לתשומת לב כולם, להבא זה לא ייגמר רק בהורדת השרשור. מי שמעונין או מעונינת להמליץ על בעל מקצוע בתחום האספנות מוזמן לעשות כן ואני סומך על החברים שזה לא יחרוג מהגבול בין המלצה נלהבת ופרסומת. 2. כידוע לכולנו יש אפשרות לערוך הודעה במשך זמן מוגבל לאחר פרסומה. מאידך לי, כמנהל הפורום אין הגבלת זמן. אלה שחשים שחיוני לשנות הודעה שהם כתבו מוזמנים לשלוח לי ה"פ עם הלינק והנוסח המוכן לשינוי ואעזור להם ברצון. שבת שלום בני
הודעה אחרונה מאת מועדון סאאב, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=100251
הודעה אחרונה מאת ariebz, -
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שבת שלום - יש למישהו מושג על מרצדס "FIN TAIL" למכירה? המדובר בדגם שעד שנת 1966, עם 2 כנפיים קטנות מאחור.
הודעה אחרונה מאת gluk, -
- 3 תגובות
- 917 צפיות
...על גילי : http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3204295,00.html ישי
הודעה אחרונה מאת redroze, -
-
- אחראי פורום
- 30 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
אז לפני כמה שבועות בישרתי לכם בששון ובשמחה על הגשמת חלום הילדות שלי, פלקון 1960. אבל בחלומי היא אדומה ומה שקניתי היה ורוד. אז היום נסעתי לשדרות לראות אותה לראשונה בצבע אדום. יש עוד הרבה עבודה על הרכב אבל מה שלא עושה הצבע עושה הצבע...
הודעה אחרונה מאת rallye106, -
-
אספנות פולנית
מאת Yishay-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
צולם ביום חול לא בין 7 ל-9 ...בפולין ד"א , ראיתי גם אופנוע NSU נוסע ולא הספיקותי ישי
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
חצי סוסיתא
מאת Yishay- 1 תגובות
- 976 צפיות
חצי סוסיתא או שאולי חצי רום. צולם בעמק הירדן ישי
הודעה אחרונה מאת אומי5, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אתמול שודר הסרט בערוץ 10 . אהבתי מאד את הרכב ואני מבקש לדעת עוד פרטים אודותיו.
הודעה אחרונה מאת V8_וחצי, -
- 2 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום. רציתי בבקשה לדעת מהו סדר המחירים של ייבוא רכב מארה"ב.. רכב בסדר גודל של עד 5000 דולר.. וגם מהו סדר המחירים של מס ההכנסה לגבי רכב בסדר גודל המחרים הנ"ל.. וכמה עולה להפוך את המספר שלו לישראלי... בקיצור כמה עולה לייבא רכב מאה"ב שיהיה רשום ושיהיה ניתן לסוע בו במדינתינו... תודה מראש לאל העונים והעוזרים.
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
-
- אחראי פורום
- 25 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום לכולם. ישבתי וחשבתי לעצמי, מאות אנשים, שונים לגמרי, שהסיבה היחידה לקשר שלהם אחד עם השני, היא האהבה למכוניות אספנות. החלטתי לפתוח את הסקר הזה לאור האוירה העכורה מעט בפורום שגדוש לעיתים בריבים והתגוששויות. אולי כך נזכר מדוע כולנו כאן. למרות שנפתחו סקרים דומים בעבר, אין סיבה שלא נרענן שורותינו ונתוודע שוב לאותה סיבה, שבגללה כולנו בעצם כאן. אתם מוזמנים לכתוב את הדרך שלכם לאספנות ולשתף כיצד הכל התחיל. ( אין צורך להסביר כמה שאנו אוהבים וכמה שיש מיוחדות באותן מכוניות, שכן כולנו באותה סירה- העניין הוא בסיפוריכם המרתקים) בברכת שרשור פורה, מועיל ומעניין. אבי .פ.
הודעה אחרונה מאת gluk, -
-
- 1 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
תודה מראש יוסי
הודעה אחרונה מאת DrorBANANA, -
- 19 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
בהמשך לשרשור הזה: https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=99731 התכנסנו היום, חברי הפורום דרור, עידן ואנוכי, עם מטרה אחת ברורה. לראות עשן מהאגזוז של הלוטוס. שיהיה שחור (בסגנון עדות היאשה), לבן או כחלחל (בסגנון עדות הז'וליה), העיקר שיהיה. ראשית החלפנו שמן, ודרור ניקה את הפלאגים באדיקות. ניגשנו לבדוק ניצוץ, נותנים בסטארטר, וניצוץ אין. "הי! יש כאן חיבור בסוויץ' שנתלש" אמר עבדכם, וחיבר אותו, ומערכת החשמל של הרכב קמה לחיים. נותנים סטארטר, וניצוץ אין. דרור מפרק מפלג, מנקה משפצר ומלטש, ואפילו יש ניצוץ בתוך המפלג. נותנים בסטארטר, וניצוץ אין. עוד כמה סיבובים כאלה, וניצוץ יש, אבל רק ברגע שעוזבים את הסטארטר. דרור מגרד בפדחתו, מביאים מולטימטר, ומגלים, ש…
הודעה אחרונה מאת Noble Savage, -
- 13 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אהלן חברי פורום אספנות . שאלה לי אליכים בנוגע לרכב אספנות מיוחד מאוד - השלבי קוברה. מי שהשם אולי לא מדבר אליו אז התמונה בטוח כן : http://www.azimut2001.com/images/sfondi/auto/shelby_cobra.jpg אך איזו אגדה ... אז למה אני כותב לכם את כל זה? בגלל משהו קטן שרציתי לשאול אותכם. חבר שלי ראה את הסרט XXX 2 , ואמר שהאוטו מככב שם. אומרים בסרט שהרכב עולה חצי מליון דולר , אז ביררתי את העיניין באיביי והם נסחרים בכ30-40K $ . לא בטוח שזה לא רפליקות אבל בכל זאת , על רוב אותן קוברות שנמכרות ב35K $ לא כתוב שום דבר שקשור לרפליקה. http://search.ebay.com/search/search.dll?sofocus=bs&sbrftog=1&from=R10&fstype=1&catref=C6&satitle=shelby+cobra&a…
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
מחפש מוסטאנג 64-68 1 2 3 4
מאת dani peugeot-
- אחראי פורום
- 47 תגובות
- 8.6 אלף צפיות
שלום! מוסטאנג בין השנים 64-68 4 צילינד (ידוע לי שיש כאלה). זה לא בישבילי אבל אם מישהו מכיר רכב כזה אפשר להשאיר בה"פ
הודעה אחרונה מאת STANG, -
-
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לחברי מועדון החמש, מועדון האופנועים הישראלי עורך מסיבת הוקרה לטוביה ליבוביץ על פועלו למען קהילת האופנוענים בישראל. טוביה כיהן כיו"ר מועדון האופנועים הישראלי ב- 11 השנים האחרונות, פרש מתפקיד היו"ר בספטמבר 2005, אך לא פרש מפעילות במועדון לצד שאר הפעילים. כל החברים שמלווים את טוביה לאורך שנים אלו, מוזמנים להשתתף במסיבה שתתקיים ב- "ג'וליאני" ברח' הצפירה 10, תל אביב (מול ה- DOME) ביום רביעי, 25.1.06 החל משעה 21:00. כרטיסים למסיבה ניתן לרכוש עד לתאריך 22.1.2006 כרטיס הכניסה כולל כניסה למסיבה, שתיה ואוכל חופשי (הכניסה למקום תהיה עפ"י רשימת משתתפים). עלות כרטיס מסובסד למסיבה לחבר מועדון ולבת/בן זוג � 35 ¤ על…
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
- 1 תגובות
- 961 צפיות
למישהו יש 9 מיליון ש"ח [בקירוב]... אגב, רוב הצעצועים שם.. טוב למעט כיסא המפלט.. פרטים בקישור.. http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/4633986.stm
הודעה אחרונה מאת Tazio, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
למכירה. טרנזיט 86 מנוע 2000 גיר רגיל. טסט נגמר לפני חודש. במצב נסיעה,במצב כללי טוב. לרציניים בלבד. 3000 ש"ח. ,נא לשלוח הודעות פרטיות בבקשה.
הודעה אחרונה מאת onimrod, -
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
גיר למוריס מישל 0528717798
הודעה אחרונה מאת רותם גולן, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 873 צפיות
אני צריך את המידה של גובה המנופים בפלטת הלחץ של הקלאטש. אולי מישהוא יודע?והאם מודדים כשהיא מפורקת או מורכבת על הפליויל?
הודעה אחרונה מאת potzkin, -
- 4 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
הי נימצא בשלבי שיפוץ ואין חלקים חברים לחפש במחסנים ובחצרות תודה מישל גולן
הודעה אחרונה מאת rally205, -
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם!!! מי מכם יודע היכן אפשר להשיג פלטינות ? השבוע נזכרתי שאין לי פלטינות ספייר,ואני חושב שכדאי שיהיה. תודה מראש, לירון
הודעה אחרונה מאת XOFIRX, -
- 2 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
האם מישהו מכיר את הרכב, האם היו הרבה כאלה בארץ שווה להשקיע בשיפוץ כללי? כל מידע יכול לעזור.
הודעה אחרונה מאת lior_baruch, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
if anybody want to buy a car in the us , i can help or even do it for u im located in jersey and my uncle has a big cars bussnius so i can help
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אתמול התברכתי בעוד חיפושית לאוסף הקטן שלי. היא גרמניה,מודל 72,מיד ראשונה(!),מנוע 1300.צריכה לעבור שיקום קל.מכני,פנימי וקצת חיצוני.אבל יש לה אחלה בסיס. עוד פרטים ועדכונים בקרוב!בינתיים קבלו תמונה שלה. עריכה-לא מצליח להעלות תמונה שלה.
הודעה אחרונה מאת SilverCivic, -
-
- 2 תגובות
- 924 צפיות
לפני מספר חודשים מישהו העלה הודעה בצרוף סרט בו מראים מיני נוסעת על שני גלגלים במסלול מרוץ. אודה לעזרתכם למציאת הסרט. תודה שגיא
הודעה אחרונה מאת Sagie Keinan, -
- 6 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
סתם נראה ממש פסיכי אז החלטתי להעלות את התמונה.. המנוע בדרכו למחסן לצורך ישור קו...
הודעה אחרונה מאת potzkin, -
-
- אחראי פורום
- 24 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
בעקבות הודעה שפורסמה בשרשור אחר החלטתי לפתוח את הדיון הבא: האם מותר או אסור לגעת ברכבים במפגשים ובתצוגות? מה דעתכם? יש הבדל בין ליטוף רכב לבין ניסיון לפתיחת הרכב בצורה אגרסיבית. יש הבדל בין ליטוף רכב לבין שבירת אנטנה (למה אנשים צריכים לנגוע בה??). יש הבדל בין ליטוף רכב לבין הישענות על רכב כשהניט של הכיס בג'ינס שורט את הצבע. יש הבדל בין ליטוף רכב לבין ישיבה על הרכב ישיבה על מכסה מנוע/בגאז' כשהרגליים על הפגוש. יש הבדל בין ליטוף רכב לבין הישענות על רכב כשמחזיק המפתחות בכיס והמפתחותת מחוץ לכיס שורטות את הרכב. אני אישית מעדיף שלא יגעו לי ברכב. נכון יש אנשים שוואלה רוצים רק ליגוע אבל, הטבעת משאירה סימן על הרכב, הניסיון המר עם הסוג של האנשים שעושים נזק לא בכ…
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
יש לי שאלה האם יש הבדל בין המנוע שיש בסובארו leone בשנים 81-84 לבין סובארו dl בין השנים 85-93 כי לי נראה שלא או שזה מנוע ea71 או ea81 ואתה המנוע 1.3 אני לא יודע את הסוג או שיש עוד סוגים של מנועים בשנתונים האלה
הודעה אחרונה מאת עמי, -
-
אחרי שעמד 6.5 שנים ללא ניע וזיע, אני מעוניין להניע את המנוע של הלוטוס. מסיכום של כל מיני הודעות בפורומים (כאן ובlotuselan.net), הגעתי לפרוצדורה הבאה, אשמח אם תוכלו לתקן ולהוסיף. פתיחת הפלאגים, וריסוס נדיב פנימה של WD40/ תערובת סולר ושמן, ואז מנוחה של כמה ימים עם התערובת. ריקון השמן מהעוקה, ומילוי חדש. כעת לשחק עם המנוע קדימה אחורה (דרך הקארנק או בהילוך משולב ודחיפה קלה?). בנוגע לדלק, ראיתי במס' מקומות המלצה להשתמש במיכל המורם מעל הקרבורטור, המכיל דלק טרי. במקרה דנן, ישנם שני קרבורטורים. להתחבר עם צינור יחיד למשאבת הדלק, או ליצור פיצול שיוביל דלק לשני הקרבורטורים? כמו כן, המליצו לי בחום להחליף את צנרת הדלק מהמיכל למשאבה, עקב נטיה שלה לדלוף. סגירה של הפ…
הודעה אחרונה מאת nitch, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לכבוד חברי הפורום שלום רב, בעבר אני זוכר שמישהו פרסם פה בפורום חברה שאתה שולח אליה חלק מסוים והיא דואגת למשלוח, ביטוח, מכס וכו'. פשוט יש חלק דיי גדול שאני רוצה להזמין (מכסה מנוע) אבל כל המוכרים בגרמניה לא מוכנים לשלוח לארץ אלא רק בתוך גרמניה.
הודעה אחרונה מאת redroze,
-
מי מחובר 61 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 241 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- גולדן191
- BoazB11
- BRAVO_SX
- blackpolo
- itaimoto
- Shaike.Zam
- Avia
- Igalz
- danbr
- epiphone
- Rongaflugen
- mikk
- elibaba
- kagan217
- דובצע
- ברווז
- chrono
- מ.צ
- SlowRide
- IsraCar
- Yuvalino
- pooh-bear
- YaronNahum
- llaavvii
- פול-טנק
- צוק
- NAPOLEON
- שביט
- orankohn
- שחר 1
- טויוטה סופרה
- יש לי סילברדו
- GTאי
- falou
- מיץ פטל
- `Infinity
- הצילינדר השישה עשר
- David32
- GKME
- baer
- McV
- Step
- MRobot
- PYA
- פינדר
- mcaspi
- פיטר גריפין
- amosbmw
- borsood
- פונציק
- flytomars
- יבגניפ
- TvrSpee12
- Shay Shd Dave
- yor2
- nglancer
- yd b-4
- הדוקר משידור חוקר
- natco
- Alloytoy
- ALX
