רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 647 צפיות
שלום ברצוני לשתף אתכם במצגת נחמדה מאתר נחמד שקיבלתי באימייל.. המצגת היא על רכבים שנסעו בעבר בכבישי ארצנו.. בקישור לאתר שמספק את המצגת (נוסטלגיה אונליין) בקטגוריה רכב ותחבורה ניתן למצוא תמונות רכבים, פרסומות בעיתוני התקופה, חומר על רוח התקופה מהבחינה המוטורית ועוד.. נחמד ומעניין מאד - לא רק לחובבי אספנות... למצגת לאתר
הודעה אחרונה מאת חיים פ, -
BRASS ERA CAR
מאת Guest AKICHU- 2 תגובות
- 929 צפיות
המורשת ההיסטורית של כלי הרכב מחולקת לעידנים, העידן שאעסוק בו הפעם נקרא BRASS ERA CAR , עידן הפליז, ונקרא על שום התוספות כגון עששיות צידיות וראדיאטורים, העידן מוגדר בין השנים 1890 ועד לשנת 1915, שם נרדף לכלי רכב אילו היה Horseless Carriage - כירכרות ללא סוס, ושם פחות רשמי ובעיקר בארה"ב Pioneer cars על שום שיצגו את התקופה המוקדמת והחלוצית של המוטוריקה , כאשר נסיעה ברכב זה הייתה חוויה מיוחדת ואשר חייבה תיכנון מקדים, הדרכים באותם זמנים לא היו מסומנות, כאשר בחוברות טיולים עתיקות הוראות המסלול היו בסיגנון של " פנה שמאלה ליד החווה של סמית' או בצע פניה בקצה חומת האבנים... בנוסף לאיתגור הניווטי הזה , היה אתגר נוסף לנהג, הוא היה צריך להיות מין צירוף של מכונאי ונפח. לא מע…
הודעה אחרונה מאת Boxer, -
עזרה בזהוי חלפים
מאת Guest shlomimycars- 8 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכולם אני צריך את עזרתכם בזהוי של כמה חלקים אני יודע מה תפקיד כל חלק ושאלתי היא לאיזה רכבים הם שייכים זהוי חלקים אילו לצורך מכירתם ואם משהו מבחין בחלק שהוא צריך הוא מוזמן לצור איתי קשר בה"פ חלק 1 חלק 2 http://img275.imageshack.us/img275/9509/img59804pz.jpg חלק 3 חלק 4 http://img275.imageshack.us/img275/4553/img59892yc.jpg חלק 5 http://img278.imageshack.us/img278/5466/img59909ly.jpg חלק 6 חלק 7 חלק 8 חלק 9 חלק 10 חלק 11 חלק 12 חלק 13 תודה מראש לעונים
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2 אלף צפיות
1. מה לא בסדר במכונית הזו ? 2. ומדוע ? הערה: התשובה "1. היא צרפתיה. 2. כי היא לא אמינה" אינה התשובה הנכונה.
הודעה אחרונה מאת שטנגה, -
-
לאחר חודש ומשהו של ראש באדמה, והצקות רבות לבעלים של האובייקט הנדון בשרשור הזה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=93065 וגם כמה ימים של שושו כל עוד הרכב לא מאובטח, עכשיו אפשר לדבר. ככה מצאתי אותה:
הודעה אחרונה מאת nitch, -
כיוון שסתומים
מאת orm7- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
זקוק לעזרתכם.. בלקבל את מידת כיוון שסתומים למנוע GM 4100 סמ"ק בשסתומי יניקה ובשתומי פליטה... תודה ושבת שלום !
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
שלום לכולם,זקוק למידע בנושא בשביל חבר שנמצא על סף קניה של הרכב הנ"ל. האים הם נפוצות בארץ,זמינות חלקים מכניים וחלקי פח,האים המנוע והגיר מתאימים לדגמים אחרים של פיגו ידוע על רכבים משופצים בארץ? תודה שחר.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
- 13 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
עומדת די קרוב לבית שלי פורד ישנה , במצב יחסית מוזנח . רציתי לשאול אותכם אם היא שווה משהו בכלל? תודה!
הודעה אחרונה מאת spidrman, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
חברים יקרים מונח חדש בפורומנו. הוזז מי הוזז למה הוזז לאן הוזז ששששששששששששששש שקט זה סוד בשקט הועלמו ונאלמו שתי הודעות כאן. למי שיש אינפורמציה בנידון אנא שתפו אותנו ןתודה מראש בני חבר מועדון וותיק
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
-
תמונות, מפגש ת"א 1 2
מאת שביט-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אחרי די הרבה זמן (בחינות אמצע סמסטר), נחמד היה לבוא למפגש ולהכיר עוד פנים חדשות (או עיניים, אירית) מאחורי המסך. איתי, יופי של עבודה על הסוד, פשוט תענוג לעיניים, ואני בטוח שגם לאוזניים... שבת שלום לכוווולם
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
-
- 4 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
בכל מצב, עם רישיונות - לפרטי.
הודעה אחרונה מאת XOFIRX, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכולם קניתי טריומף ארלד 68 זקוק לספר רכב וחלקים מכנים וחלקי פח וביכלל כל מידע יתקבל ביברכה תודה מישל טל 0528717798
הודעה אחרונה מאת דרור, -
-
- 22 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום לכולם. בעבר פניתי לחבריי הפורום בחיפושיי אחר ווספה GS. אני יודע שהסיכויים קטנים,אבל שווה בכל זאת . כל מי שיודע כל פרט,אפילו קטן. מוזמן לפנות אליי כאן או בהודעה פרטית. תודה מראש, לירון *תמונה להמחשה:
הודעה אחרונה מאת ירון פ, -
- 6 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
שלום לכולם, לפני כ-13 שנים הייתה בבעלותו של סבי פורד אנגליה משנת 1962 שמאוד אהבתי בתור ילד. עברו השנים, הרכב נמכר ולי נותרו בעיקר זכרונות. אין לי תמונה של הרכב, סבי אינו בחיים ואבי, שבד"כ זוכר מספרי שלדה בע"פ, לא מצליח להיזכר מה היה מס' הרישוי של האנגליה. לאחרונה נתקלתי באנגליה למכירה משנת 1962 וכמובן שיש בידי את מס' הרישוי שלה. הבנתי שקיימת אופציה דרך משרד הרישוי לבדוק מי היו הבעלים הקודמים של הרכב, כמובן שבמידה והרכב הוא הספציפי שהיה בבעלותו של סבי הוא יירכש. בנוסף- מבין האנגליות שהוצעו למכירה בשנים האחרונות (לפחות ממה שאני נתקלתי) זו הראשונה שאני נתקל בה משנת 1962 כך שזה מוסיף קצת לתקוות שלי. אשמח מאוד אם מישהו יוכל לעזור או להפנות אותי לגורם מתאים. …
הודעה אחרונה מאת דין007, -
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
http://cgi.ebay.co.uk/ESCORT-RS-MEXICO-COSWORTH-MK-2_W0QQitemZ4599473735QQcategoryZ9844QQrdZ1QQcmdZViewItem
הודעה אחרונה מאת עידן ב.מ, -
שיפוץ מרצדס
מאת UFD41- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
כתבה מעניינת על שיפוץ דגם נדיר של מרצדס באתר קולקט אספנות הנה צילום של הרכב
הודעה אחרונה מאת LimP, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
התמונה צולמה מתוך בטאון חיל האויר משנת 58. מישהו מזהה איזה דגם הווספה, ועד איזה שנה הוספות שירתו בחיל האויר (אם בכלל?!).
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=36&SubModelID=328&FromYear=1971&UntilYear=1971&Auto=&EngineTypeID=&fromPrice=&untilPrice=
הודעה אחרונה מאת פוני, -
גיר לחיפושית
מאת דרור- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכל מומחי החיפושיות אני זקוק בשביל ידידה לגיר חצי אוטומט לחיפושית במצב טוב - תקין . עד כמה שאני יודע כל גיר חצי אוטומט מתאים אבל הרכב הוא משנת 72 דבר שני , אולי מישהו מכיר את "חיים חיפושית " מהרצליה ? מישהו אמר ליש לו גיר כזה , אבל אני לא יודע להגיע אליו . תודה מראש ! דרור .
הודעה אחרונה מאת אומי5, -
- 25 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
ערב חקיקת החוק לספורט מוטורי, אין זמן טוב יותר להיזכר בסוללי הדרך. היום יצא לי לעבור במוסך "אלקס" (זו לא שגיאת כתיב, הכיתוב במקור) באשדוד. למי שלא מכיר, אלקס הוא אחד ממיסדי מרוצי המכוניות בארץ ובעיקר אחד הספונסרים העיקריים של המרוצים בשנים אלו. האלפא סוד שבתמונות המצורפות הייתה אחת מחלוצות המרוצים. חבל עליה ועל רכבים כדוגמתה ההולכים ונרקבים עם חלוף השנים (או חלוף השניות במקרה של האלפא ). לדעתי לרכבים אלו שמור מקום של כבוד בפנתיאון הספורט המוטורי הישראלי. אשמח מאוד אם יקום האדם, בעל הממון, הרצון והיכולת וישקם את המכוניות לפני שהמצב יהיה מאוחר מידי.
הודעה אחרונה מאת שביט, -
- 7 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
האם משהו יכול לתת מידע לגבי דגמים / מנועים לטנדרים סגורים של וויליס כמו בתמונה וכמובן האם יש דגם 4X4 כמו בתמונה הצורפת ובמידה ואני מעוניין לקנות אחד כזה מה מומלץ לבדוק.
הודעה אחרונה מאת Yishay, -
- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני מחפש חלקים לביאנקינה (מנוע וגיר של פיאט 500) 1961 של חבר. מדובר בפנסים או פלסטיקי פנסים אחוריים, מסגרות קישוט לפנסים ראשיים (גם של פיאט 600 יתאימו), אגזוז עם דוד פליטה, סמל קדמי בפח החזית ועוד. מישהוא פעם כתב על חנות קטנה שפתוחה חלקית לחלפים למכוניות אספנות בדרך מנחם בגין (דרך פ"ת לשעבר) קרוב לבית הדר, אודה על קבלת הפרטים (כמדומני שהבעלים שמו רפי). בתודה מראש - רפי לין
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
העלתי מספר צילומים - כל מי שצילם מוזמן להוסיף לשרשור.
הודעה אחרונה מאת דני יונגר, -
-
- אחראי פורום
- 36 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום לכולם כידוע,הרכב נכנס להסבה לגיר ידני חמישה הילוכים לפני כמה שבועות. עקב מצב בריאותי של אבי,נמנע מאיתנו לנסוע אל הקורטינה,ולראות את ההתקדמות ולצלם תמונות. היום במאמצים רבים,נסענו לראות,לבדוק,והעיקר....לצלם . יש עדיין לסדר את האור בלוח השעונים,וחוץ מזה העבודה גמורה. הידית כרגע של פ'יזו ולכן מצוייר רק 4 הילוכים,בקרוב תוחלף לפורד מקורית. תמונות:
הודעה אחרונה מאת .liron., -
-
- 0 תגובות
- 858 צפיות
יש עכשיו בערוץ extra hot תוכנית על פורד אסקורט.
הודעה אחרונה מאת itai-RS, -
אמרקאית לאספנות
מאת רנו- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
יש לי הצעה לרכישת מכונית אמרקאית מודל 73 בשם פליימונט סווינגר נ.מ. 3600 סמק המוכר אומר שיש יחידות בודדות ממנה בארץ מצב הרכב בנוני היתי רוצה לדעת כדאי או לא ובכלל חוות דעת ממבינים בעניין
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
לכל חברי הפורום שלום רב, בקרוב אני מתכוון לפתוח את המנוע של אנסטסיה ולהחזיר אותו לעבוד על 4 בוכנות (ולא 3 כמו היום). על הדרך החלטתי להעיף את הגיר אוטומט 3 הילוכים המעפן לעזאזל.אני מכיר מישהו שכבר עשה את הפרויקט הנ"ל ולפי מה שהבנתי ממנו זה מאוד פשוט. עכשיו נשאר לי רק למצוא גיר ופה הבעיה. להשיג גיר 4 הילוכים זה קלי קלות אבל זה לא מספיק. באיזבל אני מתעצבן שאין לי הילוך חמישי במהירויות גבוהות אבל אני בטוח אשתגע ללא הילוך חמישי עם מנוע הרבה יותר חזק. אז מה אנחנו מחפשים? גיר 5 הילוכים של אופל, חובה הנעה אחורית (לכן האופציות של אסטרה/קורסה/קדט נפסלות ישר כי הם הנעה קדמית). כל פיסת מידע שימושי תתקבל בברכה כי אני כבר התייאשתי מהחיפושים. ד"א, בדקתי לגבי יבוא מחו"ל (שם כמעט…
הודעה אחרונה מאת s.b.m.w, -
-
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
Are people meeting up tomorrow? Is it a regular event or is it a once in a while thing thanks
הודעה אחרונה מאת warjacobs, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אהלן חברים. בעבר חיפשתי פיאסטה MK1 ומכל מיני סיבות זנחתי את החיפוש. כעת עברה לה בערך שנה וחצי מאז ואני מחפש אחת כזאת שוב. (הפעם יש מקום לשיפוץ ואחסנה) כעקרון אני מחפש פיאסטה מדגם L, שהתאפיינה בפגושי ניקל וקישוטי ניקל מסביב לחלונות, משולשים בחלונות,בוסטר בלם ועוד כמה דברים שהיו יחודיים לדגם הנ"ל. אם מישהו מכיר אחת למכירה אני אשמח לקבל טלפון. תודה רבה! שי.
הודעה אחרונה מאת Lotus Omega, -
-
- 17 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
היום בשעה 22:00 בערוץ אגו בכבלים תוכנית תעודה על תולדות הקורטינה. יש גם על הפיאסטה והסירה. ואני בסך הכל מחכה לתוכנית על האסקורט. תהנו אבי.
הודעה אחרונה מאת .liron.,
-
מי מחובר 13 משתמשים רשומים, 2 אנונימיים, 365 אורחים (הצג רשימה מלאה)
