רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום רב, לפי מה אני יכול לדעת איזה לחץ אויר למלא בצמיגים? הרכבים שברשותי הם פורד אנגליה 1963 ופיז'ו 304 קבריולט 1973. מישהו פעם אמר לי שבדרך כלל הלחץ שממלאים הוא 30 בכל הצמיגים. האם זה נכון? האם יש איזשהו אתר שמתעסק עם זה? האם יש דרך לקבוע את זה? והאם זה בכלל משנה? תודה, שחר
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- 0 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
למכירה פיג'ו 104 שנת 84 נדירה צבע בז' יד ראשונה שמורה. טלפון בבוקר:0522311567 טלפון בלילה:0523500248
הודעה אחרונה מאת ענר גמליאל, -
מיני
מאת RaLLyE_Mk1- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
רציתי לדעת האם יש בארץ מיני עם מנועים שונים חזקים טיפה יותר מהסטנדרט ובמידה ויש במה זה כרוך ומה האפשוריות?? תודה מראש לירן
הודעה אחרונה מאת Fazer, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום מישהו מכיר סוכן ביטוח המבטח רכב אספנות בתעריפים סבירים? הסוכן שלי התחיל "לזייף" בחיובים הוא מבקש 800 ש"ח עבור צד ג' ו 860 עבור חובה תודה על כל המלצה גואל
הודעה אחרונה מאת מועדון סאאב, -
-
- 1 תגובות
- 994 צפיות
שלום לכולם. אני מעוניין לשפץ את רכבי (כן כן אני יודע שזהו לא רכב אספנות אבל הזכרונות.), הרכב הוא אאודי 80 שנת 86 אוטומט (עם מנוע שנת 87 RN). רציתי לשאול אם למישהו פה יש ספרות טכנית על הרכב, אל תשלחו אותי לחיפוש כי אני לא מספיק לעקוב אחר האנשים שמכרו את הספר (אם היה להם) ולמי. מודה לכולם. קורצקי יורי.
הודעה אחרונה מאת אסף בקר, -
- 0 תגובות
- 991 צפיות
שלום לכולם, הודעה זו מפורסמת כאן שכן בעבר רבים המליצו על GCI כסוכנות ביטוח מומלצת (יחד עם אחרות) לביטוח רכב קלאסי/אספנות. במקרים רבים, קיבלתי ה"פ בנושא הצעות מחיר וכן בהודעות השונות נאמר לפנות אליי, שכן הסוכנות בבעלותי. בשל הנ"ל, אני מוצא מקום לציין בפורום זה כי חלקי בסוכנות הביטוח, אשר הוקמה על-ידי והתבססה על רעיונותיי, נמכר לצד שלישי, אשר הביע עניין והחלטתי להעביר אליו את הבעלות על סוכנות הביטוח. משמע, אותה סוכנות ממשיכה לתת שירותי ביטוח שונים לרכב קלאסי/אספנות/אחר, אך החל מימים אלו ממש, ללא שום קשר אליי, ישיר או עקיף. ליאור ברוך.
הודעה אחרונה מאת lior_baruch, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
יש לי ברכב גומיה שנמצאת מסביב לדלת והיא קצת איבדה מהאלסטיות שלה, היא לא יבשה ומתפוררת אלא רק שינתה קצת את העובי שלה ולכן לא אוטמת כראוי, השאלה היא האם יש איזשהו חומר קסמים להציל גומיה כזו? נ.ב. הרכב הוא סוזוקי ויטארה (הגיאה תקבל גומיות חדשות כשתצא מהפחח), אמנם לא אספנות אבל נראה לי שבפורום כאן אקבל תשובה הכי מדוייקת.
הודעה אחרונה מאת Ghia 61, -
-
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שמתי עין על הרכב הזה בת"א צבע לבן, קבריולט כל האוטו מלא ספריי של ילדים קטנים ומתגוררים בו חתולים ראיתי שני נערים נוסעים באוטוהזה לא מזמן אף על פי מצבו המחריד הוא זז! מישהו יודע למי הוא שייך? מידע ? תודה
הודעה אחרונה מאת V8_וחצי, -
- 0 תגובות
- 937 צפיות
הערב יום שני ה-16.01.06 תשודר תוכנית על החיפושית בערוץ אגו בשעה 22:00 .. אתם מוזמנים לראות . ערב טוב , תהנו
הודעה אחרונה מאת ferrari test driver, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
ה BULLET מוסטנג 67? ,שחורה , בעלת שאון פליטה זהה לחלוטין לזו שכיכב בה סטיב מקווין? .. חלפה על פני בצומת אוניברסיטת בר-אילן אתמול בצהריים.. סתם תוהה אם היא והוא.. שייכים לאיזשהו מועדון.. מדהימה!...
הודעה אחרונה מאת STANG, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
בזכות הנסיעותהרבות שלי אני זוכה לצלם הרבה מכוניות מיוחדת חשבתי שחלק קטן יעניין אותכם רוב החלקים של הקדילק זרוקים בפנים האוטו
הודעה אחרונה מאת redroze, -
לאור תגובות מספר לנושא שמדי פעם עולה, ברצוני להתייחס לכך מכמה היבטים ואני מקווה שזה יתן תשובה לשאלת השאלות. ארגון מפגשישי על בסיס קבוע (שבועי ) צורך קצת יותר מהתארגנות ספונטנית, צריך מישהו או יותר נכון קבוצת אנשים שתקח על עצמה את האחריות הזאת מתוך הכרה שזה לטווח ארוך וקרוב לוודאי שהיא תשאר אחריות שלהם סולו. האחריות מתחילה 1. במציאת מקום הולם הכולל בית קפה "למנוחת לוחמים" שרותים וחניה צמודים, עם עצים מצלים לימות החום (להזכירכם המפגש בהדר יוסף היה בעייתי גם בגלל עובדה זאת) ולחילופין מענה גם לימים גשומים. 2. פתוח ביום שישי ואינו סוגר לפני כניסת השבת שנכנסת בעונת החורף מוקדם. 3. לדאוג שבית הקפה יכיר בהתאר…
הודעה אחרונה מאת avipel, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הי במסגרת הפרויקט שלי אני ממשיך בחיפוש בעלי מקצוע איכותיים שיודעים לעשות את העבודה. הסיבה שאני מפרסם זאת כאן היא כי שוכני הפורום כאן נוטים להיות פדנטים בכל מה שקשור לצבע של הגר...עתיקה שלהם. אז סביר להניח שאתם מכירים בעלי מקצוע טובים בתחום. אני מחפש צבעי רכב, שיש בבעלותו שבבי הצבע של BASF ו-PPG ויודע לעבוד עם תוספי "אם פנינה" ושאר תוספים "אקזוטיים". ... אה, ויודע לצבוע, חשוב מאוד. באיזור המרכז תודה ענקית מראש
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
לאחרונה עלה שוב הרעיון להפיק אלבום תמונות של מכוניות המועדון, לכבוד 20 שנה למועדון. הטענה העקרית היא שעלות ההפקה וההדפסה הן מאוד גבוהות. במוסף "סגנון" של עיתון "מעריב" מה-11.1.06, בעמוד 7, יש כתבה על אתר חדש המאפשר עיצוב בעזרת תוכנת אינטרנט פשוטה וכן הדפסה + משלוח בעלות של בין 95-220 שקל לאלבום. כתובת האתר www.picabook.co.il . לא בדקתי עדיין את האתר ולכן אינני יודע עדיין עם הפתרון ישים עבור המועדון אך בהנחה שהפתרון אפשרי יש לשקול פניה לחברה הזאת או לחברות דומות (מניח שיש תחרות) ולבחון הפקה מרוכזת בעלות סבירה. במקביל מציע לערוך סקר בין חברי המועדון לגבי מוכנותם (ועד לאיזה סכום) לשלם עבור אלבום כזה.
הודעה אחרונה מאת מוטי, -
- 5 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום אני רוצה לקנות רכב מסוג חיפושית האם מישהו מכיר לתת לי מידע לגבי גיר חצי אוטומט בחיפושית? מומלץ? כדאי? תודה.
הודעה אחרונה מאת רם חובק עולם, -
לחברי הפורום. בשירשור שעוסק בהרצאה שתינתן השבוע, הגבתי לדבריה של אירית, מתוך שאמרתי בדיוק את מה שאני חושב. אינני חוזר בי מדברי, אולם ברצוני להבהיר שהם נכתבו מתוך ראיית הנושא בעיני, וללא שמץ של רצון לפגוע או להעליב. לא התכוונתי לפגוע במישהו/י, ואולם התברר לי שכך קרה. אני מתנצל מעומק ליבי על כך. לילה טוב - אבי.
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
- 4 תגובות
- 737 צפיות
שלום, מחפש את אדון פיניש 1302 .בשביל מידע שהוא פרסם בעבר, מישהו יכול לעזור? תודה שחר
הודעה אחרונה מאת shahar7, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום אני מחפש כנפיים לחיפושית אמריקאית 1303 , כנף קידמית ימנית וכנף אחורית שמאלית. שיהיו במצב סביר+ הכי חשוב שלא יהיו מעוותות-שפיחחו אותן בצורה רשלנית בעבר(פנס לא ממוקם במקום וכו') ניתן להשיג אותי או בפלאפון או בהודעה פרטית 0545383815 תודה
הודעה אחרונה מאת רם חובק עולם, -
אגזוז פרפלו
מאת dinnnn- 5 תגובות
- 954 צפיות
אני מקווה שאני לא טועה בשם שלו רציתי לשאול מאיפה ניתן להשיג כזה
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
זה אמנם לא רכב אספנות [עדיין] אבל סביר שפה יהיו דווקא האנשים שיוכלו לענות לי על השאלה: 1. מהו יחס ההגה של סאאב 9000 מסוף שנות התשעים? [סיבובים מנעילה לנעילה] 2. מהם מידות הגלגלים \ ברגים \ קוטר טבור של הרכב הנ"ל? אשמח לדעת + מי שמעונין בחלקים לסאאב 9000 - ה"פ תשתלם רון.
הודעה אחרונה מאת אדלרון, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 9.5 אלף צפיות
מחפש אולדסמוביל [רצוי 8 צילינדר]מהשנים80 עד 85 [קטלס 2 דלתות]
הודעה אחרונה מאת pinis, -
- 16 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלוםםםםםם אנשים חזרתי ובגדול! ספרתי לכם שהיה לנו בעיה של העברת הבעלות מאדם שמת,אחרי פרוטקציות רבות הצלחנו להוציא תרשיון רכב והתגלה לנו שהרכב רשום בסוף על שמו של הבן אדם שהביא לנו אותו אז ככה זה דה סוטו משא אחוד פתוח שנת 51 , דה סוטו 245 אם אני לא טועה זה מה רשום מה שחסר לנו זה ללכת ולעשות העברת בעלות ולהמשיך לשפץ. משה.
הודעה אחרונה מאת nitch, -
- 14 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
חבר בעל פרינץ 4 זקוק ל-4 משאבות בלם לגלגלים. מישהו יודע היכן בארץ ניתן להשיג, או לחילופין כתובת חנות בגרמניה ואיך, למען השם קוראים לזה בגרמנית?
הודעה אחרונה מאת shmil, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לחברי מועדון החמש, בשבת, 21 בינואר יקיים המועדון טיול אופנועים ומכוניות לעין צור, פינת חמד בין בנימינה לזיכרון יעקב. יציאה מתוכננת ב-09:30 מצומת הסירה בהרצליה. משך הטיול כשעתיים. כלי הרכב יושארו במגרש החנייה תחת שמירה של חברי המועדון. מסלול הנסיעה : נסיעה בכביש החוף דרך כביש עוקף חדרה לעפולה, הפסקה לשתייה ותדלוק בקיבוץ גן שמואל ומשם נסיעה עד מחנה 80 , פנייה ברמזור שמאלה דרך פרדס חנה לבנימינה. פרטים על עין צור באתר הבא: http://www.snunit.k12.il/heb_journals/aretz/285009.html ידריך את הטיול משה צליק. אחראי לשיירה במרכז- זמי לוין. לבירורים- צליק- 0528228951 …
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
או שמזג האוויר מכריע את החבר'ה?
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 3 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכולם , החודש התפרסמו תעריפי הביטוח החדשים של חברות הביטוח , ולכן יש לכך השפעה על התעריפים לרכבי אספנות , נא צרו קשר עם הסוכן של החברה הזולה ביותר עבורכם - זה מה שעשיתי ויצאתי בזול. מצ"ב האתר להשוואת מחירים: http://car.mof.gov.il/chooseParameters.aspx סעו בזהירות , משה שטיין
הודעה אחרונה מאת STANG, -
בעיית טמפ' בטאונוס שלי. 1 2 3
מאת udical-
- אחראי פורום
- 40 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
שלום אנשים. יש לי מהיום שקניתי את הטאונוס, בעיית טמפרטורה. אני יודע שזה יפתיע אבל .... הבעיה היא שהאוטו לא מספיק חם! מותקן טרמוסטט שנפתח ב 83 מעלות והוא תקין (הוא לא נפתח, אין זרימה של מים, גם לא בטורים גבוהים). הרכב פשוט לא עובר את 65 המעלות. הטרמוסטט תקין. אין זרימה של מים ברדיאטור, הטמפ' לפני הטרמוסטט (הצד של הרדיאטור) היא 57, ואחריו (הצד של המנוע) 65. (נבדק היום ע"י מד טמפ' עם סמן לייזר למי שמכיר) יש לי יוניט חשמלי למאורר, אבל גם הוא לא נכנס לפעולה ! (שזה בסדר, כמובן...) בדובר במנוע cologne משושה בוכנות (או V6 בשפת הגויים) בנפח 2300. פורד טאונוס 1972 אשמח לרעיונות. תודה.
הודעה אחרונה מאת udical, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ומאחר ולא קיבלתי כול מידע על מכירת אולדסמוביל קאטלס בין השנים 78 ו81 עם עדיפות ל2 דלתות הנני מבקש שוב באם יש למישהו מידע על רכב כזה למכירה
הודעה אחרונה מאת haimy12, -
לכל מי שלא ראה הערב חדשות בערוץ 2 על תערוכת הרכב בדטרוייט. אמנם מדובר ברכבים מודל 2007 עם ריח של חדש (לא מצאתי סמיילי של איכס), אך אני בטוח שלפחות 3 מהרכבים שם יענינו גם אתכם. הנה קטע וידאו מתוך New York Times http://video.on.nytimes.com/index.jsp?auto_band=x&rf=sv&fr_story=49fb7430705380460f04976c49013140063b6086 אגב, למה Pony ?
הודעה אחרונה מאת asitali, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
בעיה שנתקלתי בא לפני די הרבה זמן משהו נכנס בי בחיפושית כאשר הוא לא נתן לי זכות קדימה כמובן שהחטמתי אותו על טופס שכתבנו באותו רגע והחטמתי אותו שהוא מודה שהוא אשם מדוח שמאי שעשיתי בפרטי יצא לי בסביבות ה3 + כשהוא נכנס בי בדלת במדרכה בכנף האחורי בטמבון והטמבון שיצא מהמקום פגע בכנף השניה חברת הביטוח מסרבת לשלם לי את מלוא הכסף בטענה שהמכה היא כמה תאונות בנפרד ובתענה שזה רכב אספנות והסכום שהשמאי אמר הוא גבוהה מדיי אמרתי להם שישלחו לי את המכתב שמה שהם טוענים ולמה ושכנראה נתראה כבר בבית משפט אבל זה כבר נגרר הרבה מאוד זמן כבר קרוב לשנה
הודעה אחרונה מאת Sagie Keinan, -
-
מי מחובר 59 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 450 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Rongaflugen
- David32
- פינדר
- EvGriga
- dr6633
- levy
- gpm11
- danbr
- itaimoto
- yuval1111
- this_is_me
- אלעדית
- `Infinity
- Maviv
- mikyl
- פיני חד
- fishmanl
- fatboy1340
- chrono
- yoav911gt2
- RedLabel
- Step
- om2
- לב טוב
- AUDIO KING
- לירון .ה.
- yohai71
- ISRAEL4theWIN
- Shay Shd Dave
- גולדן191
- PASHUT
- davemustaine87
- memilavi
- NEW10
- אליה
- QV1750
- 3n
- yahaga
- Coresh
- Amitbak
- AviorXD
- שחר 1
- garicho
- avargel
- פיזיקאי שימושי
- moomai
- Supertigre
- BRAVO_SX
- גור גור
- daniel.asu
- GKME
- Ragnar
- TvrSpee12
- SlowRide
- - XM -
- דאבל קלאצ
- Jeka88
- asix
- meir_gi
